Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam te?avo, ki mi je poru?ila dolgoletno dobro mnenje o znamki Mazda. Mazda 3, letnik 2013 (prej?nji model), redno vzdr?evana in lepo ohranjena, je ?ez no? nehala delati. Izgledalo je tako, da sem se en dan usedel v avto, dal kontakt in avto ni v?gal. Najprej sem pomislil, da je akumulator, vendar se je pokazalo, da je stvar veliko resnej?a. 

 

Ko dam klju? notri in dam kontakt, se pri?gejo normalno vse lu?ke na armaturni plo??i, ventilacija pri?ne delati, navigacija (ekran) se pri?ge, nato pa stisnem s klju?em do konca, da bi motor zagnal in vse skupaj naenkrat "mrkne" oziroma ugasne. Utripa pa na armaturni plo??i security indicator light in ne ugasne tudi po tem, ko je ?e nekaj ?asa dan kontakt. Nato smo poskusili vse: odklopiti akumulator in pustiti nekaj ?asa, zagnat avto z originalnim klju?im (tistim rezervnim), razne kombinacije s pritiskanjem gumbov na klju?u in v?iganjem in pri?iganjem avta in ni? ni pomagalo. Avto smo odpeljali z vleko na uradni servis, kjer smo po dolgem te?enju dobili odgovor, da ne vedo kaj je, ampak da je o?itno crknil motorni ra?unalnik. In da bo popravilo 2000 eur

 

Ko smo jih vpra?ali kaj naj bi bil vzrok, so nam arogantno odgovorili, da ni mo? vedeti. Da lahko da je ?lo za indirektni udar strele, ki ga ni mogo?e dokazati. Seveda smo avto odpeljali drugam, kjer nam je strokovnjak za elektriko povedal, da avta ra?unalnik, ko ga priklopi?, sploh ne zazna in da je verjetno res ?el motorni ra?unalnik. Rekel je, da je poskusil avto pri?gati z drugim motornim ra?unalnikom (od drugega avta), ampak da tudi ne gre. Tudi on ne ve, kaj je vzrok tak?ne okvare. Vsi pravijo, da prvi? vidijo kaj takega.

 

Lepo vas prosim za pomo? ali nasvet kaj bi lahko bilo. Avto je bil odli?en, potem pa iznenada ta lu?ka in avto ve? ne dela. Prevo?enih ima le 95.000 km in samo 5 let je star. To kar se je zgodilo, se mi zdi neverjetno, sploh za mazdo. Ob?utek imam, da gre za nek glitch, ki se ga da ceneje popraviti. 

 

Najlep?a hvala ?e vnaprej!

 

Luka

Napisano

Ej...Lukasp...probaj ?e pri drugem mazda servisu..napr.BTC ljubljana g Majes 041 394 590

Avto plus mazda servis koper.

Lahko na?ega mojstra

Pelko simon gsm.041 667 335

?e je let 2013..ima? podalj.garancijo...ni ve?..?

Saj pokli?i jih...lp

Napisano

Kodni sistem preglejte, avto ima posebej skatlico, ki komunicira s kljucem.

Nic ti ne pomaga drug kljuc ali racunalnik ce ni zelene luci tega sistema.

Pa se neumno vprasanje 4 leta star avto ni v garanciji?

Lucka pomeni da imas aktiven imobilizer sistem - torej da ne bere kode kljuca

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kodni sistem preglejte, avto ima posebej skatlico, ki komunicira s kljucem.

Nic ti ne pomaga drug kljuc ali racunalnik ce ni zelene luci tega sistema.

Pa se neumno vprasanje 4 leta star avto ni v garanciji?

Lucka pomeni da imas aktiven imobilizer sistem - torej da ne bere kode kljuca

Tocno tako samo to bi bile osnove, katere bi morali pregledati na uradnemu servisu...

Napisano

Servis je tudi edini ki ga lahko kodira / resetira

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Servis je tudi edini ki ga lahko kodira / resetira

Pri fotrovi sestki je sel glavni racunalnik oz. instalacije so bile naglodane in ga tudi uradni servis ni znal popraviti. Prinesem nov rabljen racunalnik iz ebaya, katerega so stestirali in dela! Uradni servis ga ni znal upariti. Potem so moj originalni racunalnik dali klemenu iz medvod in je on porihtal. Tako da jest bi uradni servis vzel malo z rezervo. Ce hoces ti lahko dam njegov kontakt, vendar ga bos zeloo tezko dobil :). Sem pa takrat placal 500e za vse skupaj (seveda si je se uradni servis vzel svojo provizijo kljub temu da niso naredili nic in so bili samo posredniki).

Napisano

Probaj se ce je slaba masa. Te nic ne stane. Das eno klemo (kabli za vzig z drugim avtom) na - akumukator in eno nekam na motor oz skoljko avta, najlazje pa je ce das na en velik srauf od nosilca motorja. Probaj tudi na kasni drugi lokaciji k ni zascitena z barvo ;)

panoramska.jpg
Napisano

Damj vseeno probaj tudi z drugim akomulatorjem. Mogo?e je za ventilacijo in lu?ke dovolj ta ki je zdaj notri, za zagon racunalnika in motorja pa preslab.

Tudi na servisih niso veleumi kar se diagnostike ti?e.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Se opravi?ujem za nekaj neodzivnosti. V vmesnem ?asu nam je uspelo popraviti mazdo. Hvala vsem za predloge in pomo?! Na koncu se je izkazalo, da (povedal bom lai?no, ker nisem strokovnjak) je previsoka napetost (vzrok ni znan) povzro?ila, da se je en procesor na motornem ra?unalniku "skuril". Najprej so poskusili z zamenjavo celega motornega ra?unalnika in so vstavili enega rabljenega, vendar ni delovalo. Nato so poskusili z zamenjavo enega procesorja, za katerega so sumili, da ne dela, in se je izkazalo, da je res bila v tem te?ava. Na nov procesor so nato "nalo?ili" programsko opremo iz starega procesorja. Kot re?eno, povedano po lai?no.

 

Popravilo je pri?lo dobrih 500 eur in sedaj mazda dela ?isto normalno. Ko sem jih vpra?al kaj je vzrok tej okvari, so rekli, da ne znajo 100% povedati, ampak da mo?no sumijo na posreden udar strele. Niso pa kaj takega ?e nikoli videli.. 

 

Upam, da bo sedaj nekaj ?asa avto ok. Hvala ?e enkrat vsem! 

 

Luka

Napisano

Zelo podoben primer je bil pri ocetovi mazdi 6. Instalacije od racunalnika so bile zamaknjene in je prebijala masa, posledicno je racunalnik posiljal napacno napetost alternatorju in je potem skurilo alternator in pa racunalnik. Razlika je bila samo v temu, da je avto vedno normalno vzgal in deloval, ko pa je zapadal dez se mu je pa zmesalo in je avto vrglo v zasilni program in pa vse mozne lucke so se prizgale. Nov (rabljen) racunalnik niso znali upariti in so potem starega nekako popravili - 500?. So pa isto rekl, da kaj taksnega se niso videli. Sedaj zakaj so bile instalacije zamaknjene nevem, ampak malo sumim na mojstra k je montiral LPG ali pa na kaksno zival.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.