Skoči na vsebino

elektronska ročna


Priporočeno sporočilo

Kaj pa pri avtomatiku; gre med vo?njo iz "D" v "R"? Vem da gre iz "R" v "N"...

 

Vem tudi , da ?e pri MB med vo?njo (v tem primeru pri 5kmh) odpres voznikova vrata, v trenutku prestavi v "P"....

Med voznjo iz D v R pri Mazdi ne gre... samo do N se da saltat, potem pa je neka blokada... no mogoce bi slo, ce bi na silo probal ;) ... 

Jaz sem probal, ko sem se ustavljal na semaforju. Kaj vem pri ene 5kmh zabremza konkretno.

Veselica je, ce se v avtopralnici ?igras? s tem... Sva bila s kolegom enkrat ... mislim, da je bila Insignia... in je kolega oritisnil gumb za rocno... seveda jo je zategnilo, ko je trak avto vlekel skozi pralnico... in je kar naenkrat zacelo avto vleci z zategnjeno rocno... potem pa panika, ker se ne da odblokirat rocna... sele, ko pohodis pedal bremze, se da rocna sprostit ;) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

itak, R pomeni Race

Ja,pri 2wd. Pri 4wd pa je "rally",ne?

Med voznjo iz D v R pri Mazdi ne gre... samo do N se da saltat, potem pa je neka blokada... no mogoce bi slo, ce bi na silo probal ;) ...

 

Veselica je, ce se v avtopralnici ?igras? s tem... Sva bila s kolegom enkrat ... mislim, da je bila Insignia... in je kolega oritisnil gumb za rocno... seveda jo je zategnilo, ko je trak avto vlekel skozi pralnico... in je kar naenkrat zacelo avto vleci z zategnjeno rocno... potem pa panika, ker se ne da odblokirat rocna... sele, ko pohodis pedal bremze, se da rocna sprostit ;) ...

Pa si dejansko probal med vo?njo dati iz D v R? Jaz ne upam probat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja,pri 2wd. Pri 4wd pa je "rally",ne?

 

Pa si dejansko probal med vo?njo dati iz D v R? Jaz ne upam probat.

Ne... nisem probal, ker ko prides do N, se cuti, da ne gre kar tako naprej v N... Zato sem pa napisal, da mogoce s silo bi slo ;) ...

 

Zadnjic sem na YT gledal en video, ko nekdo da proba dat pri 65 mph v P... in se ne zgodi nic... ;) ... sam vseeno ne bi probal... 

 

Sem nasel ta video...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nc se nezgodi..

 

Saj to je ze Boss napisal nekaj sporocil nazaj... 

 

Sicer pa, kot kaze, ce si dovolj vztrajen in dolgo vleces tipko, se rocna zavora lahko aktivira tudi med voznjo ;)

 

post-10-0-63739900-1575396825_thumb.jpeg

 

Lahko pa enostavno sam probas ;) ... pocni pa to raje nekje tam, kjer je dovolj prostora, pa da ni ravno veliko prometa ;) ... se najbolje na kaksnem praznem parkiriscu... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja pri elektri?ni ?al ni? ve?... edino vrata odpret pa nogo ven in bremzat. Pri ro?nem si lahko ?e mal s prestavami pomaga? pri automatiku pa ?e to ne. Osebno bi raje imel ro?no ro?no nazaj pa ne zaradi driftanja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Noja... jaz vidim edino prednost pri "navadni" rocni za zimske uzitke na zasnezeni cesti ... :) ... Ima pa elektricna rocna prednost pri tem, da ni tiste velike rocke med sedezi ... Sem tudi na zacetku bil podobnega mnenja... sedaj po skoraj dveh letih voznje z avtom, ki ima elektricno rocno, prav nic vec ne pogresam navadne... Se pa strinjam, da je lahko kaksna neprijetna situacija vec, ce se recimo sprazni akumulator, ne mores odtegnit rocne in lahko samo se poklices avtovleko ali pa zamenjas akumulator  :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, tako je, js se tut privajam na elektri?no :D Sm pa dobil napotek, da ?e na ravnem prkira?, sploh ni treba zategvat ro?ne, je P baje dovolj. ?e pa se pogovarjamo o ro?nem pa tak al tak. Jst doskrat nisn zategval, je pa res, da za samo napeljavo ro?ne ni dobro, da jo ni? ne zateguje? ... mah kdo bi vedu :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ro?ne nisem skoraj ni? uporabljal pa je po 11 letih ?e vedno delovala tako kot takrat, ko je bila nova. Tudi te el. ro?ne ne vklapljam razen kadar je nujno, je pa zdaj fino fajn z uporabo hillholderja, kjer je ?e bolj enostavno kot s klasi?no ro?no.

 

Me pa nekaj drugega zanima. Recimo situacija: pripelje? in je avto v leru oziroma v N pri automatikih. Stopi? ven, ker si recimo pozabil telefon doma. Avto za?ne lesti po klancu navzdol, zagleda? in ste?e? proti njemu, odpre? vrata... kaj pa zdaj. Pri klasi?ni ro?ni si samo zagrabil ro?no in potegnil ter je avto obstal. Pri elektri?ni pa naredi? kaj? Nekako se mora? vr?t na sede? in zabremzat, ker poteg gumba na el. ro?ni verjetno ne bo naredil kaj koristnega.

 

Sej ne re?em, da je to dnevna situacija, se pa je v mojih 30 letih vozni?ke tudi ?e 2x zgodilo, da sem tako "lovil" pobegli avto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ro?ne nisem skoraj ni? uporabljal pa je po 11 letih ?e vedno delovala tako kot takrat, ko je bila nova. Tudi te el. ro?ne ne vklapljam razen kadar je nujno, je pa zdaj fino fajn z uporabo hillholderja, kjer je ?e bolj enostavno kot s klasi?no ro?no.

 

Me pa nekaj drugega zanima. Recimo situacija: pripelje? in je avto v leru oziroma v N pri automatikih. Stopi? ven, ker si recimo pozabil telefon doma. Avto za?ne lesti po klancu navzdol, zagleda? in ste?e? proti njemu, odpre? vrata... kaj pa zdaj. Pri klasi?ni ro?ni si samo zagrabil ro?no in potegnil ter je avto obstal. Pri elektri?ni pa naredi? kaj? Nekako se mora? vr?t na sede? in zabremzat, ker poteg gumba na el. ro?ni verjetno ne bo naredil kaj koristnega.

 

Sej ne re?em, da je to dnevna situacija, se pa je v mojih 30 letih vozni?ke tudi ?e 2x zgodilo, da sem tako "lovil" pobegli avto.

Ponavadi ne more? klju?a vzeti iz klju?avnice, ?e menjalnik ni v "P". Kako je pa to re?eno pri novej?ih avtih s karticami in kljuci v ?epih pa ne vem...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ro?ne nisem skoraj ni? uporabljal pa je po 11 letih ?e vedno delovala tako kot takrat, ko je bila nova. Tudi te el. ro?ne ne vklapljam razen kadar je nujno, je pa zdaj fino fajn z uporabo hillholderja, kjer je ?e bolj enostavno kot s klasi?no ro?no.

 

Me pa nekaj drugega zanima. Recimo situacija: pripelje? in je avto v leru oziroma v N pri automatikih. Stopi? ven, ker si recimo pozabil telefon doma. Avto za?ne lesti po klancu navzdol, zagleda? in ste?e? proti njemu, odpre? vrata... kaj pa zdaj. Pri klasi?ni ro?ni si samo zagrabil ro?no in potegnil ter je avto obstal. Pri elektri?ni pa naredi? kaj? Nekako se mora? vr?t na sede? in zabremzat, ker poteg gumba na el. ro?ni verjetno ne bo naredil kaj koristnega.

 

Sej ne re?em, da je to dnevna situacija, se pa je v mojih 30 letih vozni?ke tudi ?e 2x zgodilo, da sem tako "lovil" pobegli avto.

 

 

Naredis isto, kot pri navadni rocni... le da tukaj samo potegnes gumbek ... Se mi je ze parkrat zgodilo... Zategne se tudi, ce ni kljuca zraven... ali ko je popolnoma ugasnjen... Le sprostit je potem ne mores brez kljuca in tega, da pohodis pedal zavore ... Sem tudi ze sam imel tako situacijo ... ko je bil pri avtomatiku v "N" in sem sel nekaj ven... Ce das v "P" se itak aktivira tudi blokada ... 

Ponavadi ne more? klju?a vzeti iz klju?avnice, ?e menjalnik ni v "P". Kako je pa to re?eno pri novej?ih avtih s karticami in kljuci v ?epih pa ne vem...

 

Kljuc imas v zepu pri novejsih :) ... in rocno lahko vedno zategnes ... Edini pogoj je, da je akumulator OK :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naredis isto, kot pri navadni rocni... le da tukaj samo potegnes gumbek ... Se mi je ze parkrat zgodilo... Zategne se tudi, ce ni kljuca zraven... ali ko je popolnoma ugasnjen... Le sprostit je potem ne mores brez kljuca in tega, da pohodis pedal zavore ... Sem tudi ze sam imel tako situacijo ... ko je bil pri avtomatiku v "N" in sem sel nekaj ven... Ce das v "P" se itak aktivira tudi blokada ...

 

 

Kljuc imas v zepu pri novejsih :) ... in rocno lahko vedno zategnes ... Edini pogoj je, da je akumulator OK :D

Nisem tega mislil. Torej,pripeljes se domov, ugasnes avto, menjalnik ostane v "D", fizi?no ne zategnes ro?ne, izstopis iz avta... A bo menjalnik sam prestavil v "P", preden ti bo dovolil iti iz avta?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menajlnik pri Mazdi nic sam ne prestavlja nikamor... Ko je v "D" ga itak ne mores cisto ugasnit... Samo motor lahko ugasnes... vse ostalo pa se vedno sveti... Ne mores ga niti zaklenit ... Tudi ce je v "N" ga ne mores zaklenit ... Ampak rocno pa vedno lahko aktiviras, ko avto stoji... ne glede na to, v kaksnem polozaju je menjalnik ali v kaksnem stanju je sistem (OFF, ACC,...) 

 

Moras pa dat v "P" ali v "N", ce zelis motor spet zagnati, ko si ga enkrat ugasnil, ko je bila rocica menjalnika v polozaju "D" ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.