Skoči na vsebino

Xenon vs LED

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, moja M6 2008 ima Xenon, sem pa imel prilo?nost en teden voziti M3 2017 z LED. Mogo?e me ob?utek vara, a se mi zdi da ima stara mazdurina bolj?e lu?i - vidiljivost je bolj?a!

Kaj pravite?

 

Seveda zavisi od barve svetlobe, tudi dizajna ?arometa, a govorim konkretno o zgoraj omenjenima avtomobiloma.

Napisano

Mo?no, nimam pa izku?enj z LED.

 

Mene predvsem skrbi, kaj se zgodi, ko/?e LED crkne. Xenon samo zamenja? ?arnico, morda balast, pri LED pa je edina opcija nova lu? (1000 in ve? EUR). Dokler ke avto v garanciji OK, kaj pa potem? Sicer je LED lifetime zadeva, ampak to verjetno pomeni 7-8 let, torej ravno takrat, ko se avto po?asi preseli iz Z Evrope na Balkan ali pa ?e kam dlje...

Napisano

Mo?no, nimam pa izku?enj z LED.

 

Mene predvsem skrbi, kaj se zgodi, ko/?e LED crkne. Xenon samo zamenja? ?arnico, morda balast, pri LED pa je edina opcija nova lu? (1000 in ve? EUR). Dokler ke avto v garanciji OK, kaj pa potem? Sicer je LED lifetime zadeva, ampak to verjetno pomeni 7-8 let, torej ravno takrat, ko se avto po?asi preseli iz Z Evrope na Balkan ali pa ?e kam dlje...

Ravno zadnjic mi je sosed pojamral, saj ima novo hondo civic in se v desni luci ze konkretno nabira vlaga in ga je malo strah da nebi kaj crknilo. Gre pa za led matricni zaromet in stane ena luc celo premozenje. Osebno raje ostajam na xenonu :prstgor:

Napisano

Sem imel na prejsnji sestici ksenon, sedaj pri CX-5 pa prilagodljive LED zaromete... in lahko recem, da razlika je opazna... predvsem to, da se snop prilagaja situaciji...

 

Je pa tako... eni gledajo na te zadeve kot strosek, ce se kdaj kaj pokvari in imajo zato raje orverjene zadeve... Pred leti, ko ksenonske lici se niso bile tako razsirjene, so tudi govorili, kaj pa ce crken, da zarnica stane celo premozenje... po drugi strani pa sompotem talcili notri neke ?fake? ksenone... ki so bile mogoce za soferja res boljse, za druge na cesti pa nikakor ne... ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest kaj pa v dezju ponoci? Se bolj blesci (odbija) ali prodre?

 

Na motorju na primer mam led luc in led meglenke in na primer ponoci v dezju je svetloba 'prevec' bela in se ze blesci nazaj. Res pa da je motor drugo, luc imas pol metra od glave...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jest kaj pa v dezju ponoci? Se bolj blesci (odbija) ali prodre?

 

Na motorju na primer mam led luc in led meglenke in na primer ponoci v dezju je svetloba 'prevec' bela in se ze blesci nazaj. Res pa da je motor drugo, luc imas pol metra od glave...

 

Se mi ne zdi, da bi se bolj blescalo... Temperatura svetlobe je podobna kot pri ksenonkah... le osvetlitev je bolje razporejena... Ob cesti se recimo veliko bolje vidi prometne znake... pa tudi na AC, ce je prazno pred menoj, se mi zdi, da dlje sveti ... Je pa verjetno razlika, ce so osnovne LED luci ali prilagodljive... ker pri osnovnih tudi menda ni pranja zarometov... pri prilagodljivih pa je ... Kolikor vem, je zakonsko predpisano, da pri neki meji svetilnosti (nevem... ali je 2000 lumnov), mora biti pranje zarometov... 

 

Moja CX-5 ima prilagodljive LED zaromete in imam pranje, od hcere trojka ima navadne LED in nima pranja... Nisem se pa se peljal ponoci s trojko, tako da tezko recem, kaksna je razlika med voznjo ... 

 

skitched-20180831-074940.jpg

 

Photos-20180831-074858.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Btw potem je c3 sel?

 

Saj ne rabis pranja zarometov ob tako zglancanih avtih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nimam izku?enj z Mazdinimi led lu?mi, ima pa sodelavec na Oplu prilagodljive matrix led lu?i in svetijo res vrhunsko, prometni znaki se sami osvetljujejo, v bistvu ti lu?i vedno prilagaja na max vidljivost. Jst mam Afs bixenon in dobro svetijo saml se pa lahk skrijejo proti tistim matrix led.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Btw potem je c3 sel?

 

Saj ne rabis pranja zarometov ob tako zglancanih avtih

 

C3 je ostal v familiji... se necakinja sedaj vozi... parkiran je pa se vedno zaenkrat pri nas, ker doma nimajo prostora :) ?

 

Obe sliki sta prakticno takoj po prevzemu... zato se tako svetijo :) ?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se mi ne zdi, da bi se bolj blescalo... Temperatura svetlobe je podobna kot pri ksenonkah... le osvetlitev je bolje razporejena... Ob cesti se recimo veliko bolje vidi prometne znake... pa tudi na AC, ce je prazno pred menoj, se mi zdi, da dlje sveti ... Je pa verjetno razlika, ce so osnovne LED luci ali prilagodljive... ker pri osnovnih tudi menda ni pranja zarometov... pri prilagodljivih pa je ... Kolikor vem, je zakonsko predpisano, da pri neki meji svetilnosti (nevem... ali je 2000 lumnov), mora biti pranje zarometov... 

 

Moja CX-5 ima prilagodljive LED zaromete in imam pranje, od hcere trojka ima navadne LED in nima pranja... Nisem se pa se peljal ponoci s trojko, tako da tezko recem, kaksna je razlika med voznjo ... 

 

skitched-20180831-074940.jpg

 

Photos-20180831-074858.jpg

 

No, na to nisem pomislil. 

Kot si omenil, zagotovo ni vse kar je LED enako.

?e trojka nima pranja je potemtakem (verjetno) tudi manj?a svetilnost, slab?a vidljivost (ja..plus ?e adaptacija snopa pri cx5).

Ma me prav zanima koliko ima posamezen model svetilnost.

Napisano

Pri VW ima npr. passat lahko low-led ali pa high-led, ker ima slednji ve?jo svetilnost, ima posledi?no pranje.

 

?e se ne motim, je meja pri 2000 lumnih, torej vse kar je mo?neje, potrebuje pranje.

 

M6 2015 do 2018 recimo ni imela pranja, FL 2018 ga ima. Ne vem pa ali to avtomatsko pomeni, da ima FL mo?nej?e ?aromete.

Napisano

Ampak ce obstajajo led z manj kot 2000 lumni potem je resnicno bolje vzeti xenon.

 

Pa smo nazaj pri tem kjer smo ze debaterali. Moj 2017 s xenonkam nima pranja :)

 

So pa dnevne luci neverjetno mocne, premocne....to se blesci ponoci, po kampu lahko vozim samo z njimi (ponoci da ne svetim v sotore z glavnimi)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To mi je pa res cudno, da xenon nima pranja zarometov... A zarometi se pa avtomaticno nastavijo?

Da, pa asfjajo tudi (z volanom)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

LED na moji 3, brez pranja svetijo bolj?e kot prej ksenon s pranjem in osvetlitvijo ovinka.

Napisano

Tudi na moji mazdurini CX5

L.2015 .svetijo LED odli?no super..bolj?e kot na prej.mazdi 5 ki je imela xsenon..lp

Napisano

Dejstvo je, da LED ?ipi izgubljajo lumne s ?asom (in temperaturo, zato je bolje da je pod motornim pokrovom ?im bolj hladno (ne kupovat ?rnih avtov)). Kako hitro izgubljajo je te?ko re?i, so si pa s tem nekako podobni s xsenon ?arnicami. Ampak ena original  xenonka za moje najdra?je renolda je ko?tala 25? (kupljena na rifuzo :lol: ).

 

?e menja? avte na 2 do 3 leta bo vsak dobro svetil. Vpra?anje je kako je ?e ima? avto 10let, ali ?e kupuje? rabljene. Vir svetlobe ni vse, ene 50% je v optiki. Spomnite se prve ?estice v izvedbi z navadnimi halogenkami, kjer je svetilo bolj zaenk (kot kak?en yugo) ravno zaradi optike. A se optika LED lu?i zapaca kaj po?asneje kot optika xenonk bi bilo pa zanimivo vedet tistim, ki avtov ne menjamo kot gate.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To je podobno kot s TV-ji. So pametovali kako en curc bodo plazme ?ez 4-6'+let. Morda je ta v katero gledam res zgubla neakaj svetilnosti??? Pravim morda. Opazim ne. Furam jo kot PC monitor od leta 2011. To naj bi bil najve?ji greh. Slika je ?e vedno bolj?a kot na novodobnih ekranih gornjega ranga v trgovini ?eprav kot re?eno ve?inoma ri?e stati?no sliko. Famozni vtis slike se je po par letih povsem unesel. V za?etku se je pri ve?urni uporabi recimo browserja poznalo nekaj izstopajo?ih gumbov.

 

Nekako pri?akujem, da bo ?ez cca. 10 let adaptiv LED na avtu ?e vedno krepko bolj?i kot klasika ali xenon. Ves ta ?as pa bom imel pred sabo optimalno osvetljeno. Zna pa bit problem, ?e dejansko ena odleti. Verjetno bi bilo treba menjat obe??? Se bo pa? kak rabljen kje staknil...

 

?e nebi sprejel rizika okvar uporabnih novodobnih fi?rov, bi kupil "da?o". Po drugi strani mi je ostalo par 10k? ker nisem kupil krepko precenjenega "doj?e vagna". 

Napisano

Pozdravljen!

 

Moja 6 ima LED prilagodljive ?aromete pa nima pranja.

 

Lp, Dejan

No, na to nisem pomislil. 

Kot si omenil, zagotovo ni vse kar je LED enako.

?e trojka nima pranja je potemtakem (verjetno) tudi manj?a svetilnost, slab?a vidljivost (ja..plus ?e adaptacija snopa pri cx5).

Ma me prav zanima koliko ima posamezen model svetilnost.

Napisano

Glede pranja ?arometov velja isto za Xenon ali LED, ?e ima ve? kakor 2000 lm mora imeti pranje in nastavitev vi?ine. ?e je manj pa ne.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdravljen!

 

Moja 6 ima LED prilagodljive ?aromete pa nima pranja.

 

Lp, Dejan

Katera sestka pa je to (letnik, oprema)... Mogoce imas samo navadne LED in dodatne AFS, da svetijo ?v ovinek?...?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Glede pranja ?arometov velja isto za Xenon ali LED, ?e ima ve? kakor 2000 lm mora imeti pranje in nastavitev vi?ine. ?e je manj pa ne.

Ampak ti se vedno lahko kupis nove xenon zarnice, katere imajo vec lumnov ali si potem v prekrsku? Pri led zarometih imas ti pac neko stevilo lumnov in ti tega nemores spreminjat.

Napisano

Mazda6, letnik 2017, revolution. Niso navadne led, ker se prilagajajo glede na vozila pred teboj, nasproti voze?a, zasen?i samo del vozi??a itd. So super.

 

Lp, Dejan

Katera sestka pa je to (letnik, oprema)... Mogoce imas samo navadne LED in dodatne AFS, da svetijo ?v ovinek?...?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.