Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

Danes se mi je na Mazdi 6,2013,2.2 diesel avtomatik pri?galo opozorilo Change oil due in zraven znak za popravilo.

Zadnji servis je bil narejen januarja letos pri 64k prevo?enih,sedaj jih je 75k.

Malo sem brskal po spletu, na?el kako rezervirati in odpraviti opozorilo,grem pa itak naslednji teden na servis in naj zadevo odpravijo...

 

Lp jani

Zdravo!

Danes se mi je na Mazdi 6,2013,2.2 diesel avtomatik pri?galo opozorilo Change oil due in zraven znak za popravilo.

Zadnji servis je bil narejen januarja letos pri 64k prevo?enih,sedaj jih je 75k.

Malo sem brskal po spletu, na?el kako rezervirati in odpraviti opozorilo,grem pa itak naslednji teden na servis in naj zadevo odpravijo...ne morem pa opozorila izbrisati

??

Lp jani

Napisano

Zdravo!

Danes se mi je na Mazdi 6,2013,2.2 diesel avtomatik pri?galo opozorilo Change oil due in zraven znak za popravilo.

Zadnji servis je bil narejen januarja letos pri 64k prevo?enih,sedaj jih je 75k.

Malo sem brskal po spletu, na?el kako rezervirati in odpraviti opozorilo,grem pa itak naslednji teden na servis in naj zadevo odpravijo...ne morem pa opozorila izbrisati

??

Lp jani

Dvig olja? Si preveril nivo olja?

 

 

Napisano

Preveril, na ?ibki malo pod Max.

Lp jani

Mogo?e je vzrok to in je sedaj olje preredko-preve? goriva v njem kot

posledica nedokon?anih in prepogostih regeneracij?Pametno bi bilo obiskati servis, da preverijo.

 

 

Napisano

Pri nekatrih verzijah programske opreme se je opozorilo za menjavo olja pojavilo prekmalu. Mogo?e je potrebna samo posodobitev. lp

Napisano

Servis je bil opravljen na poobla??encu,menjano olje in resetiran interval,po raznih posvetih bi naj ?lo za dvig olja zaradi prekinjenih regeneracij DPF-ja....po tovarni?ki garanciji je sedaj v veljavi garancija Car garantie, kak?na je mo?nost menjave odmi?ne gredi sedanje,ali kaj narediti?

 

 

Lp Jani

Napisano

Servis je bil opravljen na poobla??encu,menjano olje in resetiran interval,po raznih posvetih bi naj ?lo za dvig olja zaradi prekinjenih regeneracij DPF-ja....po tovarni?ki garanciji je sedaj v veljavi garancija Car garantie, kak?na je mo?nost menjave odmi?ne gredi sedanje,ali kaj narediti?

Lp Jani

Tvoj letnik je bil problemati?en zaradi defektnih odmi?nih gredi. To se je zamenjalo kot znana napaka.

Glede dpf-ja pa ima? slede?e mo?nosti:

1.gre? na servis, ti pred?asno zamenjajo olje in opravijo prisilno regeneracijo. Ima? nekaj ?asa mir.Poslu?aj motor in glej porabo, ko se spremeni zvok motorja(bolj globok zvok, trenutna poraba naraste, ne ugasnit motorja. Gre? naprej, v tretji, 2000 obratov, par minut. Regeneracija se izvede do konca.

2.Zamenjava DPF filtra, ?e je obstoje?i zabit. Stro?ki-no?e? vedeti.

3. ?i??enje DPF ja pri specialistih za to(okoli 300?).

4.Se ga re?i?, se po?tela elektronika in ima? mir.

 

 

Napisano

Pri 2. generaciji 6-ke, verjetno pa tudi pri 3. generaciji, se opravljanje regeneracije DPF filtra vidi preko trenutne porabe. Pri meni se redno izvaja na 400 do 450 km, in to ?e ves ?as, odkar je Mazda pri meni. ?e ?e pride do prekinitve regeneracije, se le ta nadaljuje pri naslednji vo?nji. ?e pa se regeneracije zaporedoma prekinjajo, pa to privede do te?av, pri tebi verjetno v kakovosti olja, ki je pome?ano z nafto, kasneje pa tudi s samim DPF filtrom.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Kup si bencinarja :P

Noja... to ni ravno resitev njegovega problema... vsaj ne realna... ;) jaz bi sel na pooblascenca, ki je delal zadnji servis.. in naj pove, kaj in kako... Potem se pa odloca dalje...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Najprej zamenjat olje, potem pa naprej. Malce je treba biti pozoren, da se regeneracije ne prekinja ravno pogosto. ?eprav mi je to res fenomen, nekaterim se nivo olja hitro dviguje, nekaterim spet ne.

Napisano

Me je firbec matral in sem zdaj po kon?ani regeneraciji pogledal nivo olja. Je to?no na sredini.

Pomojem so ti pozabili resetirati interval menjave olja.

post-5804-0-45622900-1536610252_thumb.jpg

Napisano

Danes so na Mazdi na poobla??enem servisu zamenjali olje in filter, resetiran napako...pa gremo naprej. Zadnji servis je bil na istem servisu narejen januarja letos pri 64k, sedaj jih je 76k, januarja zopet servis in pregled ter menjava ostalega potrebnega.Spet smo tam debatirali okoli te nesre?ne regeneracije in posledic ko stvar ni izpeljana.vsak dan delam 50 km, vo?nja pol naselje pol izven,4km mestna vo?nja.o tej regeneraciji,DPF in odmi?ni gredi sem prebral marsikaj...pa se vedno ne vem kdaj to?no se dela regeneracija,... glasnej?i motor(torej radio na off), pove?ana trenutna poraba... ka?e trenutno porabo z zamikom...da ni mogel pameten Japonec dat noter ene lu?ke ki bi svetila ob tem sra.. in se potem ugasnila...jao..

 

Lp jani

Napisano

O tak?ni lu?ki smo na tem forumu ?e debatirali v drugi temi... in pri?li do zaklju?ka,da potem servisi ne bi imeli dela.

 

 

Napisano

Lu?ke za izvajanje regeneracije DPF tudi ostale znamke nimajo. Vozit in spremljat dalje, bi ti pa za orientacijo pomagal podatek, na pribli?no koliko km se obi?ajno dela regeneracija pri 3. generaciji 6-ke.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

?e ma? i-eloop ti med regeneracijo ne bo deloval. Po tem lahku tudi vidi? kdaj se opravlja regeneracija

 


image.jpeg

 

Napisano

Hm..prvo..noga z gasa,poraba 0, trenutno poka?e z zamikom in ne takoj..btw.sem se spomnil na BMW 320d E46 in analogni kazalec trenutne porabe...glede na vse prebrano najbolje spremljat delovanje i-eloop funkcije...se kaj bolj preprosto in manj mote?e?

 

Lp jani

Napisano

Glede na to da je to letnik 2013 bi na tvojem mestu pregledal cedilo olja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekaj me zanima a tebi se regeneracija izklju?i ?e jo prekine?(ugasne? avto)? Ali potem ko v?ge? recimo drug dan avto izvede do konca ? (me zanima glede na to da ma? letnik 2013)

 


image.jpeg

 

Napisano

Prvo...cedilo olja..kaj kje in kako to preveriti, glede tega,da se regeneracija prekine(ugasnem motor) sem danes na servisu izvedel,da se ob ponovnem zagonu,dovolj visoki temperaturi motorja in obratih nadaljuje...

 

Lp jani

Napisano

Pa ?e ?e debatiramo..ve kdo kako je z diesel motorji BMW, Audi, mercedes...?e ga ugasnes nevede med regeneracijo?ker do sedaj nisem s to regeneracijo in DPF filtrom nisem imel te?av..pa sem pred Mazdo 6 vozil dve laguni diesel,pa 320d BMW,in nazadnje audi a4 TDI (kupil sem ga z 100k prevo?enimi in prodal z 190...?

 

Lp jani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.