Skoči na vsebino

Krajši interval regeneracije


Priporočeno sporočilo

25 minutes ago, SpEkTr said:

Jaz sem to že 2x čistil, se kar hitro zabaše - no v drugo ni bilo tako hudo, ampak v nobenem primeru pa nisem opazil neke razlike v porabi, vožnji...

Kolikor sem bral, naj bi servis ob menjavi zračnega filtra rutinsko očistil tudi MAF. Ne vem ali to tudi počnejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je vzupan3 napisal:

Kolikor sem bral, naj bi servis ob menjavi zračnega filtra rutinsko očistil tudi MAF. Ne vem ali to tudi počnejo.

Ne verjamem. Naredi pa to vsakokrat moj serviser ob rednem servisu. (pod kozolcem) 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MAF je pri filtru za zrak (če pucate bodite izredno pazljivi, gor je nitka oziroma rezistor (nvem slovenskega izraza, upornik?). 

Če tole stržeš potem je baje nov kar drag - gledam cca 150€ za košček plastike z žico.

 

MAP je pa dodatni senzor pri naših super duper bio eko EURO 6495947 motorjih 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Hixxy napisal:

MAF je pri filtru za zrak (če pucate bodite izredno pazljivi, gor je nitka oziroma rezistor (nvem slovenskega izraza, upornik?). 

Če tole stržeš potem je baje nov kar drag - gledam cca 150€ za košček plastike z žico.

 

MAP je pa dodatni senzor pri naših super duper bio eko EURO 6495947 motorjih 

Zadel bistvo, right there :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes vzel ven innn - no saj slika pove več kot 1000 besed. Dvomim, da je bilo kdaj to spucano (avto ima 120k kilomterov).

 

272833887_519828296058216_8442674613315674159_n.thumb.jpg.3194f4f7ff0c4452813e48312fae22fb.jpg

 

Porabil sem nekih 30 min da sem s čistilom, vatkami in zobotrebci vse spahal dol.

 

Nato sem naredil testno vožnjo in avto lepše teče, bomo videli če bo kaj drugače z regeneracijami.

 

Poročam ampak  zaenkrat imam občutek, da je mogoče bil ta senzor krivec za vse :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Hixxy napisal:

Danes vzel ven innn - no saj slika pove več kot 1000 besed. Dvomim, da je bilo kdaj to spucano (avto ima 120k kilomterov).

 

272833887_519828296058216_8442674613315674159_n.thumb.jpg.3194f4f7ff0c4452813e48312fae22fb.jpg

 

Porabil sem nekih 30 min da sem s čistilom, vatkami in zobotrebci vse spahal dol.

 

Nato sem naredil testno vožnjo in avto lepše teče, bomo videli če bo kaj drugače z regeneracijami.

 

Poročam ampak  zaenkrat imam občutek, da je mogoče bil ta senzor krivec za vse :)

Uf,tole je pa res usrano...😲

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Hixxy napisal:

Danes vzel ven innn - no saj slika pove več kot 1000 besed. Dvomim, da je bilo kdaj to spucano (avto ima 120k kilomterov).

 

272833887_519828296058216_8442674613315674159_n.thumb.jpg.3194f4f7ff0c4452813e48312fae22fb.jpg

 

Porabil sem nekih 30 min da sem s čistilom, vatkami in zobotrebci vse spahal dol.

 

Nato sem naredil testno vožnjo in avto lepše teče, bomo videli če bo kaj drugače z regeneracijami.

 

Poročam ampak  zaenkrat imam občutek, da je mogoče bil ta senzor krivec za vse :)

Wtf??? Kaj pa tankaš v ta avto? Surovo nafto??zmeden?

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

4 hours ago, Hixxy said:

Danes vzel ven innn - no saj slika pove več kot 1000 besed. Dvomim, da je bilo kdaj to spucano (avto ima 120k kilomterov).

 

272833887_519828296058216_8442674613315674159_n.thumb.jpg.3194f4f7ff0c4452813e48312fae22fb.jpg

 

Porabil sem nekih 30 min da sem s čistilom, vatkami in zobotrebci vse spahal dol.

 

Nato sem naredil testno vožnjo in avto lepše teče, bomo videli če bo kaj drugače z regeneracijami.

 

Poročam ampak  zaenkrat imam občutek, da je mogoče bil ta senzor krivec za vse :)

A je tole MAP ali MAF senzor?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je Alex napisal:

To je standard v naših dizelcah. Zahvala pa gre dodatnemu bio dizlu. 😉

:blink: 

Po pravic povedan sem res vesel, da vozim starega saaba.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
pred 20 urami je Hixxy napisal:

Sam ne poslušati možakarja v poznih urah, res ima tak pomirjujoč glas, zaspal sem v 3eh minutah haha

Ravno zato mi ga je všeč poslušati kako lepo počasi vse razloži... Ni to neki zafnani gringo,ki pol besed poje in nimaš pojma kaj je povedal. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.