Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Gor si daj forscan...aja, nisem zihr ?e ni pla?ljiv? ?e rabi? PIDe za torque jih imam, samo notri pomoje ni teh PM_ACC  in PM_ACC_DSD, oz. morm preverit.

 

UPDATE: Ne v Forscanu imam samo PM_GEN, se pravi koli?ino proizvedenih saj, kar pa ni dovolj za celotno sliko.

Napisano

PID_GRABN :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, takoj po regeneraciji , imam tudi jaz vse te tri ?tevce 0. Potem pa s?asoma ko se filter polni, pm_acc in pm_acc_dsd kar zrasteta, se pravi ve? kot je pm_gen kar pomeni, koliko saj je bilo proizvedenih. 

 

Ostali, ko ste pripenjali slike, je bil najvi?ji parameter pm_gen, ko ta pride nekje do 6 g/l, se spro?i regeneracija. Tudi pri meni je bilo ves ?as tako..do zdaj. Sedaj pa pomoje bo tako, da prvi parameter ki prideo do 6 g/l, bodisi pm_acc oz pm_gen, takrat se spro?i regeneracija.  In ker je PM_ACC precej visok, se regeneracija spro?i, ?eprav je PM_GEN ?ele na dobre 3 g/l. 

 

Pelko pravi, da je lahko varianta tudi zapacan EGR.

Napisano

Evo po danasnji voznji.. Lahko recem da mi je poraba padla sem imel povprecno 5.8l do kocevja pa nazaj. 0rj p ni bilo mogoce priti pod 7.5l. Regeneracije se je sprozila nekje pri 220km.

post-1307-0-83319200-1537924801_thumb.jpg

www.trziskisladoled.si

Napisano

Hmh, evo ?e od danes malo manjka ?e do regeneracije.

Ni mi pa najbolj jasna za povezava med Dpf_Acc, Dpf_PM_Gen in Dpf_PM_Dsd.

Se pa Dpf_Acc spreminja z odpiranjem-zapiranjem Egr-ja.

Verjetno Egr dodatno zabasa Dpf, verjetno bi se ga splacalo zablindirat.

post-5522-0-42194800-1538062233_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jst sem ga zablindiral in sem prevozu cca 600 km. Definitivno se splaca zablindirat. Meni je delal regeneracijo na cca 100km. Zdej pa je na 250km ali vec.. Bom pa se mal testiral..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Jst sem ga zablindiral in sem prevozu cca 600 km. Definitivno se splaca zablindirat. Meni je delal regeneracijo na cca 100km. Zdej pa je na 250km ali vec.. Bom pa se mal testiral..

Aha, pa si ga ?ist zablindiral ali imas manjso luknico v blendi??

Ker sem neki zasledil da se pojavi napaka ?e ga ?ist zablindira?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pojma nimam kako je to pelko naredu.. Pozna se.. Zadnjic sem imel kranj kocevje kranj po omejitva povprecno 5.7. Vcerej kranj trst nova gorica z okolico povprecna 6.3. Nekoliko hitrejsi tempo brez pretiravanja. Prej pa nisem nikoli imel pod 7.5. Tudi ce sem pocasi peljal.

www.trziskisladoled.si

Napisano

V torek grem k pelkotu, da prepuca egr ventil. Pol bomo videl. Tako je kot sem rekel, ki pm_acc_dsd oz pm_acc pride do 6g/l se spro?i regen.

In ta je pri meni se enkrat vi?ja postavka kot pm_gen. Lahko da avto res kaj dimi.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ko smo ze pri teh screenshotov a lahko eden poslika hitrost posameznih koles. Odkar sem zamenjal oba sprednja lezaja mi je avto zacel kazati napacno hitrost na stevcu. Pa bi prosil ce mi lahko to kdo preveru

post-1307-0-63086300-1538080138_thumb.jpg

www.trziskisladoled.si

Napisano

En offtopic, ampak iceman kaj imas to za en program, da lahko vse to spremljas oz. vidis na telefonu? Lahko tudi jaz preverim glede na to da imam oba sprednja lezaja nova :D

Samo program forscan in klasicen OBD 2 al se kaj drugega?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.