Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ehh bil pri mehaniku, v petek in ni slikal :(

 

Je pa rekel, da ni bilo ful neki zapacano - ima pa 106k kilometrov.

Napisano

Nič, zdaj je na meni da spremljam preko forscana in če se ne izboljša gremo naprej odkrivati vzroke.

Napisano

Sporoči kako bo šlo, predvsem pm acc dsd parameter spremljaj.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 1 uro je Hixxy napisal:

Nič, zdaj je na meni da spremljam preko forscana in če se ne izboljša gremo naprej odkrivati vzroke.

A ti je mehanik kaj ščistil senzor na sesalnem kolektorju? Kako sranje zna bit na njem... Čisto zabit pride. 

Jaz moram jutri naročiti mehaniku, da to reši. 

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Hm... Po menjavi olja, sedaj je noter ravenol, se je res zmanjšala poraba a tudi intervali med regeneracijami. 

Že drugič na 175 km. 🤔Ali to pomeni , da moraš najti nek  kompromis med olji, da zajameš vsaj približno optimalno (porabo, zaščito motorja, dpf filter).

1. Ugotovil sem, da z original Mazdini oljem( župca) je še kar ugodna poraba, regeneracije nekje vsakih 200km, je pa zaščita motorja bolj revna. Tudi, ko se začne mešati nafta med župco, je kaj kmalu konec veselja z dobrimi lastnostmi olja. 🙄

2. Motul. Poraba tudi ugodna. 

Regeneracije na začetku, ko je bilo olje novo poskočila na 260 km, nato padle na 210-220 km. 

3.Ravenol, poraba kar konkretno manjša, samo so tudi regeneracije kar pogostejše, do sedaj  na  začetku 220 km, nato 200 km, dvakrat na 175 km. 🤔. Moram narediti še par tisoč kilometrov, da bo realno stanje oziroma možno je, da se mora olje malo "uležati". Druga razlaga je, da ni tako prijazno do dpf filtra. 🤔

Aless, kakšno je tvoje mnenje glede tega. Vem, da si daleč najbolj podkovan in imaš daleč največ znanja okoli tega. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 15 minutami je Janez007 napisal:

 

Počasi se je tudi tebi začelo dogajati 🤣

Saj se pomniš, kaj se je meni dogodilo po menjavi olja prejšnji mesec ...

Lahko pomeni tudi to, da pač to olje ravenol, ki je sicer izredno dobro, ne paše našim dizlom. 🤔

 

 

Napisano



Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Alex, drgac hvala, ne bom dal Ravenol notri. Malo še počakaj, jaz res ne vem kakšna povezava je to, da se takoj po menjavi olja to zgodi.

Jaz mislim da nobene, da mora biti nekaj drugega.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano

@AlexGlede porabe goriva bi morala biti poraba najmanjša na Mazdinem 5w30 olju, ker ima znižano HTHS viskoznost (2,9mPas) in tudi KV40 ter KV100 viskoznosti so najnižje od teh treh olj.

Mazda Ultra DPF 5w30 ima HTHS=2,9; KV40=61,30; KV100=10,70; SA=0,80

Motul X-Clean+ 5w30; HTHS=3,5; KV40=64,1; KV100=11,36; SA=0,61

Ravenol VMP 5w30, HTHS=3,7; KV40=72,63; KV100=12,17; SA=0,70

 

Po domače povedano Mazdino olje je najredkejše in bi morala poraba goriva biti najmanjša, Z Ravenol VMP pa je najgostejše in bi morala biti poraba najvišja.

Glede Sulfatnega pepela ima pa Motul X-Clean najmanj (0,61), Mazdino olje pa največ (0,80).

Pri tebi mislim da je težava za pogostejše regeneracije nekje drugje, ker samo od olja ne more biti razlika med regeneracijami 50km ali več, kvečjemu bi rekel da bi lahko bila razlika kakih 20-30km. Sulfatni pepel ima večji vpliv na DPF dolgoročno, se pravi čez XXXkm se nabere preveč pepela ki ne izgori iz DPFa. Na intervale med regeneracijami ima manjši vpliv, nekj 20-30km mogoče, da bi pa se za polovico povečali ali  zmanjšali intervali pa je težko verjetno.

Že to da bi imel z Ravenolom pogostejše regeneracije, kljub manjši vsebnosti sulfatnega pepela, tudi količina aditivov (zink, fosfor in kalcij, ki tvorijo škodljiv pepel)  v samem olju je pri Ravenolu manjša od količine v Mazdinem olju, količina teh aditivov je skoraj enaka kot v Motulu. Ostali aditivi molibden in bor pa nimajo nekega vpliva na tvorjenje pepela.

 

  • Všeč 4
  • Zmeden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Aless...dobra razlaga 👍👍👍😁 

Ok...moje osebno mnenje je da to Mazdino olje je ok ..pač se prej menja kot na 20.000 km ...😁😁🤣😉

Ne se preveč obremenjevat  ker potem boli glava 😁😁😁😁😁to olje je boljše in itd.....Aless je dobro napisal 😉Res pa da vsak si izbere Olje za svojo Mazdo 😉

Jaz na moji CX5 benzin nimam problema z Orig.Mazdinim oljem 😁😁😁

Res pa je da dizel motor plus te Regeneracije in itd ....poslabša kvaliteto olja 😉😁..pač ekologija 😉...pa lp..😉😁zoom zoom 😉

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

@AlexGlede porabe goriva bi morala biti poraba najmanjša na Mazdinem 5w30 olju, ker ima znižano HTHS viskoznost (2,9mPas) in tudi KV40 ter KV100 viskoznosti so najnižje od teh treh olj.

Mazda Ultra DPF 5w30 ima HTHS=2,9; KV40=61,30; KV100=10,70; SA=0,80

Motul X-Clean+ 5w30; HTHS=3,5; KV40=64,1; KV100=11,36; SA=0,61

Ravenol VMP 5w30, HTHS=3,7; KV40=72,63; KV100=12,17; SA=0,70

 

Po domače povedano Mazdino olje je najredkejše in bi morala poraba goriva biti najmanjša, Z Ravenol VMP pa je najgostejše in bi morala biti poraba najvišja.

Glede Sulfatnega pepela ima pa Motul X-Clean najmanj (0,61), Mazdino olje pa največ (0,80).

Pri tebi mislim da je težava za pogostejše regeneracije nekje drugje, ker samo od olja ne more biti razlika med regeneracijami 50km ali več, kvečjemu bi rekel da bi lahko bila razlika kakih 20-30km. Sulfatni pepel ima večji vpliv na DPF dolgoročno, se pravi čez XXXkm se nabere preveč pepela ki ne izgori iz DPFa. Na intervale med regeneracijami ima manjši vpliv, nekj 20-30km mogoče, da bi pa se za polovico povečali ali  zmanjšali intervali pa je težko verjetno.

Že to da bi imel z Ravenolom pogostejše regeneracije, kljub manjši vsebnosti sulfatnega pepela, tudi količina aditivov (zink, fosfor in kalcij, ki tvorijo škodljiv pepel)  v samem olju je pri Ravenolu manjša od količine v Mazdinem olju, količina teh aditivov je skoraj enaka kot v Motulu. Ostali aditivi molibden in bor pa nimajo nekega vpliva na tvorjenje pepela.

 

Mogoče sem malo nerodno napisal. Sedaj proti koncu olja so bile regeneracije na vsakih 200 kilometrov. Se pravi, da je sedaj 25 km prej. Saj prav, da moramo malo počakati, da bo bolj realno. Možno je tudi, da je bilo več mestnih voženj, kar se takoj pozna. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Prej Mazda olje 5W30, potem pa DEXELIA 5W30 DPF ACEA C 3. Nisem ga dal na jezik, ampak tako je napisano na računu oz rečeno.

 

Se pravi si imel prej isto olje kot zdaj!

Zakaj bi se ti naj pol z istim oljem regeneracije spremenile?

Se pravi mora biti napaka drugje. ;)

DEXELIA ne obstaja že od leta 2012, se pravi že cca 10 let Dexelie ne delajo več, namesto Dexelie je Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30.

Na računu pa sicer nevem zakaj ampak PIŠE NAPAČNO ker kot rečeneo Dexelie več 10 let ne proizvajajo in je ne moreš kupit. Kateri servis ti je to izdal račun??? Jaz bi jih resno vprašal kaj so mi zaračunali za olja ki ga že 10let ni v proizvodnji in če bi npr. bilo še vedno za dobit bi bilo neustrezno za Skyactive-D motor! Prav zaradi Skyactive motorjev so šli spremenit tudi motorna olja!

Nvm no meni se zdi to od pooblaščenega servisa prav šalabajzersko da ne vejo kaj vlivajo oz važno da prodajo in nekaj piše na računu.

 

BTW : Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 je ACEA C2 specifikacije. Dexelia Ultra DPF 5w30 pa je bila ACEA C1 specifikacije.

MAZDA OIL TABELE tabellenkopfzuref.12-9aj3tv2.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
dne 19. 7. 2021 ob 18:04 je Alex napisal:

Lahko pomeni tudi to, da pač to olje ravenol, ki je sicer izredno dobro, ne paše našim dizlom. 🤔

Tolk enostavno po mojem ni. Možnih je še vsaj 10 razlogov.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Tolk enostavno po mojem ni. Možnih je še vsaj 10 razlogov. Najprej morava v nulo spucati saje v kolektorju, EGR in ne vem kje še tam notri, zamenjati podložke na injektorjih. Potem pa, če ne bo interval spet običajen (200-250 km), raziskovat naprej.

 

Tole čiščenje pri tvojem mehaniku ne bi smelo stati več kot 100€ 😄

Pa ne bom čistil vsega tega pri prevoženih  50Kkm. 😄 Saj pravim, moram še parkrat preverit  delovanje na dolge proge in potem bo neko realno stanje. Kmalu se odpravim na, tko dolgo pot pa bomo videli. 

 

 

 

Napisano

Janez, sem ti poslal na zs. Tista teorija , ki sem jo že drugič dobil od dveh različnih uporabnikov , eden je imel R2 2.2 motor, drugi pa cx-5 skyactive diesel, pri obeh je bil simtpom enak - interval regeneracije se je prepolovi.

 

Rešitev: 

Elektronski del - EGR ventila. Oba sta ga zamenjala, in je bil mir. Tip je rekel, da ima sedaj 260 tisoč prevoženih, in mu dela na R2 motorju regeneracije spet okoli 450km. Z DPFjem whatsoever težav ni imel in jih nima. 

 

Če povzamem bi to znalo držat, da se Mazda preveč zanaša na tole reciklažo plina skozi EGR ( to je na tujem forumu pisal uradni mehanik), ker so imeli primere z avtom s prevoženimi par deset tisočimi kilometri z nenormalno zabitim sesalnim kolektorjem. Primer spodaj - v tem primeru se pojavi tudi P0401 napaka.

 

20200708_123110-min-min.jpg

 

Zakaj bi se toliko zanašali na tole filtracijo saj. Zato, ker jim takrat še ni bilo potrebno razvijati oz dodajati AdBlue sistema, in so EURO 6 normo dosegli ravno s to EGR tehnologijo - glede na to, da ima skyactive mašina celo 2 egr-a, bo to najbrž držalo. 

 

Očitno pa ni vse zlato kar se sveti in prihaja do mašenja tega dela in potem raznih sitnosti naprej. Skratka, eden izmed uporabnikov ki je težavo  rešil je zamenjal elektronski del EGRja, teorija je bila da zaradi zapacanosti se pač loputa ni mogla pravilno oz dovolj hitro odpirati / zapirati in potem tudi po čiščenju EGR ni deloval več pravilno. Lahko da se je motorček kaj uničil - who knows. Ker če se ob večji obremenitvi loputa ne zapre v celoti se to lahko odrazi v prekomernem dimnjenju in posledica se potem vidi na DPF filtru, ko se interval regeneracije skrašja. In konkretno v tem primeru DPF sam ni nič kriv ,niti ni z njim nič narobe. 

 

To smo govorili - če po uspešni regeneraciji parameter PM_ACC_dSD pride skoraj do 0, potem je z DPFjem ok. Če so vrednosti 1- 2 g/l je zello verjetno da je DPF zapacan.

 

Skratka, ta teorija se mi zdi logična. Bolj kot tip olja - to bi bilo res na dolgi rok možno, pa še to bi se pomoje pokazalo na drugačne način, saj se v tem primeru predvidevam, DPF ne bi mogel sam sčistiti.

 

@Janez007, pri tebi so sicer pred časom čistili to vse, lahko pa je res, da je kaj s samim EGr ventilom narobe. Je pa še vprašanje, kateri EGR (če sta res dva) ali obstaja samo en elektronski del, ter potem dobit enega rabljenega, in probat če to drži.

 

Napisano

Pa še ena zanimiva tema, kjer je bil vzrok za težave z EGR menjava EGR coolerja - oz temljito čiščenje, ki pa ga niso izvedli..Ampak zanimivo, kup koristnih informacija v zvezi z EGRom:

mazda6club_com_profile.png
WWW.MAZDA6CLUB.COM

Hi folks, I recently acquired this Mazda 6 2.2D and it seems the EGR valve probably needs a good cleaning. I bought some EGR cleaner and I've removed the exhaust which I believe goes from the EGR...

 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Glede olja Dexelia pa moram zaupati mehaniku, da ima normative 5W30 DPF ACEA C3. Dopuščam možnost, da imaš tudi ti prav, ampak dokaza nimam prav nobenega razen te slikce, ki si jo pripopal in je celo vprašanje, če sploh ali še drži. Serviserju (da ne bo pomote - ni uradni servis) pa tudi ne morem gledati pod prste, saj nisem inšpektor. :)

Kaj je vlil notri (ni odpiral plastenk, kot to menda delajo v BTC), ampak je olje vzel in nekega soda zadaj ... Vprašanje, ali obstaja sploh kakšen laboratorij na svetu, ki bi znal ugotoviti, katero olje je bilo vlito v avto, sedaj po 3.000 prevoženih km.

 

Glede olja, seveda lahko ima vsak svoje mnenje. 

Ti pa prilagam uradne dopise od Mazde glede Mazdinega olja, eden dokument je od Mazde Švice kjer so obveščali stranke o novem Mazdinem olju ki nadomešča Dexelio, en dokument pa je uradni dopis za serviserje, kjer se pravtako poudarja na uporabo ustreznega novejšega Mazdinega olja. 

 

Seveda so dokumenti še vedno veljavni, in tudi v novejših servisnih navodilih, so predpisana olja Mazda Original Oil 0w30/5w30 za dizle. 

Ja mehanik pa ok ima verjetno specifikacije 5w30 ACEA C3 olje, ampak, hočem samo dopovedat da Dexelie več ziher nima ker je ne delajo že 10let,če ima Mazda original oil pa ok, je nalil pol isto olje kot je bilo na prejšnjem servisu in zato ne more imeti vpliv na regeneracijo. 

 

Laboratorij pa ti lahko vsak ki se ukvarja z analizami preveri kako je olje v motorju. Primerjajo se podatki iz analize novega olja z podatki rabljenega, primerja se IR spekter, in se takoj vidi če je Mazdino olje ali pa Castrol.... 😉

 

 

 

Screenshot_20210720_094606_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20210720_094504_com.google.android.apps.docs.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.