Skoči na vsebino

Krajši interval regeneracije


Priporočeno sporočilo

Pa vsa letala itd..Smo za?li. 

Je pa malce razlike, al zraven mene na plo?niku nekdo do konca zakadi , ali pa gre ?ez ocean ena ladja ...

 

Saj jaz tudi nisem za to, da se DPF odstranjuje... Samo ce zacne toliko zafrkavati... in se proizvajalec distancira od tega, da bi to bil problem, ki bi ga moral sanirati servis ... in ko ti ta servis to se mastno zaracuna... zakaj bi moral to potem placevati iz lastnega zepa ... okoli se pa vozijo 30 let stare "kante", ki nikoli niso imele taksnih filtrov in v zrak spuscajo svinjarijo v nasi okolici... 

 

Ampak ja... smo zasli s teme :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Itak, to je isto kot sedaj novi plin v klimi. Zakaj bi ga moral jaz pla?evati po 300, ?e je bil prej 50. Aja, zaradi ozona :-) Jbg, avto je stro?ek, kako so narejeni vemo, zakaj so tako narejeni tudi vemo. Al ga ma?, al ga pa nima?. 

 

Jeba bo, ko bodo enkrat za?eli razno razna preverjanja kar se tega ti?e, ali je vse proper in stock ali ne. Pol bo pa veselica :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Jest: Pa da prilijem, ?e eno kanglo goriva: nekje je treba za?et, in kot glih ugotavljamo v niti "Prigode v prometu", je treba za?et pri nas samih, ne? :) Drga? pa ja, kot ZMAJ pravi, bo treba lokalno kupovat xD Pa spet smetimo tle nit ... ajajaj :D

 

@Spektr: ja na ?e?kem je glih pred kratkim bla polemika, zakaj policaji ne izrekajo kazni za odstranjen DPF, kljub temu da imajo to pristojnost ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Jest: Pa da prilijem, ?e eno kanglo goriva: nekje je treba za?et, in kot glih ugotavljamo v niti "Prigode v prometu", je treba za?et pri nas samih, ne? :) Drga? pa ja, kot ZMAJ pravi, bo treba lokalno kupovat xD Pa spet smetimo tle nit ... ajajaj :D

 

@Spektr: ja na ?e?kem je glih pred kratkim bla polemika, zakaj policaji ne izrekajo kazni za odstranjen DPF, kljub temu da imajo to pristojnost ...

Kako pa policaji to ugotovijo? Se ule?ejo pod avto, razre?ejo pleh dpf-ja in re?ejo:"ahoj, policaj te ulovii.Dam ti kazni?ku." :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Alex: tak nekak, kot je opisal Shrek, kar se imenuje metoda bele rokavice. Druga?e pa: https://www.idnes.cz/auto/autoservis/filtr-pevnych-castic.A161219_114541_autoservis_fdv

Kjer utemeljujejo, da bi se lahko zgledovali po nem?kih in avstrijskih policistich, ki te po navedbah ?lanka, po?ljejo na tehni?ni pregled, in ?e tam ugotovijo, da ga nima? ali ma? nelegalno popravljenega, kazn.

Aja pa v ?lanku ?e navajajo, da bi blo fajn k bi zni?ali ceno DPF filtrov, baje bi potem ljudje tolk ne demontirali ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bele rokavice...tako ?e laik vidi, kdo ima filter...je pa fini povod za pregled...

Tudi na tovornjakih in avtobusih se muti...so fantje v nem?iji to drago pla?evali...

Druga?e pa...svin?nik in papir...pa je bencnar cenej?i...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa razni golfi II, pa mercedesi iz 80-ih,pa predpotopni delavski kombiji, pa na?e mazde 6 brez dpf filtra. Kdo bo pa to spravil s cest? Ena mazda 6 skyactiv brez dpf filtra je ?e vedno laboratorij za zgoraj omenjene "delavne" stroje.

@Alex: tak nekak, kot je opisal Shrek, kar se imenuje metoda bele rokavice. Druga?e pa: https://www.idnes.cz/auto/autoservis/filtr-pevnych-castic.A161219_114541_autoservis_fdv

Kjer utemeljujejo, da bi se lahko zgledovali po nem?kih in avstrijskih policistich, ki te po navedbah ?lanka, po?ljejo na tehni?ni pregled, in ?e tam ugotovijo, da ga nima? ali ma? nelegalno popravljenega, kazn.

Aja pa v ?lanku ?e navajajo, da bi blo fajn k bi zni?ali ceno DPF filtrov, baje bi potem ljudje tolk ne demontirali ...

Sem vpra?al kolega, ki dela na tehni?nem, kdaj bodo to za?eli kontrolirati. Rekel je, da kot prvo stanejo te ma?ine za kontrolirati full, kot drugo ni nekega velikega interesa za to kontrolirati. V naslednjih desetih letih naj ne bi ?e bilo tega pri nas.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tik pred za?etkom regeneracije 10024589e1c1ca186cd490c73039f1c5.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Fak, tole izgleda stra?ljivo... nek error, pa en kup temperatur. ?e bi meni tako kazalo, bi se takoj na prvi pumpi ustavil, da mi kaj ne crkne.Ni to zame. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, kompliciramo, ker lahko :) Sem pa dans biu presene?en, pred regeneracijo:

post-10697-0-55934100-1562275454_thumb.png

po regeneraciji:

post-10697-0-41955500-1562275563_thumb.png

Pr 166 km je zaklu?u, tak da nekje 10 km in je blo konc regeneracije, je pa res, da sm se dans trudu ne spu??at obratov pod 1500 rpma med regeneracijo

 

@Spektr: ka pravi? na to?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa razni golfi II, pa mercedesi iz 80-ih,pa predpotopni delavski kombiji, pa na?e mazde 6 brez dpf filtra. Kdo bo pa to spravil s cest? Ena mazda 6 skyactiv brez dpf filtra je ?e vedno laboratorij za zgoraj omenjene "delavne" stroje.

Sem vpra?al kolega, ki dela na tehni?nem, kdaj bodo to za?eli kontrolirati. Rekel je, da kot prvo stanejo te ma?ine za kontrolirati full, kot drugo ni nekega velikega interesa za to kontrolirati. V naslednjih desetih letih naj ne bi ?e bilo tega pri nas.

Potrebna sta samo en ali dva odmevna medijska prispevka (ali direktiva EU) in se bo zakonodaja hitro spremenila, dr?avo ne bo zanimalo koliko morajo privatna podjetja za opravljanje tehni?nih pregledov pla?ati za opremo. ?lo bo nekako v tej smeri: stari avtomobili bodo pla?evali konkretno ekolo?ko takso, tisti z odstranjenim DPF pa bodo tehni?no neustrezni. V ekolo?ko osve??enih dr?avah nikomur ne pade na pamet, da bi odstranil DPF, pri nas je ekolo?ka miselnost ?e na na?elni ravni in velja dokler posameznika ne udari po ?epu (potem ne razmi?lja ve? o okolju in zdravju).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, kompliciramo, ker lahko :) Sem pa dans biu presene?en, pred regeneracijo:

attachicon.gifScreenshot_2019-07-04-23-21-53.png

po regeneraciji:

attachicon.gifScreenshot_2019-07-04-23-25-23.png

Pr 166 km je zaklu?u, tak da nekje 10 km in je blo konc regeneracije, je pa res, da sm se dans trudu ne spu??at obratov pod 1500 rpma med regeneracijo

 

@Spektr: ka pravi? na to?

 

 

Zdi se mi, da ima? mal zabasan filter ?e. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, kake sile ni (?e), to se ne zaba?e kar ?ez no?. Preden gre? menjat olje, naredi prisilno regeneracijo, mogo?e kaj re?i. Sicer, pa pelje? magari k strajnarju, da ti skuri vse usedline v filtru in bo kot nov.

 

 

Kak?ne ma? pa relacije?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Evo v?eri mi je za?el regeneracijo po 110km ... pa vem, da se je prej?nja kon?ala normalno. Morm si dans dat forscan na fon, pa tole mal spremljat, nekaj mi tu smrdi.

 

Nekdo je omenjal nekega ?loveka, ki se ukvarja s ?i??enjem DPF-jev?

 

Sicer pa, da se to dogaja pri 126k km .. je za mene dokaj ?udno, DPF bi moral zdr?ati malo dlje ne?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.