Skoči na vsebino

Krajši interval regeneracije


Priporočeno sporočilo

Hmh, zgleda da je pri tebi res problem s senzorjem, ker ?e bi bil dpf slab bi imel vedno kraj?e regeneracije. Zdaj pa ima? malo dolge malo kratke. Probaj ?e spremljat senzor pritiska v dpf, mislim da je PID DP_DPF.

?e se dobro spomnim ne sme biti pritisk ve?ji od 5kPa pod nobenimi pogoji (prosti tek in vo?nja), ?e je ve?ji je lahko fu? dpf filter ali pa senzor.

Glede senzorjev nevem ?e se jih da stestirat z Mazdinim testerjem, pri Mercedesu se to da.

 

Pri meni ob?asno butne kraj?e regeneracije, zdaj nazadnje ga je po servisu ?opal z z kraj?imi regeneracijami, zna biti da je v softwareu kaj nastavljenu da po servisu prepuca dpf. Zdaj je pa ?e 2regenegeracije delal kot je treba okrog 200km.

Bi pa bilo za zvedet kak Pelko blindira EGR, sem bral na tujih forumih da z blindiranjem zelo pove?a? razdaljo med regeneracijami, vendar je za korektno blindiranje potrebno softwarsko zbrisat iz ECU.

post-5522-0-52547000-1540112935_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta pid mam. 5kpa? Pri meni ko grem na ac je takoj 7 in ve?. Pred regeneracijo tudi 15kpa.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Ne me dr?at za besedo v spominu mam 5kPa ja, samo poskusi na netu malo pobrskat zihr je kje napisano, ali pa servisnih navodilih, meni se trenutno ne da iskat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

evo ?e moje stanje M6, 2014, 170kkm, ?e komu kaj pomaga. Baje je v super stanju.

Lpt9d47fe8e83b92d6e075884a522b2ba91.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Eno vpra?anje.

Ker sem analfabet glede te va?e elektronike, kje se dobi to aplikacijo in kako se jo priklju?i? Saj je na telefonu, ne? :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je adapter katerga jest uporabljam: Original Viecar ELM327 Bluetooth 4.0 V1.5 OBD2 Car Diagnostic Tool Viecar 4.0 ELM 327 For ios Android OBDII Scanner Free Ship

https://s.click.aliexpress.com/e/cnkhqSrm

 

No, to priklopi? v avto na tester konektor itd.

 

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je adapter katerga jest uporabljam: Original Viecar ELM327 Bluetooth 4.0 V1.5 OBD2 Car Diagnostic Tool Viecar 4.0 ELM 327 For ios Android OBDII Scanner Free Shiphttps://s.click.aliexpress.com/e/cnkhqSrm

No, to priklopi? v avto na tester konektor itd.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Ni tako enostavno, kot izgleda...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

evo ?e moje stanje M6, 2014, 170kkm, ?e komu kaj pomaga. Baje je v super stanju.

Lpt9d47fe8e83b92d6e075884a522b2ba91.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Ja tile podatki zgledajo ok.

Edino mal mi je ?udno da je pri 170kkm naredil ?e 797 regeneracij, to pol pride da je delal regeneracijo na vsakih 213km.

Kar pa je malo glede na to da bo naj novej?i 2.2 dizli delal regeneracije na vsakih 500km.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@tomersa Daj za hec preveri (ali pa ti aless) koliko kpa ti vra?a senzor pri tem ko pospe?uje? normalno ali pa gas do podna? ?e bolje, koliko ka?e na ac pri 130kmh recimo. Od tega senzorja je potem vsa logika ra?unanja PIDov odvisna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tile podatki zgledajo ok.

Edino mal mi je ?udno da je pri 170kkm naredil ?e 797 regeneracij, to pol pride da je delal regeneracijo na vsakih 213km.

Kar pa je malo glede na to da bo naj novej?i 2.2 dizli delal regeneracije na vsakih 500km.

 

Hm, to pa sploh nisem pomislil. Trenutno mi dela regeneracijo na okol 300km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj se vidi kje je konektor kamor priklopi? adapter:

Se pravi, kupim ta adapter, ga priklopim na vti?nico in se mi pove?e na telefon.

Ali moram instalirati ?e kak?en program na telefon?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@tomersa Daj za hec preveri (ali pa ti aless) koliko kpa ti vra?a senzor pri tem ko pospe?uje? normalno ali pa gas do podna? ?e bolje, koliko ka?e na ac pri 130kmh recimo. Od tega senzorja je potem vsa logika ra?unanja PIDov odvisna.

Evo, nisem bil na AC, sem pa tko probal. Pri normalnem pospe?evanju je okoli 3-5kpa, ?e ga z 2. prestavo do podna prtisnem je okol 30-35kpa, pri 100km/h v 6. prestavi je pa okoli 3kpa.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tile podatki zgledajo ok.

Edino mal mi je ?udno da je pri 170kkm naredil ?e 797 regeneracij, to pol pride da je delal regeneracijo na vsakih 213km.

Kar pa je malo glede na to da bo naj novej?i 2.2 dizli delal regeneracije na vsakih 500km.

Bilo je govora ?e v drugih temah, da te mazde 2013-2014 delajo generacije med 170-250km(od drugih uporabnikov),.. moje dela ravno tko v tem obmo?ju :D ...regenaracijo na 500km ne bom vidu u lajfu haha

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bilo je govora ?e v drugih temah, da te mazde 2013-2014 delajo generacije med 170-250km(od drugih uporabnikov),.. moje dela ravno tko v tem obmo?ju :D ...regenaracijo na 500km ne bom vidu u lajfu haha

Hmh, pol so pa o?itno spet zmanj?ali dpf filter pri 3.gen M6.

Ker 2.gen 2.0dizl so regeneracije do 250km, 2.gen 2.2dizl do 450km.

?udni so tile mazdini in?enirji neki nardijo naprej pol pa spet nazaj.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja dela regeneracoje to?no na 220km.Do sedaj do km to?no in ?e vem, kfaj ne smem avta ugasniti.

Olje je na 80%.Kaj to?no to pomeni, ne vem. Najbr? gre proti 0 in ko je na ni? je cajt za menjavo olja, ?etudi ni ?e leto okoli. Po mojem.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.