Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede olja bi jst priporo?al original Mazda ATF FZ in menjavo filtra menjalnika.

Mazdino olje je pa bolj zelenkaste barve.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede olja bi jst priporo?al original Mazda ATF FZ in menjavo filtra menjalnika.

Mazdino olje je pa bolj zelenkaste barve.

ne vem ce ma mazda filter, tako kot vag.

Mazdin sistem je hermeticno zaprt in menjava ni kar tako. Razen ce imajo nove to.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne vem ce ma mazda filter, tako kot vag.

Mazdin sistem je hermeticno zaprt in menjava ni kar tako. Razen ce imajo nove to.

Ni? ni hermeti?no zaprto, z dihtmaso je prilepljen karter menjalnika, tudi filter ima

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Torej je zaprto.....

Nima draina

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, na?eloma se kao ob obi?ajnem servisu menja samo olje pri tem menjalniku. ?e je kak ve?ji poseg, pa ?e filter.

Napisano

No saj to sem mislil mogoce narobe napisal, ce hoces narediti pravo menjavo mora karter dol. drugace ne mores do filtra.

 

Ni filter posebej, drain posebej.

Jaz sem pri Alhambri videl filter menjan na 60.000 kar je predpisano. Definitivno potreben menjave.

Pa ne samo smeti, drobci, olje je stalno na visoki temperaturi, trenja velika.

Malo off ampak podobna je zavorna tekocina, povozi jo cas in vlaga, zato menjava na dve leti.

Na motorju delam celo vsako leto ker je vse se bolj izpostavljeno (vse salcke zunaj na dezju, soncu..)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede olja. V novej?e Skyactive stroje z avtomatiki gre tole olje:

http://www.ravenol.si/slo/si/avtomatski-menjalniki/228-ravenol-atf-fz.html

 

Je tudi povsem razli?no od ostalih ATF, saj je namre? modre barve (99% ostalih je rde?ih).

 

Jaz ga bom menjal v roku meseca dni, pa poro?am ...

 

Kam bo? peljal na menjavo?

Napisano

No saj to sem mislil mogoce narobe napisal, ce hoces narediti pravo menjavo mora karter dol. drugace ne mores do filtra.

Ni filter posebej, drain posebej.

Jaz sem pri Alhambri videl filter menjan na 60.000 kar je predpisano. Definitivno potreben menjave.Pa ne samo smeti, drobci, olje je stalno na visoki temperaturi, trenja velika. Malo off ampak podobna je zavorna tekocina, povozi jo cas in vlaga, zato menjava na dve leti.

Na motorju delam celo vsako leto ker je vse se bolj izpostavljeno (vse salcke zunaj na dezju, soncu..)

?e pod drain misli? ?ep za izpust pol ga ima na karterju.

No ko se olje spusti in vidis v karterju svinjarijo in za?gano olje pol ti je takoj jasno da menjava olja v menjalniku mora biti in ni lifetime!

Saj tudi magnet v karterju ni brezveze ane?

Je pa odvisno od lastnikov avta eni so bolj skrbni eni manj, eni pa itak avto prodajo ?ez 2-3let ain se jim jebe kaj bo z avtom ?ez 5-10let

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e pod drain misli? ?ep za izpust pol ga ima na karterju.

No ko se olje spusti in vidis v karterju svinjarijo in za?gano olje pol ti je takoj jasno da menjava olja v menjalniku mora biti in ni lifetime!

Saj tudi magnet v karterju ni brezveze ane?

Je pa odvisno od lastnikov avta eni so bolj skrbni eni manj, eni pa itak avto prodajo ?ez 2-3let ain se jim jebe kaj bo z avtom ?ez 5-10let

Moj point je bil da mora karter dol v vsakem primeru, ni dovolj samo izpust pa menjava. Ker do sedaj za DSG ali Citroen ima? filter posebej, zunaj in bi/sem lahko tudi sam delal brez posega v karter

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hm, na menjalniki.si sem vpra?al, ali se menja filter, pa so rekli da ne, ker je treba razredti cel menjalnik ???

 

In brze filtra je cena 300eur?!?

 

Ok, malce matematike. 1l olja je koliko, 15? nekje. Ven ga spravi?, preko ?epa sigurno 5l, ?e ne kak liter ve?. Notri ga je mislim da 8.

 

Se prav ajde, 100? za olje, nekaj za delo. Ne vem zakaj v tem primeru rabi? ?e ma?ino, to itak ni priporo?ljivo delat flush.

Napisano

Jaz tudi mislim da je tako (za avtomatika), ce sem prav takrat studiral mazdin menjalnik je to zaprta zadeva

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja v osnovi bi naj bilo dovolj samo izpust olja iz ?epa, samo jst ?e bi delal bi zihr tudi filter menjal. Tist karter dol vzet pa ma? glih 10min dela.

Olja bi naj ?lo 7,8L ?e je ?ist prazen, drga? pri menjavi skozi ?ep pa bi naj dolil 3,5 do 4,9L novega olja.

Liter olja stane 8?

https://www.ato24.de/en/mazda-getriebeoel-atf-fz-1-l.html

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mor? prej ?e ustrezen filter najdt :)

 

OEM katalo?ka filtra je FZ0121500, original stane 41?

 

Na Autodocu ima? 2 nachbau filtra cca 33?:

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/oem/fz0121500?gadw=1&gclid=Cj0KCQjwi43oBRDBARIsAExSRQECGXDwgCESCMVAreePpM24g9i8axr8p2Qml45C5kNgDj6FRCZuSu0aAo1NEALw_wcB

 

BTW: menjava je enostavna, edino ?e ima? 2 levi roki ;)

Aja, pa ?e bi blo slu?ajno olje zelo za?gano, je dobro dvakrat v kratkem ?asu menjat olje, ker z normalno menjavo ne dobi? vsega olja ven iz wandlerja, zato je ona Tim Ekart metoda dobra ker se prek naprave pre?rpava novo olje not staro ven.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mazdin menjalnik je identitec Aisonovemu (razlika v stevilu lamelc) spustis olje ven odstranis karter, potem odstranis filter ki je pritrjen z dvema vijakoma, menjas filter, naneses diht maso na karter (aisinov ima tesnilo) pritrdis karter. Nalivas olje s sprednje strani kjer je tudi nivojna palica. Avto zalaufas do 40stopinj zmeris nivo pri prizganem avto o to je to.

Aless hvala za proceduro.

Kdor olja ne menjuje redno pa naj raje tist dnar da nastran za kasnejso obnovo.

Filozofija, olje maze in hladi, v obtoku se olje obrablja in iztrosi zato se menjuje, saj tudi v fritezo ce nalijete najboljse olje ne pecete 2leti kropirja v istem olju ali pac?

Aless glede izpiranja ce imas zazgano olje menjaj samo olje v karterju in filter, temu se rece osvezitev, ko menjas vozi enih 10000km in potem menjaj se enkrat z izpiranjem preko povratnega voda iz hladilnika, to pomeni da snames cev ki gre iz hladilnkka nazaj v menjalnik, vklopis avto, ko natece 2litra vstavis dolijes 2litra v menjalnik in ponavljasbdokler ne pritece lepo modro olje, zna se porabit kar olja, ampak verjemi se splaca. Ko zakljucis je priporocljivo naredit adaptacijo ali ga nekaj 100km vozit res lepo da se parametro prilagodijo na novo zracnost.

Napisano

Moja ima 50.000km. Filtra nebi menjal ?e, dokler ne pote?e garancija. Bi pa menjal samo olje, ne vem pa ?e ali samo drain out ali vse?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Moja ima 50.000km. Filtra nebi menjal ?e, dokler ne pote?e garancija. Bi pa menjal samo olje, ne vem pa ?e ali samo drain out ali vse?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Kateri letnik je? Lahko bi objavil kako sliko pa malo opisal 6-ko v predstavitvi ?lanov :)

 

 

Napisano

Kam bo? peljal na menjavo?

 

K svojemu lokalnemu mehaniku ... 

Moja ima 50.000km. Filtra nebi menjal ?e, dokler ne pote?e garancija. Bi pa menjal samo olje, ne vem pa ?e ali samo drain out ali vse?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Za te kilometre samo delni izpust, torej toliko, kot ga pritece cez karter - najverjetneje med 3,5 in 4 litre (ostalo ostane v fltru in pretvorniku navora).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.