Skoči na vsebino

Engine inspection required


Priporočeno sporočilo

?ivijo

Vceraj zjutraj se mi je prizgal znak ua motor.

14 dni pred tem mi je zena rekla da se ji je prizgala luc za scbs in tyre sensor avto pa ni vec sel nikamor. Ko je ugasnila pocakala in soet prizgala je avto peljal naprej.

Mazda cx5 skyactive.

Se nekaj servis opravljen pri 138.000 kdaj naslednji in kdaj menjava olja za avt. Menjalnik

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pelji avto na servis, ker podatki, ki si jih podal ne povedo ravno dosti.

 

Kdaj si opravil zadnji servis ne pove dosti, ?e ne pove? ?e koliko ima? sedaj km.

 

Menjalnik je po mojem mnenju ?e tudi potreben menjave olja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmh, opozorilo oil pressure je dokaj resna te?ava. Pomeni pritisk olja in ?e je prenizek pomeni da ali ni olja ali je oljna ?rpalka crknila, no v najbolj?em primeru je zapacan oljni filter ki nima zadoatnega pretoka ali pa senzor pritiska olja. ?e no?e? uni?it ma?ine se jst ve? ne bi vozil, z avtovleko na servis. In naj pogledajo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes ponovno lucka in opozorilo oil pressure.

Avto brez moci

Je to tako obvestilo?

 

post-10-0-35617000-1539025033_thumb.jpeg

 

Tako obvestilo sem dobil, ko so potem menjali odmicno gred (serijska napaka)...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sicer sem ?e objavil v drugi temi, upam da bo ?e komu pomagalo ?e je to to...


Sam sem imel podobno te?avo na mazdi 3 2.2d 2010l....med vo?njo se mi je pri?gala lu?ka od motorja...oil pressure low...


in seveda sem takoj pomislil na oljno sito...avto dvignil...odstranil pokrov karterja ter na?el oljno sito skoraj v celoti zabito. Avto ima 110.000km, opazil sem, da je bilo to ?e delano ker se je vidlo dva razli?na silikona za pritrjevanje. Uglavnem sito sem odstranil, ga s?istil in avto dela kot urca naprej. Nevem pa zakaj imajo tej dizli 2.2 tak?ne te?ave. Mogo?e kvaliteta olja?


Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri Železniku sem jaz na NBjki sedeže preoblekel in tudi volan in so bili njami 😀 Pa tudi zmišljeval sem se preko telefona, kakšne črte naj mi doda, pa je takoj vedel kaj mislim. Eni sicer pravijo, da je ratal kar drag, meni se sicer ni zdelo.    
    • Jaz mislim da zato, ker Zoki se je odloču zajebavat @DonFelipe 
    • Ja, je bila debata. Jaz sem gledal tega iz Vrhnike - https://www.avtotapetnik.si/kontakt.html     Mogoče bom res tja peljal, pa rekel naj mi original skini dol in da tega gor. Ubistvu je v enem kosu, daš naokoli čez obstoječ volan - prilimaš z dvoslojnim trakom ob strani in potem zašiješ.    
    • Najboljse za mazdo 6 so zimermman diski in ploscice, naluknjani so pa še boljsi ker se ne pregrevajo toliko in jih ne zvija, bos pa mogel vsake toliko spucati te luknje ker se rade zabijejo
    • Sej @Slivka je imal v širši familiji že prej problem s Fordom. Če se ne motim je bil sestrin, tako da sem se kar mal začudil, da je poskusil še 1x. Verjetno je mislili, da ga bodo VW geni rešili. Po drugi strani ga pa full razumem, ker če nimaš več kaj pod milim bogom za izbrat in če so alternative po 2x dražje si postavljen v situacijo, da to sploh niso več lastne odločitve, ampak da tvojo izbiro narekuje dobesedno nekdo drug. Navadno tisti, ki ponudi najboljšo alternativo, katera je pa še vedno daleč stran od želja in potreb.   Zato sem tudi sam nejevoljen ob dejstvu, da se nam izbor samo še oža in oža in da bo na koncu dejanski izbira le en SUV v različnih velikostih s polno ali pa delno elektrifikacijo. Če samo našo znamko pogledamo... CX60, CX70, CX80, CX90 so dobesedno enojajčni dvojčki. Niti tolk se ne potrudijo več, da bi vsaj nekoliko plastiko spredaj in zadaj spremenili, da bi vsak od teh imel nekoliko drugačen "face". Ne rajš ne, kupci vi morate kupit tisto kar vam sploh izvolimo dati.   Tako pa prihaja do tega, da prodaja pada in se vsi čudijo kako se je pa zdaj to zgodilo. Res rabiš bit detektiv ali raziskovalec tržišča, da je raznolikost ponudbe delala zanimivost in možnost izbire za širok krog kupcev. Ta krog so zdaj tako zožali, da tudi tisti tradicionalni kupci Mazde, kot sem sam, pogledujemo drugam. Žal pa tudi druga polja niso tako zelena, kot so bila recimo pred desetletjem ali dvema.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.