V tem videu, ki ga je @Jest objavil, je Bloch z maketo lepo razložil, da motorji, ki imajo senzorje za zaznavanje odpornosti bencina na klenkanje, prilagodijo čas vžiga bencina. Če povzamem, čim nižje je oktansko število bencina, tem manj je ta bencin odporen na klenjkanje motorja, ker se prej samovžge, in obratno čim višje je oktansko število bencina, tem bolj je ta bencin odporen na klenkanje, ker se kasneje samovžge. Bencin 95 E10 je tudi bolj odporen zaradi višje vsebnosti bioetanola. Glede dodatkov pa Bloch pravi, da je težko izmeriti vpliv takšnega goriva na trajnost motorja, ker na to vplivajo različni dejavniki, da pa je ADAC ugotovil, da takšna dizelska goriva povečajo zmogljivost dizelskih motorjev za 3 do 5 %, pri bencinskih motorjih pa je ta razlika pri zmogljivosti zelo majhna.
A kdo ve, če ima mazda cx-30 senzorje za zaznavanje goriva in posledično prilagajanje vžiga goriva v motorju?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.