Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A si to preveril na servisu?

Pazi kaj kupuje? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A si to preveril na servisu?

Jap... ko so mi menjali mehanizem ogledal sem govoril z ?efom mehanikov in ni teh problemov sploh ve?. Od face-liftanih 2016 naprej. :)

 

 

Napisano

Aha in kam ste to pelal? Kje sta turbino kupla?

 

PS: Popoldan pripnem ?e posnetek.

Turbino so zamenjali pri CSS (ker je ?la mazda tja na obnovo), sama turbina je bila pa potem kupljena pri Ferku v MB.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kul, pol bom samo tale mehanizem omenil, ob prvi priliki. ?e ?e ni bilo zamenjano seveda :)

Samo, ?e te ne bo zafrkavalo, ti ne bodo zamenjali, po moje. Ko sem bil tam, je probal in res se ogledalo ni spravilo prav na mesto-en dan je delovalo, pa tri dni ne, pa spet dva dni ja...

ampak, a nima? ti mazdo mkII?

 

 

Napisano

Resnici na ljubo za mlaj?e avte ne bi ravno sklepal tako, da so v smislu nezvi?evanja olja OK. Takih avtov je pri nas malo, ?e pa pogleda? recimo nem?ke forume, je ta pojav ?e vedno prisoten. Tudi pri 2016+ avtih. Pravzaprav gre za feature, ne todej napako, ki se zgodi, ?e je ve? neuspe?nih regeneracij zapored. Ni prav dosti lastnikov, ki bi delali dodatnih xy kilometrov na ac ali regionalki samo zato, da bi se regeneracija kon?ala. Sam vem da se ne bi ?el tega, saj je moj ?as preve? dragocen, ravno zato sem vzel bencinarja, ?eprav zato s pol manj navora.

Napisano

Recimo moj sodelavec ima cx5 dizel in nima pojma o regeneracijah. In po 50000 km nima problemov z nivojem olja ne z ni?emer. Letnik 2016.

 

 

Napisano

Resnici na ljubo za mlaj?e avte ne bi ravno sklepal tako, da so v smislu nezvi?evanja olja OK. Takih avtov je pri nas malo, ?e pa pogleda? recimo nem?ke forume, je ta pojav ?e vedno prisoten. Tudi pri 2016+ avtih. Pravzaprav gre za feature, ne todej napako, ki se zgodi, ?e je ve? neuspe?nih regeneracij zapored. Ni prav dosti lastnikov, ki bi delali dodatnih xy kilometrov na ac ali regionalki samo zato, da bi se regeneracija kon?ala. Sam vem da se ne bi ?el tega, saj je moj ?as preve? dragocen, ravno zato sem vzel bencinarja, ?eprav zato s pol manj navora.

Temu bi jaz rekel, da je lastnik poslu?en in uboga svoje vozilo in ne obratno (kot bi naj bilo po neki logiki). :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ko vidim, da bo delala regeneracijo se lepo odpeljem do Strunjana h kolegu, parkiram avto, ker reg. se kon?a, popijemo pija?o ob morju na rahlem vetrcu, kako pametno re?eva in gasa domov. To ni glih neko te?ko opravilo niti izguba ?asa, ali je? :)

 

 

Napisano

Jaz priznam, da v 30kkm sploh nisem opazil kdaj se regeneracija izvaja. Ene dvakrat sem posumil, ko se mi je zdela glasnej?a ma?ina pa nisem ?isto prepri?an.

Napisano

Jaz priznam, da v 30kkm sploh nisem opazil kdaj se regeneracija izvaja. Ene dvakrat sem posumil, ko se mi je zdela glasnej?a ma?ina pa nisem ?isto prepri?an.

Globok glas iz auspuha, i-loop takrat ne deluje, poraba sko?i in ?e spusti? gas, ne gre na nulo ampak na porabo 0,7l/100.

Pribl. vsakih 250 km.

 

 

Napisano

Tak po mnenju Mazdinega serviserja je to to, bo treba menjat al pa ?e najdem koga, ki bi mi to popravlu.

 

Aja pa ?e posnetek: https://www.dropbox.com/s/dlix685w0bktboq/TRIM_20190419_075356.mp4?dl=0

 

 

Turbino so zamenjali pri CSS (ker je ?la mazda tja na obnovo), sama turbina je bila pa potem kupljena pri Ferku v MB.

Vrjetno se ne spomne? o kak?nih denarjih ste se pogovarjal, ne? Danes sem klical in baje stane turbina nekje 1600 ? pri njih. Se javi kdo ki bi ponujal ceneje? :)

Napisano

Tak po mnenju Mazdinega serviserja je to to, bo treba menjat al pa ?e najdem koga, ki bi mi to popravlu.

 

Aja pa ?e posnetek: https://www.dropbox.com/s/dlix685w0bktboq/TRIM_20190419_075356.mp4?dl=0

 

 

Vrjetno se ne spomne? o kak?nih denarjih ste se pogovarjal, ne? Danes sem klical in baje stane turbina nekje 1600 ? pri njih. Se javi kdo ki bi ponujal ceneje? :)

Lahko vpra?ate mojstra Avto Pelko d.o.o. (Simon); 041 667 335, ?e najbolj?e poslati sms, ker je stra?no zaseden mo?akar. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tak po mnenju Mazdinega serviserja je to to, bo treba menjat al pa ?e najdem koga, ki bi mi to popravlu.

 

Aja pa ?e posnetek: https://www.dropbox.com/s/dlix685w0bktboq/TRIM_20190419_075356.mp4?dl=0

 

 

Vrjetno se ne spomne? o kak?nih denarjih ste se pogovarjal, ne? Danes sem klical in baje stane turbina nekje 1600 ? pri njih. Se javi kdo ki bi ponujal ceneje? :)

Ja na to ceno je dobil ?e popust ker je avto tam servisiran 10% nekje.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Temu bi jaz rekel, da je lastnik poslu?en in uboga svoje vozilo in ne obratno (kot bi naj bilo po neki logiki). :zvizga:

Vsakemu svoje. Pri bencinarju je to la?je izvedljivo. Ogret motor & redline a day makes mechanics go away (brez nabijanja kilometrov po AC). :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tako, pa je doma again, pri Ferku kupu/zamenjal, bli ok, fer in ni blo problem odgovorit na vsa moja vpra?anja.

 

Pa ?e slike stare, zej mam ?tiri (dve v ma?ini, dve pa v kuferanu):

 

post-10697-0-44971200-1556551032_thumb.jpg

post-10697-0-13890900-1556551035_thumb.jpg

post-10697-0-82913400-1556551037_thumb.jpg

 

In ja, pozna kdo koga ki bi rabu staro, za obnove in podobno?

Napisano

Ja to je loputa ja. Koliko so ti vzeli za komplet vse delo?

 

Bilo bi jim potrebno vra?ati te slabo narejene lopute Oz najti re?itev z popravilo lopute.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Turbina + menjava okoli tiso? osemsto. Moral sem menjati ?e zavorne kolute in plo??ice + menjavo olja s filtrom (zaradi regeneracij je olje ?e narastlo nad maximum, ni pa ?e blo na X, ampaks sem vseeno raje menjal). Vse skupaj pa je potem zneslo tva jurja tristo in nekaj malega.

 

Va?no je, da smo po tednu in pol zopet na cesti :)

 

Druga?e pa mene skrbi, da ni ?lo kaj naprej do intercoolerja. Na sliki, kjer se vidi lopatica male turbine, se fino vidi kako je po?kodovana od zati?a.

Napisano

Pa da ne bo sam zokijev thread popularn v teh dneh, za?inimo ?e tole. @mazdaman ma? kej v spominu, ?e ste mel takoj po menjavi turbine, kaj smradu po "?ganem" v kabini? Js opa?am/voham neprijeten vonj v kabini (po ?e prevo?enih 300 km z novo), v primeru, da jo fajn razgibam potem pa se nekje ustavim in pustim v prostem teku. Zej gruntam, da bi to res lahko ?e blo od tega, da je vse novo in ko se mal bolj zagreje spu??a vonj, pa ?e glih pri sesalnih ?obah za ventilacijo je turbina.

Napisano

Hmh, ?e smrdi po izpu?nih plinih, pol vernetno niso dobro zmontirali izpusnega kolektorja in turbine, lahko so premalo zategnili, pozabli dihtungo...

 

Mozno paje tudi da smrdi od zazganega olja, ker so imeli vse narazen lahko da se je kje kaj razalilo po motorju, to bi moralo nehat po par sti prevozenih km ko dol zgori.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@50keda kakor je @Aless rekel, lahko je tudi da se je kurila hladilna teko?ina.

 

Ampak pri nas ni smrdelo ni?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hm ... po izpu?nih plinih ni. Al je olje al pa hladilna, js sumim razlito olje ali pa uhajajo?e olje. Nardim ?e par sto razgibanih kilometrov pa bomo vidli :) Ker ?e je olje, tako ali tako mora dol zgoret, ni druge.

Napisano

Uf.. zaenkrat la?ni preplah. Ni blo ne olje ne hladilna, ampak tale srebrna "izolacija" na desni strani slike:

post-10697-0-81493200-1557500610_thumb.jpeg

 

Ta kos izolacije, ki je kr tako nataknjen na dva zati?a in ma prosti hod pribli?no 1 cm, se je pritiskal na turbino. Ko sem ga vzel ven, je na enem koncu bil ?isto ?rn, tak da sm odrezal ene pol centimetra na tisti strani, kjer se je pritiskalo turba. Sedaj pa po 200 razgibanih kilometrih ?e ni bilo "dodatnih" vonjav, tak da yay.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.