Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Uf.. zaenkrat la?ni preplah. Ni blo ne olje ne hladilna, ampak tale srebrna "izolacija" na desni strani slike:

1557500514702.JPEG

 

Ta kos izolacije, ki je kr tako nataknjen na dva zati?a in ma prosti hod pribli?no 1 cm, se je pritiskal na turbino. Ko sem ga vzel ven, je na enem koncu bil ?isto ?rn, tak da sm odrezal ene pol centimetra na tisti strani, kjer se je pritiskalo turba. Sedaj pa po 200 razgibanih kilometrih ?e ni bilo "dodatnih" vonjav, tak da yay.

Samo da je vse Kul...
Napisano

Potreboval bi na posojo za cca 1 uro LMM torej merilec pretoka zraka oznaka je mazda E5T62271, stoji kje kak?na razbita pokvarjena ali karkoli, kjer bi se dalo izposoditi?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

LMM je luftmassenmesser oz. merilec pretoka zraka k je montiran na zracnemu filtru.

Za kateri avto ga pa potrebujes?

Napisano

Ta ki je v naslovu teme

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Ugrabljam temo, ker ima taprav naslov v tapravi kategoriji.

 

Samo preverjam... servisni interval za doti?no mazdo je 20kkm, olje se pa iztro?i po 15kkm? Vsaj tako me opozarja indikator za menjavo olja.

Kako se drugi odpravljate na servise? Naredite redni servis toliko prej in imate zaradi tega vi?jo frekvenco rednih servisov ali pripeljete dvakrat v dveh mesecih na servis?

Napisano

Ugrabljam temo, ker ima taprav naslov v tapravi kategoriji.

 

Samo preverjam... servisni interval za doti?no mazdo je 20kkm, olje se pa iztro?i po 15kkm? Vsaj tako me opozarja indikator za menjavo olja.

Kako se drugi odpravljate na servise? Naredite redni servis toliko prej in imate zaradi tega vi?jo frekvenco rednih servisov ali pripeljete dvakrat v dveh mesecih na servis?

Meni se je nekako poklopilo 0% olje z rednim servisom. Mogo?e mi je kak teden gorela opozorilna lu?ka za servis.

Ampak to ni ni? takega. Mislim pa, da je dobro it na servis tudi prej, ?e pa? olje izgubi svojo kakovost in se pojavi 0%.

 

 

Napisano

Ugrabljam temo, ker ima taprav naslov v tapravi kategoriji.

 

Samo preverjam... servisni interval za doti?no mazdo je 20kkm, olje se pa iztro?i po 15kkm? Vsaj tako me opozarja indikator za menjavo olja.

Kako se drugi odpravljate na servise? Naredite redni servis toliko prej in imate zaradi tega vi?jo frekvenco rednih servisov ali pripeljete dvakrat v dveh mesecih na servis?

 

Preveri nivo olja. ?e je blizu X mora? zamenjat oz. je zelo priporo?ljivo.

?e prednja hauba ?e ni razdevi?ena bi si omislil tole:

http://fazer.si/sl-SI/52578/zascitna-folija

 

pod pogojem da se vidi res minimalno.

Napisano

Procenti za olje padajo hitreje, kot te?ejo kilometri ... tudi ne vem, glede na kaj padajo teli procenti? Se res meri kaka viskoznost/kvaliteta olja. Lahko, da padajo glede na km in so meni pa? "na?timali" 15 kkm  saj se je opozorilo pojavilo to?no na 5000 km do rednega servisa! Kar se mi zdi nenavadno. V prej?njih dveh ciklih nisem mogel biti pozoren saj so se pojavile napake tega opozorila (pojavil se je 1500km po rednem servisu), kar je re?ila posodobitev programske opreme in sem imel vse malo zme?ano.

 

Ostalim s tem avtom se poklaplja servis inu istro?enost olja?  Predvidevam tudi, da ?e sam resetiram, brez menjave olja bo opozorilo zginilo za naslednjih 15kkm.

 

Preverim ?e nivo olja.

Napisano

Olje ti ne bi smelo dosti narasti, ?e ima? ?e FL.

Mislim, da je tudi to original olje dextelia bolj poljubno in je krivo, da procenti padajo kar hitro.

 

 

Napisano

Original olje je Total.

Vem, da ga total fila v kante. zdaj po moje je ravno v tem problem. Vsi vemo, da je dextelia bolj tako-tako olje. Naslednji? obvezno dam druge znamke noter. Letos ga zaradi garancije nisem hotel.

 

 

Napisano

Dr?i...motul 0W-30 ali 5W-30 dajejo not ameri?ani v bencinarje. Za dizle pa pojma nimam kaj bi bilo bolje.

Motul in pa mobil 1 sta po moje najbolj?i olji.Za ta olja vem, da niso iz recikliranega olja.

Ostali pa me?ajo.

 

 

Napisano

Nivo olja je 1mm pod zgornjo luknjico. To je O.K.

 

Se pravi greste kdaj tudi le zamenjati olje ... pa filter olja ... kot redni servis pa potem ?e ostale filtre? + ?e kaj drugega.

 

post-9520-0-20168600-1570546476_thumb.jpg

Napisano

Nivo olja je 1mm pod zgornjo luknjico. To je O.K.

 

Se pravi greste kdaj tudi le zamenjati olje ... pa filter olja ... kot redni servis pa potem ?e ostale filtre? + ?e kaj drugega.

 

 

attachicon.gif20191008_161435.jpg

To ni olje niti na max. Do x ?rtice ti manjka ?e dva cm. Kot sem napisal, meni se je iz?lo z rednim servisom in nisem rabil it prej zamenjati olja. ?e pa bi se mi zgodilo, bi pa? naredil cel servis hkrati. Sigurno ne bi vozil avta dvakrat na servis. Sicer pa sedaj, ko se mi je iztekla garancija-by by uradni servis.

 

 

Napisano

To ni olje niti na max. Do x ?rtice ti manjka ?e dva cm. Kot sem napisal, meni se je iz?lo z rednim servisom in nisem rabil it prej zamenjati olja. ?e pa bi se mi zgodilo, bi pa? naredil cel servis hkrati. Sigurno ne bi vozil avta dvakrat na servis. Sicer pa sedaj, ko se mi je iztekla garancija-by by uradni servis.

Polno je krogec, X je pa kriti?no stanje. :o

post-9520-0-37608500-1570566821.jpg

 

Pol to nima veze s kontaminacijo olja, ampak so drugi dejavniki.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

To probam ugotoviti, glede na kaj tisti procenti padajo. Ker v navodilih pi?e na 20kkm ali 1 leto. Mogo?e lahko spremenijo na servisu interval in ti sveti 5kkm prezgodaj.

 

P.S. Ta moj naslednji servis je na 200kkm (sicer zaradi neto?nih prihodov bo to 196kkm ) tukaj navodila za uporabo nimajo ve? smernic, kaj je za zamenjati, se mi je ?e zgodilo, da so na servisu samovoljno presko?ili dolo?eno stvar iz navodil in sem moral ?e enkrat peljati nazaj. :vskalo:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
... Mogo?e lahko spremenijo na servisu interval in ti sveti 5kkm prezgodaj...

Tako je, sedaj je nastavljeno nazaj na 20kkm

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.