Skoči na vsebino

Mazda 6 2,2 Skyactive 175 KM


Priporočeno sporočilo

Uf.. zaenkrat la?ni preplah. Ni blo ne olje ne hladilna, ampak tale srebrna "izolacija" na desni strani slike:

1557500514702.JPEG

 

Ta kos izolacije, ki je kr tako nataknjen na dva zati?a in ma prosti hod pribli?no 1 cm, se je pritiskal na turbino. Ko sem ga vzel ven, je na enem koncu bil ?isto ?rn, tak da sm odrezal ene pol centimetra na tisti strani, kjer se je pritiskalo turba. Sedaj pa po 200 razgibanih kilometrih ?e ni bilo "dodatnih" vonjav, tak da yay.

Samo da je vse Kul...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potreboval bi na posojo za cca 1 uro LMM torej merilec pretoka zraka oznaka je mazda E5T62271, stoji kje kak?na razbita pokvarjena ali karkoli, kjer bi se dalo izposoditi?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Ugrabljam temo, ker ima taprav naslov v tapravi kategoriji.

 

Samo preverjam... servisni interval za doti?no mazdo je 20kkm, olje se pa iztro?i po 15kkm? Vsaj tako me opozarja indikator za menjavo olja.

Kako se drugi odpravljate na servise? Naredite redni servis toliko prej in imate zaradi tega vi?jo frekvenco rednih servisov ali pripeljete dvakrat v dveh mesecih na servis?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ugrabljam temo, ker ima taprav naslov v tapravi kategoriji.

 

Samo preverjam... servisni interval za doti?no mazdo je 20kkm, olje se pa iztro?i po 15kkm? Vsaj tako me opozarja indikator za menjavo olja.

Kako se drugi odpravljate na servise? Naredite redni servis toliko prej in imate zaradi tega vi?jo frekvenco rednih servisov ali pripeljete dvakrat v dveh mesecih na servis?

Meni se je nekako poklopilo 0% olje z rednim servisom. Mogo?e mi je kak teden gorela opozorilna lu?ka za servis.

Ampak to ni ni? takega. Mislim pa, da je dobro it na servis tudi prej, ?e pa? olje izgubi svojo kakovost in se pojavi 0%.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ugrabljam temo, ker ima taprav naslov v tapravi kategoriji.

 

Samo preverjam... servisni interval za doti?no mazdo je 20kkm, olje se pa iztro?i po 15kkm? Vsaj tako me opozarja indikator za menjavo olja.

Kako se drugi odpravljate na servise? Naredite redni servis toliko prej in imate zaradi tega vi?jo frekvenco rednih servisov ali pripeljete dvakrat v dveh mesecih na servis?

 

Preveri nivo olja. ?e je blizu X mora? zamenjat oz. je zelo priporo?ljivo.

?e prednja hauba ?e ni razdevi?ena bi si omislil tole:

http://fazer.si/sl-SI/52578/zascitna-folija

 

pod pogojem da se vidi res minimalno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Procenti za olje padajo hitreje, kot te?ejo kilometri ... tudi ne vem, glede na kaj padajo teli procenti? Se res meri kaka viskoznost/kvaliteta olja. Lahko, da padajo glede na km in so meni pa? "na?timali" 15 kkm  saj se je opozorilo pojavilo to?no na 5000 km do rednega servisa! Kar se mi zdi nenavadno. V prej?njih dveh ciklih nisem mogel biti pozoren saj so se pojavile napake tega opozorila (pojavil se je 1500km po rednem servisu), kar je re?ila posodobitev programske opreme in sem imel vse malo zme?ano.

 

Ostalim s tem avtom se poklaplja servis inu istro?enost olja?  Predvidevam tudi, da ?e sam resetiram, brez menjave olja bo opozorilo zginilo za naslednjih 15kkm.

 

Preverim ?e nivo olja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Original olje je Total.

Vem, da ga total fila v kante. zdaj po moje je ravno v tem problem. Vsi vemo, da je dextelia bolj tako-tako olje. Naslednji? obvezno dam druge znamke noter. Letos ga zaradi garancije nisem hotel.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dr?i...motul 0W-30 ali 5W-30 dajejo not ameri?ani v bencinarje. Za dizle pa pojma nimam kaj bi bilo bolje.

Motul in pa mobil 1 sta po moje najbolj?i olji.Za ta olja vem, da niso iz recikliranega olja.

Ostali pa me?ajo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nivo olja je 1mm pod zgornjo luknjico. To je O.K.

 

Se pravi greste kdaj tudi le zamenjati olje ... pa filter olja ... kot redni servis pa potem ?e ostale filtre? + ?e kaj drugega.

 

 

attachicon.gif20191008_161435.jpg

To ni olje niti na max. Do x ?rtice ti manjka ?e dva cm. Kot sem napisal, meni se je iz?lo z rednim servisom in nisem rabil it prej zamenjati olja. ?e pa bi se mi zgodilo, bi pa? naredil cel servis hkrati. Sigurno ne bi vozil avta dvakrat na servis. Sicer pa sedaj, ko se mi je iztekla garancija-by by uradni servis.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ni olje niti na max. Do x ?rtice ti manjka ?e dva cm. Kot sem napisal, meni se je iz?lo z rednim servisom in nisem rabil it prej zamenjati olja. ?e pa bi se mi zgodilo, bi pa? naredil cel servis hkrati. Sigurno ne bi vozil avta dvakrat na servis. Sicer pa sedaj, ko se mi je iztekla garancija-by by uradni servis.

Polno je krogec, X je pa kriti?no stanje. :o

post-9520-0-37608500-1570566821.jpg

 

Pol to nima veze s kontaminacijo olja, ampak so drugi dejavniki.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

To probam ugotoviti, glede na kaj tisti procenti padajo. Ker v navodilih pi?e na 20kkm ali 1 leto. Mogo?e lahko spremenijo na servisu interval in ti sveti 5kkm prezgodaj.

 

P.S. Ta moj naslednji servis je na 200kkm (sicer zaradi neto?nih prihodov bo to 196kkm ) tukaj navodila za uporabo nimajo ve? smernic, kaj je za zamenjati, se mi je ?e zgodilo, da so na servisu samovoljno presko?ili dolo?eno stvar iz navodil in sem moral ?e enkrat peljati nazaj. :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.