Skoči na vsebino

Mazda 3 2014 Chiptuning v Sloveniji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

Imam Mazdo 3 Sport CD150 Revolution 2.2D 2014.
post-10496-0-88189800-1548163820_thumb.jpg

?elel bi jo ?ipirati na valarjih, kjer bi naredili nekaj custom profilov za npr. ve?jo mo?, ve?je pospe?ke ipd.

Kje v Sloveniji bi znali narediti kaj takaga?
Se to sploh spla?a?

Za vse informacije bom hvale?en.
 

Napisano

V galeriji CSS si oglej imajo nekaj avtov (glej tudi mazda 6, motor je identi?en), ki so blizu obljubljenim ?tevilkam. Mora pa biti 3ka z 200-210 PS res raketa, verjamem, da jo redkokater golf GTI 6 ali 7 dohaja, razen trakcija z mesta je verjetno precej boga. :)

Napisano
Napisano

Js bom pa vedno vozu na CarPro! Peljal tja ?e Mazdo 3 za odstranitev DPF iz softwarea, Pri njih ?ipiral Alfo...

https://www.carpro.si/sl/domov/

Ti zdaj vle?e kot naj bi turbo Diesel z 200 PS? Tisto takrat ni bilo OK! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ti zdaj vle?e kot naj bi turbo Diesel z 200 PS? Tisto takrat ni bilo OK! :(

 

tisto so mi pa nekje drugje turbino narobe nastavli... najbr? wastegate, po eni strani tak uredu, vsak vztrajnik ne trpi :D

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tunnka -Ernest Pan?ur v Lukovici 

Poznan tudi pod imenom Hemingway, mojster avto-moto scene. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Poznan tudi pod imenom Hemingway, mojster avto-moto scene. 

Hemi ja. Mojster v svojem poslu.Napravljeni ?e kar nekaj hudih projektov tako v daily kot v tekmovalni sceni. Ima tudi najbolj?e valje v Slo. in sedaj ko je prenovil svojo "delavnico" zgleda ?ist profi. Dyno room je res top.  :notworth:

326499491021625247612753.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

?ivjo,

 

odgovarjam na dve vpra?anji, ki mogo?e najbolj spadata v to temo (da ne bo preve? offtopica pri 2019 mazda temi). 

 

Svojo 120G letnik 2016 sem na 170 remapiral pri CLL v Ljubljani, z rezulatom sem izredno zadovoljen. ?e sem prav razumel gre za nekak?nega pogodbenika s CSS tuningom in izgleda tako, da prebere mapo, po?lje v CSS in uploada rezultat. ?e bi hotel meritve, bi se moral zapeljat dol, pa mi je bilo preve? priro?no uredit v LJ. Razlika je meni o?itna, tako da neke potrebe po meritvi niti nimam. Posledi?no je tudi cena ni?ja, ?e se prav spomnim 180 eur.

Napisano

?ivjo,

 

odgovarjam na dve vpra?anji, ki mogo?e najbolj spadata v to temo (da ne bo preve? offtopica pri 2019 mazda temi). 

 

Svojo 120G letnik 2016 sem na 170 remapiral pri CLL v Ljubljani, z rezulatom sem izredno zadovoljen. ?e sem prav razumel gre za nekak?nega pogodbenika s CSS tuningom in izgleda tako, da prebere mapo, po?lje v CSS in uploada rezultat. ?e bi hotel meritve, bi se moral zapeljat dol, pa mi je bilo preve? priro?no uredit v LJ. Razlika je meni o?itna, tako da neke potrebe po meritvi niti nimam. Posledi?no je tudi cena ni?ja, ?e se prav spomnim 180 eur.

?ivjo,

lepo, da si delil svojo izku?njo z tuningom , ker si ga tudi sam ?e dlje ?asa ?elim, vendar mi manjka informacij iz prve roke.

Zanima me, ali si opazil kak?no spremembo v porabi goriva pri normalni vo?nji? In kak?en je pospe?ek od 0-100, ?e si ga izmeril, sicer pa po ob?utku ali je veliko hitrej?a kot tovarni?ka?

Hvala za odgovor in varno vo?njo.

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

?ivjo!

Da malce obudim temo...

 

Tudi jaz se odlo?am za chipiranje svoje M3, l. 2017, G120. Niso mi pomembne meritve in valji, ampak kvaliteta opravljene storitve. Kaj mi priporo?ate v poplavi poudnikov?

 

Gre pri G120 res samo za detunano G165 ali so tudi kak?ne druge tehni?ne razlike?

Napisano

Gre pri G120 res samo za detunano G165 ali so tudi kak?ne druge tehni?ne razlike?

 

Ne, to je to. Prav zato lahko dobis 170-180 konjev iz nje. 

Napisano

Za osnovno ceno ?ip tuninga imajo ve?ali manj vsi iste mape.

?e pa ho?e? individualno prilagoditev mape za tvoj avto bo pa dra?je. Za individualni tuning vem da dobro dela Tunerc in RSR, samo rsr nevem ?e dela Mazde(je bil bolj specijalict za Vag).

Za ostale Tunerje pa bodo drugi povedali.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tunerc dela Mazde. Naredi individualno za vsak avto posebej.Ima tudi valje, kjer izmeri mo? pred in po posegu.

 

 

Napisano

Vpra?aj pri tunerc

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano
pred 18 minutami je Slash13 napisal:

Se je kdo potem opogumil in šel čipat skyactiv motorje?

Jaz sem imel vse zmenjeno, pa je najprej prišla korona vmes nato pa drugi plani. 

Bom pa to naredil čim bo mogoče. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 100k km je bila kupljena, naredil sem vse kar je bilo potrebno narediti, da bi avto dolgo peljal(to kar smo debatirali v temi servisi in imamo seznam). Avto je bil pregledan in je bil pri 100k km OK. Težave so se lotile pri 190k km,.. od senzorjev, turbine, glave, dpf, hladilnik počen, odročniki, odmična itd. Vsako regeneracijo sem pazil, da sem odfural do konca, servisi na 10k km, pa nič ni pomagalo.
    • Vsekakor trenutno izgleda, da se bodo stvari malenkost še pocenile, potem pa dokup in gasa dalje 
    • hvala za iskreno mnenje   pri kolliko km si jo kupil in koliko km je imela ko so se začele težave?     moj kolega, ki me je ubistvu  navdušil za šestico   ko gre kam na pot dlje kot do lj, gre raje z ženinim volvotom   kupil jo je 2015 v btc in vozil tja na redne servise vsako leto ali takoj ko je prišel na 20kkm, tako so mu svetovali v salonu na začetku  
    • Kriptodavka (še) ne bo: Svoboda prosila za umik obravnave zakona | 24ur.com WWW.24UR.COM Kot kaže, trgovanje s kriptovalutami v Sloveniji še ne bo kmalu obdavčeno. Kolegij DZ je namreč z decembrske seje umaknil odločanje o davku na dobiček kriptosredstev. Umik je predlagala poslanska...  
    • No, bravo. To je pravilen pogled. Karkoli danes kupuješ in boš iskal mnenja po spletu, boš naletel večinoma na negativna, ker tista so objavljena in brana. Zato pa pravim, da se je treba potruditi in oceniti izdelek oz. storitev, tudi ko si zadovoljen. Če nekaj kupujem in vidim 90% pet zvezdic in veliko število ocen, vseeno pa zaslediš negativne opise, potem je to to. Najbolj se nekako izogibam nakupom tistega, kar ni ocenjeno. Malo je na koncu odvisno koliko si tehnični človek, itd. Same pozitivne ocene so pa spet sumljive.   Recimo, ko sem kupoval robotsko kosilnico nisem bil čisto siguren, kaj naj pričakujem. Na koncu se je izkazala kot najboljši nakup tega leta, ki mi je odnesla ogromno dela. Treba je pa vedeti, da marketing obljublja vse in ko dobijo takšen izdelek v roke tehnično nevestni ljudje, ki ga mogoče uporabljajo na bolj zahtevnih robnih pogojih, potem dobiš slabo izkušnjo. Roboti (sesalci, koslinice, itd.) so pa sploh takšen primer. Če operirajo v okolju, ki je bolj na meji njihovih robnih pogojev, potem imaš hitro in sigurno nezadovoljnega lastnika. Še posebej, če je takšen, da ne razmišlja malo o optimiranju okolja v katerem robot deluje, s čimer lahko izdelek iz ocenjeno slabega spraviš v izredno dobro delujočega.   Letalski prevoz je naslednji takšen primer. Ogromno preletenih kilometrov, malo mrtvih. A ljudje še vedno bolj lagodno sedejo v avto. Povrhu še malo pijani, zaspani in utrujeni. S slabimi gumami, s podkupljenim tehničnim pregledom, itd.   Takle mamo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.