Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

 In monta?a je bila..... eur?

Razni taposi in siluxi so mi po?iljali predra?une 270+ eur, monta?a je bila okoli 50eur, ?e se prav spomnim

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...

Napisano

Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...

Verjetno se bo sli?alo kot da zagovarjam znamko, vendar je to odvisno od materiala/kvalitete diska in pa seveda od ?oferja. ?e z vro?imi diski zapelje? v kak?no ve?jo lu?o, jih po moje kar hitro lahko zvije.

No razen, ?e so res neki super duper dirka?ki diski...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Seveda je odvisno tudi od voznika, a pri vseh avtih imam isti na?in vo?nje, bremzam veliko z motorjem, ve?krat intenzivneje in na kratko namesto, da bi se obesil na zavorni pedal ob spustu po strmem klancu... torej tako kot je pravilno.

 

Zavore so pa? rak rana mazde, vsaj za njihovo tresenje. Za te?ave z za?tekanimi ?eljustim pa so krivi vozniki (preredka neuporaba ro?ne) oz. mehaniki, saj vodil nekateri ob menjavi zavor ne o?istijo in nama?ejo.

Napisano

Odgovor je cist simpl. Kvaliteta diskov je katastrofalna, zato pa je toliko problemov. Nevem, ce ste opazili, ampak cisto nove mazde (ne vse) so ze serijsko opremljene z ATE bremzami, ravno zaradi tega, ker je bilo prevec reklamacij.

Napisano

Trojka ima ATE, za 6 ali CX-5 pa nisem prepri?an, upam da je tudi tako...

 

Kakorkoli, upam da so ugotovili, da je bolje, da ga nehajo stari in po neporebnem ?koditi ugledu znamke. Naj dajo 100 ali 150 EUR manj popusta na avto in posledi?no spodobne zavore, pa bomo potro?niki zadovoljni. Verjamem, da za proizvajalca med najcenej?imi in ATE diski/plo??icami ni ve? kot toliko razlike na proizveden avto.

Napisano

Jaz mam plo??ice spredaj na koncu pa sem rekel da menjam ?e diske,.. upam na bolje,.. sej cena ni nevem kak?na

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Glede zadnjih celjusti je tako, ti ni? ne pomaga ali zateguje? ali ne...ker ni te?ava v ro?ni kot zajli ali vzvodu na ?eljustih ampak znotraj samih ?eljusti. Pride voda notr in s?asoma gre v maloro...in zarusta neglede na vzvod. Vsaj moje izgi?nje so take pa imam sedaj 3.mazdo 6 in imam ob?itek da ho?e nagajat ena stran...bla ena feltna vroca.....porazne bremze...

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...

Japonci pa?. Tudi moj suzuki je imel sranje od bremz, sicer ne tako katastrofalno kot mazda, pa vendarle. Pa saj avti so za gas ti?at ne za bremzat.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?koda edin k meni za moj model autodoc ne dobi sprendjih oblog

 

to pa res ?udno, ker meni je do sedaj na?el vse, probaj vtipkat original katalo?ko

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...

Pa dobro, kaj delate s temi bremzami? Kot smo ?e ugotovili, je problem v plo??icah in ne v diskih. Plo??ice so pa? pretrde original(verjetno so mislili, da naj bi ve? zdr?ale), jih zamenja? in je mir. Meni ?e nikoli ni treslo.Na tej zadnji pa sem pogledal in so gor ate. Zdej ne vem, ali so samo za nem?ki trd ali jih imajo vse nove 6-ke original vgrajene.

 

 

Napisano

Meni je treslo ?e ko sem dobil rabljenega,.. sam opazi? to ?ele pri velikih hitrostih naprimer na avtocesti,.. pa sm takrat rekel da menjam ko gredo plo??ice. Pol Alex ti pravi? da mogo?e odpravim te?avo samo ?e menjam obloge ?

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Trese zaradi diskov, ne zaradi plo??ic. ?e so zviti diski lahko da? bilokake nove plo??ice in bo treslo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Meni je treslo ?e ko sem dobil rabljenega,.. sam opazi? to ?ele pri velikih hitrostih naprimer na avtocesti,.. pa sm takrat rekel da menjam ko gredo plo??ice. Pol Alex ti pravi? da mogo?e odpravim te?avo samo ?e menjam obloge ?

Ne vem, ?e je isto pri 6 ki III.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • In zakaj maš pol ti 326KM? Kako bi zgledalo, če bi jih mel pol manj? Avto mora imet toliko moči, da je varen. Ne za dirkanje ne za kazanje mišic. Dovolj moči pomeni več varnosti. Pa ne govorim tukaj o tem, da je treba imet pol 500KM. Dovolj pomeni, da avto zmore toliko, da nima ob vsakem takem manevru voznik polne hlače.   Se pa da vozit tud z manj moči in če spomnimo je imel VW en tak model, ki ga je imenoval SDI (samo da ide) in ljudje so sicer govorili, da je dovolj, ampak nihče ni 2x kupil SDI-ja. Zakaj le?   Pa ne zato, ker bi bil to optimalni motor, ampak zato, ker bo cenejši od hibrida in verjetno edini na voljo kot ICE. Se pravi ne moreš izbirat niti 192KM, niti turbača in niti dizla. Zato pa bo veliko teh prodanih, ne pa zato, ker je to optimalen motor za tako masiven avto.
    • Oprosti, ampak tole je pa nebuloza. Sploh se ne ukvarjamo s tem kako hitro moraš priti na cilj. Gre za varno vključevanje. Vključevanje je varno, če lahko izenačih hitrost na voznem pasu, ko se vključiš. Kamionarji in Avtobusarji lahko malo pogoljufate in na račun velikosti izsilite vključevanje. Ostali takrat bremzamo, če ni prehitevalni prazen. Ampak to vas razumemo in poskušamo pomagat, ker vemo, da so pospeški kamionov in busov preslabi. Ampak vseeno, velika razlika je ali si odvisen sam od sebe, da se lahko vključiš in zato ne rabiš "pomoči" ali pa da morajo sodelovati drugi, da ti omogočijo vključitev.    Ne zdaj to osebno vzet, ker ni to tvoja krivda ampak je pač krivda prevoznega sredstva. Zato poleg kamionov in busov ne bi rabili met še osebnih avtov ali SUV-ov, ki se zaradi pomanjkanja moči morajo ukvarjat s podobnim problemom.   Seveda, ko je avto imel 1200kg je 150KM tako nekako kot, če maš danes CX-5 pri 1600kg in 200KM. To je to razmerje, ker avti so se zredili in to fejst. Zakaj imajo električarji praktično že vsi konjaže preko 200KM - zato, da lahko premikajo vso to težo.
    • Vremenska napoved je bila izjemno piškava in negotovo, pa tudi dejansko je začelo dobro nalivat kmalu po 14.uri. Je pa sicer bilo znotraj koče nabito polno, tudi veliko otrok prisotnih, itd.
    • Težko, če ni sodelovanja ostalih v prometu al pa da izsili. Dobr ti veš, da je fuk se vključit z busom, če je velik prometa in da ostali ne sodelujejo ali pa ne morejo sedolevat, ker je prehitevalni poln, da bi se umaknili tja. Glej jaz se vključujem iz pospeševalnega na voznega s hitrostjo omejitve pa tudi, če je ta 130km/h in seveda, da je promet tam tudi tolk hiter. Nikoli nimam težav z vključevanjem razen, če se pred mano znajde mečkač, ki to poskuša pri 60km/h. In ja, če avto ni dovolj zmogljiv tudi največji dinamik rata mečkač.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.