Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, morda zveni neumno, a v ?em je razlika med oljema Mazda Dexelia Ultra in Mazda Original Oil Ultra, oboje 5W-30, torej za bencinski motor, Mazda 5, 1.8?

Namre?, do sedaj sem uporabljal Dexelia, tako se tudi priporo?a v navodilih, sedaj pa sta na tr?i??u oba. Je res razlika le v poimenovanju, ali je tale Original Oil kaj druga?en od stare Dexelie in tako manj primeren za starej?e Mazde (v mojem primeru iz leta 2008).

Hvala!

Napisano

Super, najlep?a hvala. Sem sicer tudi sam na?el za podatek, da gre za preimenovanje, a sem v eni drugi temi (http://www.mazda-si.net/topic/14423-dexelia-dpf-vs-original-ultra-dpf/) videl, da je razlika pri DPF oljih in da se za novej?e motorje ne priporo?a ve? Dexelie... ?e bi uporabil Mobilovo olje je potlej najbr? treba menjati celotno olje in ni dovoljeno dolivanje k (sicer ?e zelo nizkemu stanju) obstoje?ega Dexelia olja?

Napisano

V?asih so servisi pravili, da za dolivanje nima veze, samo da je prave specifikacije.

 

Sem se ne strinjam najbolj s tem in raje dolivam isto olje. Problem so lu?ila v olju, saj ?e niso skladna dela? samo slabo motorju.

Tak da ti jaz priporo?am, da vlij Mazdino noter, do servisa.

 

Sam pa tudi ne to?im Mazdinega ampak Motul.

Napisano

V?asih so servisi pravili, da za dolivanje nima veze, samo da je prave specifikacije.

 

Sem se ne strinjam najbolj s tem in raje dolivam isto olje. Problem so lu?ila v olju, saj ?e niso skladna dela? samo slabo motorju.

Tak da ti jaz priporo?am, da vlij Mazdino noter, do servisa.

 

Sam pa tudi ne to?im Mazdinega ampak Motul.

Zakaj Motul ?e lahko pove??
Napisano

Tudi jaz sem pri Pelkotu opravil prvi servis (2500km), kjer sem v svojo novo mazdo dal Motul X-Max 0w30. In zakaj motul? Zato, ker imajo ester tehnologijo, ki neprimerno bolje za??iti motor pri velikih obremenitvah kot vsa ta fuel economy eco friendly olja. Je pa res, da sem ga moral naro?iti iz Francije, ker pri nas prodajajo zgolj Motul X-MAX 0w40... 

Napisano

Res je, ime so izklju?no le preimenovali, pravkar sem bil v podobni dilemi. ?e bo? kupoval, ti priporo?am iz Mimovrste.com, kjer liter trenutno stane le 6?. V sredo so ?e imeli ime in sliko "Dexelia", pa sem jih opozoril, da ?e ne gre za staro zalogo, potem imajo napa?no ime, kar so mi tudi pritrdili. V?eraj sem prejel olje in je Mazda Original Oil.

Napisano

Ce boste narocili na mimovrstah vam predlagam da ga narocite vsaj en teden prej preden boste delali servis. Jest sem ze dvakrat cakal po 6 dni preden je bil paket odpremljen, kljub temu da je pisalo na zalogi.

Napisano

Bom kar si izposodil temo. Avtorju se opravi?ujem. Mazda 6 2014 2.2 129kw gre notri 5.1l olja. Imam prave informacije ?

 


image.jpeg

 

Napisano

Zanimivo sicer, da na uradnem servisu (?e upo?tevajo normo) v tabeli dolo?ena koli?ina pomeni, da je nivo ravno malce nad minimumom, recimo na 1/3 med min in max. Brez problema se nalije ?e ca. pol litra, pa ?e vedno ne bo na max.

 

?e tole: res zanimivo, da je povsod naveden podatek, da gre v posodo za gorivo 64 l (pri awd 62), saj pri range 0 ne nato?i? ve? kot ca 56 litrov.

Napisano

 ?e tole: res zanimivo, da je povsod naveden podatek, da gre v posodo za gorivo 64 l (pri awd 62), saj pri range 0 ne nato?i? ve? kot ca 56 litrov.

Saj to je ?e od izuma BC-ja tko, si proizvajalci pu??ajo rezervo za vsak slu?aj da ne ostane? na cesti, ko pride range na 0km.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ne ravno, do sedaj ?e nisem imel avta, ki bi imel toliko varnostnega faktorja. Se pravi ko je range po BC 0, je pri mazdi 6 dejanski range ve? kot 100 km.

Napisano

To sem tudi jaz opazil. 2. generacija 6-ke je veliko bolj realno prikazovala "range" po BC, medtem ko pa 3. generacija 6-ke bolj realno prikazuje povpre?no porabo po BC.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Niti ne. Jest imam dve sestke mk2 in pri ranke 0 gre notri 56-57 litrov, kot je jest napisal. Posoda za gorivo je pa 64l.

Napisano

Ne vem, meni, ko se pri?ge lu?ka je ?e dve tanki ?rtici do 0 in gre takrat to?no 47 l goriva. Ne verjamem, da je v tanku ?e 13 l goriva. Se pravi, da ko se pri?ge bi v teoriji naredil lahko recimo ?e 200 in nekaj km?

 

 

Napisano

Zanimivo sicer, da na uradnem servisu (?e upo?tevajo normo) v tabeli dolo?ena koli?ina pomeni, da je nivo ravno malce nad minimumom, recimo na 1/3 med min in max. Brez problema se nalije ?e ca. pol litra, pa ?e vedno ne bo na max.

 

?e tole: res zanimivo, da je povsod naveden podatek, da gre v posodo za gorivo 64 l (pri awd 62), saj pri range 0 ne nato?i? ve? kot ca 56 litrov.

AWD ma 54 litrov tank

 

Glede na rezervo... jst sm naredu enih 50-70kilometorv ko je pisalo ?e ves ?as da je nula na ra?unalniku(?rtice nobene ve?) pa sem tankal potem notr 56l >_>

 


image.jpeg

 

Napisano

Trojka ima 52 lit.tank ko pa je nula in grem tankat, nato?im 43 lit.ampak ?isto zvrham do roba. Ful rezerve! Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.