Skoči na vsebino

Cena servisa


Priporočeno sporočilo

lep pozdrav. zanimam se za nakup nove mazde 3. zanima me kak?ne so cene osnovni servisov na poobla??enem servisu mazde. .kot slisim da ima glede urne pastavke takoj za mercedesovo. in se  zanimajo me rezervni deli.. da so baje tud kr dragi v primerja z drugimi znamkami. hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni? posebnega: cca. 200 EUR redni servis, velikega servisa ni, ?e pa mora? menjati zavore, ti jih seveda ni potrebno na uradnem servisu, da bi obdr?al garancijo (v primeru, da dela? dosti kilometrov in bo? potreboval nove zavore prej kot v 5 letih). Enako velja za ostali potro?ni material. Vzdr?evanje je enkrat letno oz vsakih 20.000 kilometrov, kar pride prej.

 

Rezervni deli: dokler je garancija, naj te ne skrbi, ko je ne bo ve? (?e bo? avto ?e imel), ima? na www dele po normalnih cenah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ?e govorimo o dragi ceni servisa ima recimo Kia servis dra?jo uro.Mislim, da je cena servisa podobna vsem ostalim znamkam (ponavadi se prilagajajo kot recimo zavarovalnice).

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko da se razlikuje od servisa do servisa, ampak za mene so servisi za Mazdo oderu?ki. Vsaj tukaj kjer jo jaz vozim (ne ?elim javno objavljati). Ko sem jo kupoval je bilo to eno od vpra?anj, ki sem ga postavil prodajalcu. Re?eno mi je bilo od 130? pa nekje do max. 180? (govorim za redni servis). Lahko povem, da ?e nisem pri?el izpod 230?. Celo za drugi servis sem pla?al 275? za menjavo olja, pregled zavorne teko?ine in podobne osnovne stvari. Samo delo (1.5 ure) me je pri?lo ?ez 120?. Izgleda da Mazde "?raufajo" sr?ni kirurgi.

 

Za primerjavo lahko povem, da je za servis pasata (pri poobla??enem serviserju) sodelavec pla?al samo 30? ve? kot jaz samo za delo (mi je pokazal ra?un).

 

Sicer z avtom ni ni? narobe in sem z njim zadovoljen, vendar gre takoj po preteku garancije stran od hi?e. In to samo na ra?un oderu?kih servisov.

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko pride prvi servis za CX 5 benzin? In kaj vse vklju?uje.

 

Jaz sem za prvi servis na 20.000 km lani jeseni dal 193,16? (CX-5 KF, bencin 2.5) - A Cosmos BTC Ljubljana... 

 

servis_-_20.000_-_racun-20190401-132922.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?isto odvisno kje servisira? in kako dober si z prodajalci tam.

 A Cosmos BTC Ljubljana je npr. z nekaterimi tukaj zelo obziren in pla?ajo normalno ceno, ?e bo pri?la naklju?na stranka iz ?tajerske jo ravno tako maznejo kolikor gre.

 

Imamo pa dobre izku?nje iz MS, kjer ni potrebno groziti z svojim oljem,.. in ?e prijazni so stalno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letos januarja, servis za 4. leto / 80k km.

M3 2,0 bencin letnik 2015.

Selmar Celje - 153?, s tem, da sem prinesel svoje olje (za 5l sem dal 30?).

?e smem vpra?at kje si nabavil olje in katerega,pa kako si kaj zadovoljen pri Selmarju? Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer z avtom ni ni? narobe in sem z njim zadovoljen, vendar gre takoj po preteku garancije stran od hi?e. In to samo na ra?un oderu?kih servisov.

 

Saj po poteku garancije dobi? nekoga ki ti naredi servis ceneje. Tudi jaz sem po poteku garancije prej?nji avto vozil k "privatniku" servisirat. Redni servisi so bili vedno okrog 300?, potem pa dobro polovico ceneje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so rekl, da pod opombe zabelezijo, da je stranka prinesla svoje olje tako da vprasanje kako je z garancijo. Konec koncev pa kaj sploh pomeni garancija? Ti lahko avto redno servisiras na uradnemu servisu in ti zacne zret olje pa ti bojo rekl, da je to normalno in da to pise v proizvajalcevih navodilih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so rekl, da pod opombe zabelezijo, da je stranka prinesla svoje olje tako da vprasanje kako je z garancijo. Konec koncev pa kaj sploh pomeni garancija? Ti lahko avto redno servisiras na uradnemu servisu in ti zacne zret olje pa ti bojo rekl, da je to normalno in da to pise v proizvajalcevih navodilih.

Do liter olja  na 1000km, se po logiki nekaterih ponudnikov smatra za normalno. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja no in kaj ima potem garancija veze? Vrjetno ce bos prinesel svoje olje in ti bo cez en mesec kasneje crknila npr. volanska letev ti nebojo zavrnili garancijo zaradi olja. Da bi pa masina zaribala in bi se potem izgovarjali na olje pa tudi dvomim. To pise v vseh navodilih in je po domace povedano cisti nateg, da se lahko zavarujejo, kljub temu da sami vejo da to ni normalna poraba.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Edini pogoj je bil, da sem prinesel original olje: Dexelia Ultra 5W30 in to javil, ko sem se naro?il na servis.

Letos sem ga kupil na Mimovrste - 6? / liter, lani pa na motornaolja.com.

Glede storitve pri Selmarju pa nimam nobene pripombe.

 

Letos januarja, servis za 4. leto / 80k km.

M3 2,0 bencin letnik 2015.

Selmar Celje - 153?, s tem, da sem prinesel svoje olje (za 5l sem dal 30?).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.