Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

hmm ja, ?e verjame? v grimsove pravljice, druga?e pa nikoli tako temeljito kot sedaj...

 

v?asih je bilo to smatrano kot nemoralno dejanje, ampak danes pa to ni ve? in je ratalo kar vrlina...

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

A ima kdo ra?une original servisa za 2.2d ki je bil pri 80k, 100k, 120k itd?

 

Fora je, da ima moja trenutno 80k in ker je uvo?ena ni ve? v garanciji in original servisi odpadejo (bo kar pelko ?timal), nek ra?un sem dobil na tej strani kaj je bilo menjano na 80k, bi pa rabil ?e za naprej :)

 

Najlep?a hvala za odgovore.

Napisano

Misli? program vzdr?evanja? Na?eloma je po programu vzdr?evanja vsaki dve leti zavorna teko?ina, motorno olje, in vse filtre (tudi kabinskega) menjaj letno oziroma na 20k, ?e se vozi? ve?.Glede jermena pomo?nih agregatov nisem prepri?an, ?e se ne motim, je 120 k za vodno ?rpalko pa menda ni predisanega intervala menjave. Ostalo je itak potro?ni material.

Napisano

Pri dizlu se ponavadi vodna crpalka menja pri velikemu servisu. Seveda je odvisno kdo ti dela veliki servis, ker uradni servis bi ti itq najraj vse zamenjal :)

Napisano

Veliki servis je pa kdaj, ?e ima avto verigo? Ob menjavi verige bo avto imel verjetno vsaj 250 do 300k kilometrov, kar pa je za klinasti jermen in vodno pumpo veliko. :)

Napisano

Potem ga nima. Lahko jo zamenjas na 240k km, ce bos potem bolj mirno spal, ampak potem zamenjaj se termostat. Klinasti jermen pa tako ali tako menjas na 40k km oz. po potrebi.

Napisano

A ima kdo ra?une original servisa za 2.2d ki je bil pri 80k, 100k, 120k itd?

 

Fora je, da ima moja trenutno 80k in ker je uvo?ena ni ve? v garanciji in original servisi odpadejo (bo kar pelko ?timal), nek ra?un sem dobil na tej strani kaj je bilo menjano na 80k, bi pa rabil ?e za naprej :)

 

Najlep?a hvala za odgovore.

 

Racuni od moje prejsnje sestice 2.2 D175, avtomatik...

post-10-0-19222600-1571839870_thumb.jpeg

post-10-0-87642600-1571839879_thumb.jpeg

post-10-0-91748700-1571839887_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

... ... ... ... O zavorah pa raje nebi ker so original podn od podna, cene pa take da te srt prime.

 

Sicer tole ni prava tema za tako debato ampak mene srat prime, ko berem, kaj ljudje tu pi?ejo. Kdor je kdaj bil na MPL ve, kje ?ivim. In po kak?nih cestah se vozim. Kdor me pozna (ali pa vsaj spremlja forum), ve, da od svojih vozil zahtevam precej. Pa vedno zavorne plo??ice menjam na poobla??enem servisu in vedno za Mazdine in nobenih drugih. Pa mi ne na BTjki (blizu 150.000 prevo?enih kilometrov) ne na Mazdi 5 (kmalu bo 280.000 prevo?enih kilometrov) zavore nikoli niso cvilile, tresle vibrirale in ne vem kaj ?e vse... Zavorni diski so pa na obeh vozilih ?e originalni.

 

Mogo?e je bolj problem v voznikih kot pa v originalnih zavorah...

 

Ampak, kot re?eno, tole ni prava tema za to debato, tako da za?etniku teme ?elim dobro prodajo in to je to.

 

 

Napisano

 

Sicer tole ni prava tema za tako debato ampak mene srat prime, ko berem, kaj ljudje tu pi?ejo. Kdor je kdaj bil na MPL ve, kje ?ivim. In po kak?nih cestah se vozim. Kdor me pozna (ali pa vsaj spremlja forum), ve, da od svojih vozil zahtevam precej. Pa vedno zavorne plo??ice menjam na poobla??enem servisu in vedno za Mazdine in nobenih drugih. Pa mi ne na BTjki (blizu 150.000 prevo?enih kilometrov) ne na Mazdi 5 (kmalu bo 280.000 prevo?enih kilometrov) zavore nikoli niso cvilile, tresle vibrirale in ne vem kaj ?e vse... Zavorni diski so pa na obeh vozilih ?e originalni.

 

Mogo?e je bolj problem v voznikih kot pa v originalnih zavorah...

 

Ampak, kot re?eno, tole ni prava tema za to debato, tako da za?etniku teme ?elim dobro prodajo in to je to.

 

 

Slivka, se strinjam. Odvisno od voznika. Jst sem orignalne diske steral v 60 tkm, vmes pa enkrat menjal tut plo??ice. Ampak to so bili ?e dnevi, ko sem norel po cesti, kot da je 5ka dirkalnik. Sedaj ni ve?, kazni pa tut ve? ne dobivam :D

Napisano

Original plo??ice so za en k***c. Diski ne. Ko s trdimi drsa? po disku, se le ta deformira vsled toploti, ko zapelje? v kako hladno lu?o.

Ja, tako mora? zamenjati oboje za kaj bolj kvalitetnega

Ni prahu na feltnah=trde plo??ice=problem z zavorami=ni toliko problema z ?i??enjem felten.In obratno.

 

 

Napisano

No evo je alex ze vse namesto mene povedal. Se na servisu pravijo da imajo en kup reklamacij glede zavor. Ravno zaradi tega imajo novi modeli ATE. Servisove besede ne moje.

Napisano

No evo je alex ze vse namesto mene povedal. Se na servisu pravijo da imajo en kup reklamacij glede zavor. Ravno zaradi tega imajo novi modeli ATE. Servisove besede ne moje.

Res je. Tudi na moji sedanji 6-ki so original plo??ice od ATE. Za diske ne vem.

 

 

Napisano

No evo celo zivljenje kupujem ATE ploscice. Za sprednjo os so 45e za zadnjo pa 30e. Koliko bojo pa na servisu? Vrjetno se ena nula zraven...

Napisano

Na moji pa niti ne vem, kaksne so... ampak nimam problemov s tem, zato tudi ne iscem kaksne druge variante  :ne vem:  :lol:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

1. Servis za mazdo 3 pri kr?i?niku me je pri?el 190 eur z original oljem Mazda 0w20 supra skyactiv-G + menjava filtra olja.

Se vam zdi to drago?

Da... olje ra?unajo po 19?/liter x 5 litrov=95?.Svoje olje original 7? x 5 = 35?.Razlika 60?. 190-60?=130?.Toliko bi bilo s tvojim oljem.:)

 

 

Napisano

v btc-ju sem dal cca 240? za 2. servis s ceno olja mislim da 8?, seveda je zni?al ceno ?ele potem, ko sem mu rekel, ?e vlivajo zlato notri.. obupne cene za cca 1 uro dela pa par litrov olja..

Napisano

1. Servis za mazdo 3 pri kr?i?niku me je pri?el 190 eur z original oljem Mazda 0w20 supra skyactiv-G + menjava filtra olja.

Se vam zdi to drago?

Normalna cena za servis.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.