Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

To je bilo enako tudi pod va?im re?imom... vedno so nategovali ljudi.

 

 

Napisano

hmm ja, ?e verjame? v grimsove pravljice, druga?e pa nikoli tako temeljito kot sedaj...

 

v?asih je bilo to smatrano kot nemoralno dejanje, ampak danes pa to ni ve? in je ratalo kar vrlina...

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

A ima kdo ra?une original servisa za 2.2d ki je bil pri 80k, 100k, 120k itd?

 

Fora je, da ima moja trenutno 80k in ker je uvo?ena ni ve? v garanciji in original servisi odpadejo (bo kar pelko ?timal), nek ra?un sem dobil na tej strani kaj je bilo menjano na 80k, bi pa rabil ?e za naprej :)

 

Najlep?a hvala za odgovore.

Napisano

Misli? program vzdr?evanja? Na?eloma je po programu vzdr?evanja vsaki dve leti zavorna teko?ina, motorno olje, in vse filtre (tudi kabinskega) menjaj letno oziroma na 20k, ?e se vozi? ve?.Glede jermena pomo?nih agregatov nisem prepri?an, ?e se ne motim, je 120 k za vodno ?rpalko pa menda ni predisanega intervala menjave. Ostalo je itak potro?ni material.

Napisano

Pri dizlu se ponavadi vodna crpalka menja pri velikemu servisu. Seveda je odvisno kdo ti dela veliki servis, ker uradni servis bi ti itq najraj vse zamenjal :)

Napisano

Veliki servis je pa kdaj, ?e ima avto verigo? Ob menjavi verige bo avto imel verjetno vsaj 250 do 300k kilometrov, kar pa je za klinasti jermen in vodno pumpo veliko. :)

Napisano

Potem ga nima. Lahko jo zamenjas na 240k km, ce bos potem bolj mirno spal, ampak potem zamenjaj se termostat. Klinasti jermen pa tako ali tako menjas na 40k km oz. po potrebi.

Napisano

A ima kdo ra?une original servisa za 2.2d ki je bil pri 80k, 100k, 120k itd?

 

Fora je, da ima moja trenutno 80k in ker je uvo?ena ni ve? v garanciji in original servisi odpadejo (bo kar pelko ?timal), nek ra?un sem dobil na tej strani kaj je bilo menjano na 80k, bi pa rabil ?e za naprej :)

 

Najlep?a hvala za odgovore.

 

Racuni od moje prejsnje sestice 2.2 D175, avtomatik...

post-10-0-19222600-1571839870_thumb.jpeg

post-10-0-87642600-1571839879_thumb.jpeg

post-10-0-91748700-1571839887_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

... ... ... ... O zavorah pa raje nebi ker so original podn od podna, cene pa take da te srt prime.

 

Sicer tole ni prava tema za tako debato ampak mene srat prime, ko berem, kaj ljudje tu pi?ejo. Kdor je kdaj bil na MPL ve, kje ?ivim. In po kak?nih cestah se vozim. Kdor me pozna (ali pa vsaj spremlja forum), ve, da od svojih vozil zahtevam precej. Pa vedno zavorne plo??ice menjam na poobla??enem servisu in vedno za Mazdine in nobenih drugih. Pa mi ne na BTjki (blizu 150.000 prevo?enih kilometrov) ne na Mazdi 5 (kmalu bo 280.000 prevo?enih kilometrov) zavore nikoli niso cvilile, tresle vibrirale in ne vem kaj ?e vse... Zavorni diski so pa na obeh vozilih ?e originalni.

 

Mogo?e je bolj problem v voznikih kot pa v originalnih zavorah...

 

Ampak, kot re?eno, tole ni prava tema za to debato, tako da za?etniku teme ?elim dobro prodajo in to je to.

 

 

Napisano

 

Sicer tole ni prava tema za tako debato ampak mene srat prime, ko berem, kaj ljudje tu pi?ejo. Kdor je kdaj bil na MPL ve, kje ?ivim. In po kak?nih cestah se vozim. Kdor me pozna (ali pa vsaj spremlja forum), ve, da od svojih vozil zahtevam precej. Pa vedno zavorne plo??ice menjam na poobla??enem servisu in vedno za Mazdine in nobenih drugih. Pa mi ne na BTjki (blizu 150.000 prevo?enih kilometrov) ne na Mazdi 5 (kmalu bo 280.000 prevo?enih kilometrov) zavore nikoli niso cvilile, tresle vibrirale in ne vem kaj ?e vse... Zavorni diski so pa na obeh vozilih ?e originalni.

 

Mogo?e je bolj problem v voznikih kot pa v originalnih zavorah...

 

Ampak, kot re?eno, tole ni prava tema za to debato, tako da za?etniku teme ?elim dobro prodajo in to je to.

 

 

Slivka, se strinjam. Odvisno od voznika. Jst sem orignalne diske steral v 60 tkm, vmes pa enkrat menjal tut plo??ice. Ampak to so bili ?e dnevi, ko sem norel po cesti, kot da je 5ka dirkalnik. Sedaj ni ve?, kazni pa tut ve? ne dobivam :D

Napisano

Original plo??ice so za en k***c. Diski ne. Ko s trdimi drsa? po disku, se le ta deformira vsled toploti, ko zapelje? v kako hladno lu?o.

Ja, tako mora? zamenjati oboje za kaj bolj kvalitetnega

Ni prahu na feltnah=trde plo??ice=problem z zavorami=ni toliko problema z ?i??enjem felten.In obratno.

 

 

Napisano

No evo je alex ze vse namesto mene povedal. Se na servisu pravijo da imajo en kup reklamacij glede zavor. Ravno zaradi tega imajo novi modeli ATE. Servisove besede ne moje.

Napisano

No evo je alex ze vse namesto mene povedal. Se na servisu pravijo da imajo en kup reklamacij glede zavor. Ravno zaradi tega imajo novi modeli ATE. Servisove besede ne moje.

Res je. Tudi na moji sedanji 6-ki so original plo??ice od ATE. Za diske ne vem.

 

 

Napisano

No evo celo zivljenje kupujem ATE ploscice. Za sprednjo os so 45e za zadnjo pa 30e. Koliko bojo pa na servisu? Vrjetno se ena nula zraven...

Napisano

Na moji pa niti ne vem, kaksne so... ampak nimam problemov s tem, zato tudi ne iscem kaksne druge variante  :ne vem:  :lol:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

1. Servis za mazdo 3 pri kr?i?niku me je pri?el 190 eur z original oljem Mazda 0w20 supra skyactiv-G + menjava filtra olja.

Se vam zdi to drago?

Da... olje ra?unajo po 19?/liter x 5 litrov=95?.Svoje olje original 7? x 5 = 35?.Razlika 60?. 190-60?=130?.Toliko bi bilo s tvojim oljem.:)

 

 

Napisano

v btc-ju sem dal cca 240? za 2. servis s ceno olja mislim da 8?, seveda je zni?al ceno ?ele potem, ko sem mu rekel, ?e vlivajo zlato notri.. obupne cene za cca 1 uro dela pa par litrov olja..

Napisano

1. Servis za mazdo 3 pri kr?i?niku me je pri?el 190 eur z original oljem Mazda 0w20 supra skyactiv-G + menjava filtra olja.

Se vam zdi to drago?

Normalna cena za servis.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.