Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni so rekli 240e s tem da je bila postavka za 5l olja 100e (19.80?/lit).

Meni enako... in menjali so mi zavorno olje, ?eprav mi ni jasno, zakaj je to potrebno tako zgodaj po 30000 prevo?enih kilometrih. Koliko zav. plja gre noter in koliko to stane?

 

 

Napisano

Z malo iznajdljivosti bi bila cena olja ne vem, recimo 7 evrov/l.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Sej jaz sem prinesel svoje olje na servis za 7?, pa so mi zara?unali takoj dra?je delo. Zato me zanima, koliko stane liter zavornega olja.

 

 

Napisano

O teh rednih servisih smo ?e pisali nekajkrat,tako visoke ceno so in ne more? ni? ker ne raskira? prekinitev garancije pa ?e kaj. To je treba ra?unat ko kupi? avto. So pa cene podobne tudi za druge znamke,50 e gor ali dol. Sosed mehanik menja na starem avtu olje in vse filtre za 30e,a ?al je tako,da je ?e vse druga vkolkurirano v to ceno ne samo storitev....

Napisano

Meni so isto potem hoteli racunati 2h dela namesto 1h, ce prinesem svoje olje in si potem na istem :D hahah

Napisano

In kaj tocno si potem placal 240e? Razen, ce so ti menjali se kaj poleg olja in filtrov.

vse kar je po specifikaciji za ta motor za 2. servis

mislim, da je bilo poleg olja in filtrov ?e zavorna teko?ina pa mo?no da ?e kaj, moral bi pogledat

na dolgem mostu mislim da je bil predra?un z zni?ano ceno olja okoli 270?, tam je dodal ?e neko eko takso za staro olje

Napisano

Mislim, da se vsi strinjamo, cena je previsoka glede na to kar dobi?.

 

Nobenega ne zagovarjam, ker na ta na?in tudi moji evri fr?ijo, samo dajmo malo zadihati pa se vpra?ajmo od kje dobijo poobla??eni servisi denar?

 

Kolikor je meni znano ga dobijo ve?ji del od servisov, malenkost pa od prodaje vozil in delov. Prijatelj, ki dela na uradnem servisu trdi, da za novo prodano vozilo dobijo v povpre?ju ni? ve? kot 500 eur ?istega, vse ostalo, torej tistih 4-5k pa dobi uvoznik (beri Mazda Slovenija). 

 

Torej, ?e ho?ejo nekaj zaslu?iti (verjetno ni namen podjetja samo da pre?ivi?) vsi mehaniki, vodstvo, ?ank delavci... je denar nekje potrebno dobiti. In to je pa? cena servisa. Upo?tevajte, da morajo pla?ati tak?ne davke dr?avi, da te srat prime. Tako, da dvomim, da bi bile cene lahko dosti ni?je.

Napisano

Ah to pa ne verjamem... kve?jemu, ?e je kontra pa MMS pobere 500 EUR. 

33112_1.png

Napisano

Poobla??eni prodajalci ne zaslu?ijo veliko...

Preprodajalci rabljenih avtov iz uvoza zaslu?ijo x2...

Napisano

hm, odvisno od opreme imajo od 10 do 20 procentov zaslu?ka. Pri najmanj opremljenih zelo malo, zaslu?ijo pa pri bolje opremljenih. To sem preveril pri VAG-u tako, da ne mi o 500 EUR govort.

 

Je pa res, da so prodajalci avtov eni taki hecni ti?i, ki edini na svetu ra?unajo zaslu?ek na prodano enoto tako, da takoj od?tejejo vse stro?ke s salonom in zaposlenimi ter ostalimi rednimi stro?ki in ja takrat za?nejo celmu svetu razlagat, da imajo na avto samo 500 EUR profita. Se pravi je to njihov kon?ni profit.

33112_1.png

Napisano

hm, odvisno od opreme imajo od 10 do 20 procentov zaslu?ka. Pri najmanj opremljenih zelo malo, zaslu?ijo pa pri bolje opremljenih. To sem preveril pri VAG-u tako, da ne mi o 500 EUR govort.

 

Je pa res, da so prodajalci avtov eni taki hecni ti?i, ki edini na svetu ra?unajo zaslu?ek na prodano enoto tako, da takoj od?tejejo vse stro?ke s salonom in zaposlenimi ter ostalimi rednimi stro?ki in ja takrat za?nejo celmu svetu razlagat, da imajo na avto samo 500 EUR profita. Se pravi je to njihov kon?ni profit.

Pri vseh popustih, ki jih imajo in akcijah, ?e vedno lepo zaslu?ijo. Je pa tudi res, da je najve?ji biznis servisiranje, predvsem redni servisi.Recimo, ?e omenim kio, ki ima sedem letno garancijo, si zagotovijo servisiranje vsaj za toliko let.

 

 

Napisano

Ah to pa ne verjamem... kve?jemu, ?e je kontra pa MMS pobere 500 EUR. 

 

Mo?no dvomim, od ?esa pa bi potem MMS ?ivel? Podatek mi je povedal kolega, ki se ukvarja s prodajo pri Mazdi, tko da jaz mu verjamem, ne vidim nekega pametnega razloga zakaj bi mi prodajal bu?e.

 

Nekdo iz prve roke na drugem forumu trdi slede?e:

 

"Ceno avtomobila dolo?ata distributer oziroma uvoznik in proizvajalec, tema dvema gre glavnina zaslu?ka. Uvoznik dolo?a RVC, kar pomeni, da dolo?a razliko v ceni, ki jo ustvari prodajalec, ko proda blago, v tem primeru vozilo. To?no se ve koliko mora ostati prodajalcu in koliko ima manevrskega prostora.

V praksi so mar?e prodajalcev od nekje 5-15%, pri osnovnih modelih lahko tudi precej pod 5% ali celo 0. Malce zmotno je prepri?anje, da se prodajalci valjajo v mar?ah. Ogla?evane popuste za vozila iz zaloge, prednovoletne popuste in podobno, financira uvoznik in tudi vi?je popuste za koli?inski nakup vozil odobri uvoznik.

 

Glavnina zaslu?ka salonov in servisov je iz naslova oderu?kih mar? na nadomestne dele in dodatno opremo, ne pa iz naslova mar? pri prodaji novih vozil. Tisti, ki se hvalijo z rekordnimi popusti, se bodisi la?ejo in verjamejo sami sebi ali pa imajo konkretne notranje veze."

Napisano

Zato pa osnovni modeli slu?ijo le kot reklama za nizko ceno - prodajajo jih pa ne, ker se jim ne spla?a.

 

Druga?e pa lahko pribli?no najdete cifro koliko prodajalci zaslu?ijo tako, da poglejte ceno njihovih skoraj novih avtih, ki jih imajo za slu?beno uporabo in jih potem prodajo naprej kot skoraj nove z nekaj tiso? prevo?enih kilometrov. Te avte prodajo potem brez mar?e, fora je pa v tem, da imajo ves ?as nove slu?bene avtomobile in se jim pa? spla?a tak na?in.

 

Ko sem jaz iskal je bil primer take Mazde z cca 5kkm cca 3000 ni?je kot popolnoma nova. Se pravi pri ceni 30000EUR je torej mar?a prodajalca bila 3000 EUR. Za tiste generalne popuste pa ceno spusti uvoznik in zadnji tak primer je bil 3.500 EUR popusta za lansko zalogo. Se pravi si skupaj uvoznik in prodajalec odre?eta tam nekje 7000 EUR mar?e.

33112_1.png

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Na Mazdi 6 2013 narejen servis na poobla??enem servisu, narejeno korektno in sem zadovoljen. Prevo?enih 103k km in vsi servisi delani na poobla??enem servisu in tako bo tudi vnaprej. Cena 180 evrov...sicer ne bi ..pa bom...servisi so kao dragi,..za glup pameten telefon pa ni te?ko odsteti 500,600...ipd. Ja seveda sluzijo vsi, tisti ki avte prodajajo,jih servisirajo...ali dol vrtijo km.Tako je bilo in bilo...in zame je debata o tem mlatenje prazne slame...edino o menjavi odmi?ne gredi no?ejo sli?at preventivno

 

Lp tdk

 

p,s, Z mazdo do sedaj zadovoljen zelo...

Napisano

Lepo, da si zadovoljen z njihovimi zlatarskimi cenami. Recimo pri rednem servisu bi bilo priporo?ljivo, da ti zamenjajo filter nafte. Pa ti ga ne, ?e ne zahteva? tega sam. Pa ima? lahko pozimi, ko je res mraz te?ave.Mislim, da je bila to moja te?ava na smu?anju letos, ko je za?el cukati. Jaz bom od sedaj, ko ni ve? v garanciji, vozil avto k mojemu mehaniku, ki mu zaupam. Pa ?e material dobi 20% ceneje kot jaz.Olje dobi? itak poceni preko neta sam servis pa me pride 30? za delo.Ob?utno ceneje in kvalitetnej?e pridem skozi.

 

 

Napisano

Ampak ne mores pa uveljavljati MES ... ki je na voljo, ce ga servisiras na pooblascenem servisu do 10 let starosti avta... Velja pa eno leto od opravljenega servisa... ;) 

 

Sicer se vsak sam odloca... Jaz vozim na pooblasceni servis... in sem zadovoljen in tudi zaupam Juretu in Majesu... Dosedaj se nisem imel slabe izkusnje... Ko jo bom imel, pa bom verjetno tudi drugace razmisljal... Ce rabim, tudi vedno dobim nadomestni avto za cas, ko je moj na servisu... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kje je bil narejen servis, ?e ni skrivnost?

ms kolmanic dokl

 

lp tdk

Lepo, da si zadovoljen z njihovimi zlatarskimi cenami. Recimo pri rednem servisu bi bilo priporo?ljivo, da ti zamenjajo filter nafte. Pa ti ga ne, ?e ne zahteva? tega sam. Pa ima? lahko pozimi, ko je res mraz te?ave.Mislim, da je bila to moja te?ava na smu?anju letos, ko je za?el cukati. Jaz bom od sedaj, ko ni ve? v garanciji, vozil avto k mojemu mehaniku, ki mu zaupam. Pa ?e material dobi 20% ceneje kot jaz.Olje dobi? itak poceni preko neta sam servis pa me pride 30? za delo.Ob?utno ceneje in kvalitetnej?e pridem skozi.

Glej vsak se odlo?a kam in kako bo vozil avto na servis; jaz vem samo to da rabljenega avta brez racunov servisov na poobla??enem servisu ne kupim;sicer pa vsak se odlo?a sam kako in kaj

 

lp tdk

Napisano

In v 180 evrih je v?teto kaj?

 

5 litrov olja, oljni filter, podlo?ka, zra?ni filter in roke mehanika? Poslikaj ra?un pa prilepi ...

 

Prvi servis (na 20.000 km)

Pasted_Image_19_02_2020__20_01_23FDBD9C.

 

2. servis (na 40.000 km)

Pasted_Image_19_02_2020__20_02_23FDBDC1.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zanimivo da so na uradnem servisu napisali da so vlili not motorno olje DEXELIA, ?e pa ?e najmanj 5let ve? ni Dexelie ampak Mazda Original Oil!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To je pomoje odvisno samo od opisa v bazi ... Pri prvem servisu je prav... pri deugem pa je ocitno opis napacen :D Sicer je pa vseeno... Itak gre za verjetno za enako olje, ki se samo sedaj drugace imenuje ... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.