Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp...pri menjavi prvih zavornih plo??ic -orig.mazda pri poobl.mazda servisu .se pri zaviranju sli?i neprijetno cviljenje.zavor..to ko po?asi zaviram..to je 3tedne ..naredil 1000 km..res da ima zavorni disk majhen rob ..se morejo zavorne plo??.udelat in prilagodit z.disku..res pa je da na za?etku full cvilo pri zaviranju..zdaj manj..?e vedno cvili..me full moti....orig.plo??ice..mehke..bi moglo bit ok..na servisu so rekli da je vse ok..peljal drugi? na reklamacijo..da se more ?e malo udelat...koliko ?asa...jebemliga..kaj naredit..??? Druga?e dobro zavirajo zavore...lp

Napisano

Da jih nisi zapekel v kakem dezju.

 

Crni humor: namazi jih....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne nisem sem po?asi zaviral..1000km...da se udelajo..kaj obstaja kak?en spraj..grafitni...za to cviljenje...bolj?e po?akat ..da se prilagodijo zavor.plo??ice.Ali pa zamenjat ?e bolj mehke..Textar..?pol garancija..?..lp

Napisano

js sm jih menjal pred malo ve? kot mesecem dni, pa sem dal brembo plo??ice in mi tut cvili, ko se ?e skoraj ustavim in bremzo samo ?e rahlo ti??im... grozno mote?e res...

Napisano

Saj sem peljal drugi? na mazda servis.. Reklamacijo so rekli da je vse ok..da se morejo udela zaradi roba min.na zavornem disku...bom ?e po?akal ..itak Maja imam redni servis na mazda servisu. ...pa da vidimo kako bo.?e je avto v garanciji ?e pa? morejo bit gor orig zavorne plo??ice. ..so rekli..?e ne NE velja garancija .nisem ve? pameten....kaj delat.??..lp

Napisano

Predvidevam da so na poobla??enem zmontirali plo??ice kot je treba,...se pravi ?i??enje ?eljusti in mazanje vodil.

Zna bit da so pa? plo??ice v ku...?eprav original plo??ice+original diski ne bi smelo cvilit, ?e ?e bi moralo po 1000km nehat.

Moje izku?nje so npr.na M3 oem diski so z EBC plo??icami cvilile prvih 500km, so pa imele na plo??icah BreakIn Coating, ko se je ta znucal so bile zavore tiho celih 70kkm.

Jst bi jim peljal nazaj na servis naj porihtajo, ker nevem kolk ljudi bi kupilo nov avto s cvile?imi zavorami.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ej..Aless..bom upu?teval tvojo inf. zdaj ko imam redni servis Maja.naro?il naj preverijo ?e enkrat zavorne plo??ice plus to cviljenje..

Danes..sem naredil ?e 300km..plus oprav avto in celotni zavorni sistem te zavor.plo??ice plus diske -feltne...glej do doma je blo bolj?e..pri zaviranje je cviljenje skoraj nehalo..mislim da je rablo ve? km...da se udela..je pa res manj zavornega praha na feltni kot prej ob menjavi...alora se te nove orig.mazda plo??ice tr?e od prej...pa kak?ne so te mazda orig.plo??ice..??? jebemliga

Rekli so da Mazda daje gor mehkej?e zavorne plo??ice..koga oni..jeb..bomo vidli kako bo do servisa..lp

Napisano

Zavore so res ve?ni problem mazd o?itno. Meni pri 2,5 leta starem avtu tresejo ob agresivem zaviranju (recimo iz 140 na 100). Prej?nji lastnik jih je dal menjati komplet zadaj pod garancijo, ker mu je prijela ro?na in se je na eni strani pregrel disk in posledi?no je treslo pri zaviranju - pri 30k kilometrih. Sedaj pri 50k ponovno trese, stavim na sprednje. Diski sicer izgledajo kot novi, prej?nji lastnik se je po?asi vozil po AC in hitri cesti s povpre?no porabo 5,9. Potem se ve, koliko je uporabljal zavore, o?itno ni?.

Napisano

Jst zaenkrat nisem imel problemov z Mazdinimi zavorami, jih pa vsako leto spomladi ko montiram letne gume, razderem zavore, jih o?istim in nama?em.

Drga? pa glede pregretja zavor in zvitih diskov, pa je re?itev monta?a MPS zavor ali Brembo od EVOta, originalne so pa? namenjene normalni vo?ji (manj dinami?ni).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

 originalne so pa? namenjene normalni vo?ji (manj dinami?ni).

Domnevam da to pomeni: Nemoj taknut bremzu ni slu?ajno.

 

Dajte no dajte, kak?na dinami?na vo?nja. pogovarjata se kot da bi vsi tekmovali v vrcju. 

 

Bremza mora brez problema zdr?at zaviranje 1.5 tone te?kega avta s poltone te?ko prikolico brez naletne zavore po dalj?em klancu navzdol. To je dinami?na vo?nja.

?e pa nova bremza po nekaj deset km  s praznim avtom penzionisti?ne vo?nje za?ne opletat, potem je samo za v kanto.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To?no tako zato pa NE KUPUJTE original bremz, ker niti podrazno niso poceni. Za ta denar raje kupite ATE, TRW, TEXTAR itd. in vam bo denar se za kosilo ostal :). Tudi jaz vsako spomlad med menjavo pnevmatik preventivno namazem vodila. To se nebi smelo dogajati... sploh pa ne pri novem avtu. Meni se se nikoli v zivljenju ni disk prekuril pa sem z njemu zvozil tudi 150k km. Je pa res, da nikoli ni bil OEM.

Napisano

Domnevam da to pomeni: Nemoj taknut bremzu ni slu?ajno.

 

Dajte no dajte, kak?na dinami?na vo?nja. pogovarjata se kot da bi vsi tekmovali v vrcju. 

 

Bremza mora brez problema zdr?at zaviranje 1.5 tone te?kega avta s poltone te?ko prikolico brez naletne zavore po dalj?em klancu navzdol. To je dinami?na vo?nja.

?e pa nova bremza po nekaj deset km  s praznim avtom penzionisti?ne vo?nje za?ne opletat, potem je samo za v kanto.  

 

Se strinjam original bi moral dr?at tudi malo bolj dinami?no vo?njo, vendar so pri Mazdi ?parali in posledi?no so zavore kakr?ne so.

Druga ne pomaga kot te?it na servisu dokler je v garanciji naj menjajo, po izteku garancije pa upgradad zavore! Jst sem zelo zadovoljen z MPS zavorami :jupiii:

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ej...se strinjam..?e je Mazdurina v garanciji kot sem napisal zahtevaji ORIGINAL zavorne plo??ice ter vse ostalo..so ?e imeli slabe izku?nje z neorig.deli..cela jeba...take inf..sem dobil na na?em mazda servis kp..bom po?akal..do servisa Maja.ce ne bom te?il dokler se ne porihta..saj je Garancija.

Ps.kak?ne so to zavore PMS?

mora? menjat zavororne cilindre plus z.plo??ice...cenovno drago..lp

Napisano

Hahaha, ni PMS, to majo na?e ?ene :)

Zavore so od Mazde MPS.

Mora? pa menjat zavorne ?eljusti, ve?je diske in plo??ice, v nekaterih primerih tudi zavorne cevi, pri meni ni bilo potrebno.

Cenovno pa so mal dra?je, ?e dobi? ugodnl rabljene ?eljusti, te pride skor isto kot ?e pri poobla??encu menja? oem zavore.

Cenovnono najbolj?a varianta pa so Bremboti od Evota, jst bi jih takrat dobil ceneje kot od Mps. Vendar bi bil pri moji M6 GH problem z ETjem plati??.

Bremboti rabijo malo ve? prostora med plati??em in pestom, zato bi moral ET plati?? biti ccaET38, kar pa na M6gh potegne za sabo ?irjenje blatnikov...

Pri CX5 bi znalo pasat brez dodatnih predelav, ker ima malo ve? prostora v blatnikih.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Gelipter, a bo? nadgradil bremze z brembo komponentami?Pol gre? lahko na reli. Resnici na ljubo,ne vozi? glih za porabo 5,9,ne? :).

Potem bi lahko konkretno bremzal.

 

 

Napisano

Ej...se opravi?ujem za kratico..gu?va ..he he

Upam da porihtam v garanciji

Hvala za inf...lp

Napisano

Tudi jaz bom vsekakor poro?al, kako se bo iz?lo. V?eraj na polno bremzal iz 130 na 70 po klancu navzdol... saj zavore res odli?no primejo, a konkretno tresejo. Za foro sem ?el z moment klju?em preverjati, ?e so vijaki plati?? sploh dobro zategnjeni in so seveda bili.

Napisano

Ima? kak link do brembo Evo zavor

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.