Skoči na vsebino

Cviljenje prvih zavor CX5


Priporočeno sporočilo

Lp...pri menjavi prvih zavornih plo??ic -orig.mazda pri poobl.mazda servisu .se pri zaviranju sli?i neprijetno cviljenje.zavor..to ko po?asi zaviram..to je 3tedne ..naredil 1000 km..res da ima zavorni disk majhen rob ..se morejo zavorne plo??.udelat in prilagodit z.disku..res pa je da na za?etku full cvilo pri zaviranju..zdaj manj..?e vedno cvili..me full moti....orig.plo??ice..mehke..bi moglo bit ok..na servisu so rekli da je vse ok..peljal drugi? na reklamacijo..da se more ?e malo udelat...koliko ?asa...jebemliga..kaj naredit..??? Druga?e dobro zavirajo zavore...lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne nisem sem po?asi zaviral..1000km...da se udelajo..kaj obstaja kak?en spraj..grafitni...za to cviljenje...bolj?e po?akat ..da se prilagodijo zavor.plo??ice.Ali pa zamenjat ?e bolj mehke..Textar..?pol garancija..?..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj sem peljal drugi? na mazda servis.. Reklamacijo so rekli da je vse ok..da se morejo udela zaradi roba min.na zavornem disku...bom ?e po?akal ..itak Maja imam redni servis na mazda servisu. ...pa da vidimo kako bo.?e je avto v garanciji ?e pa? morejo bit gor orig zavorne plo??ice. ..so rekli..?e ne NE velja garancija .nisem ve? pameten....kaj delat.??..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predvidevam da so na poobla??enem zmontirali plo??ice kot je treba,...se pravi ?i??enje ?eljusti in mazanje vodil.

Zna bit da so pa? plo??ice v ku...?eprav original plo??ice+original diski ne bi smelo cvilit, ?e ?e bi moralo po 1000km nehat.

Moje izku?nje so npr.na M3 oem diski so z EBC plo??icami cvilile prvih 500km, so pa imele na plo??icah BreakIn Coating, ko se je ta znucal so bile zavore tiho celih 70kkm.

Jst bi jim peljal nazaj na servis naj porihtajo, ker nevem kolk ljudi bi kupilo nov avto s cvile?imi zavorami.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej..Aless..bom upu?teval tvojo inf. zdaj ko imam redni servis Maja.naro?il naj preverijo ?e enkrat zavorne plo??ice plus to cviljenje..

Danes..sem naredil ?e 300km..plus oprav avto in celotni zavorni sistem te zavor.plo??ice plus diske -feltne...glej do doma je blo bolj?e..pri zaviranje je cviljenje skoraj nehalo..mislim da je rablo ve? km...da se udela..je pa res manj zavornega praha na feltni kot prej ob menjavi...alora se te nove orig.mazda plo??ice tr?e od prej...pa kak?ne so te mazda orig.plo??ice..??? jebemliga

Rekli so da Mazda daje gor mehkej?e zavorne plo??ice..koga oni..jeb..bomo vidli kako bo do servisa..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zavore so res ve?ni problem mazd o?itno. Meni pri 2,5 leta starem avtu tresejo ob agresivem zaviranju (recimo iz 140 na 100). Prej?nji lastnik jih je dal menjati komplet zadaj pod garancijo, ker mu je prijela ro?na in se je na eni strani pregrel disk in posledi?no je treslo pri zaviranju - pri 30k kilometrih. Sedaj pri 50k ponovno trese, stavim na sprednje. Diski sicer izgledajo kot novi, prej?nji lastnik se je po?asi vozil po AC in hitri cesti s povpre?no porabo 5,9. Potem se ve, koliko je uporabljal zavore, o?itno ni?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst zaenkrat nisem imel problemov z Mazdinimi zavorami, jih pa vsako leto spomladi ko montiram letne gume, razderem zavore, jih o?istim in nama?em.

Drga? pa glede pregretja zavor in zvitih diskov, pa je re?itev monta?a MPS zavor ali Brembo od EVOta, originalne so pa? namenjene normalni vo?ji (manj dinami?ni).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 originalne so pa? namenjene normalni vo?ji (manj dinami?ni).

Domnevam da to pomeni: Nemoj taknut bremzu ni slu?ajno.

 

Dajte no dajte, kak?na dinami?na vo?nja. pogovarjata se kot da bi vsi tekmovali v vrcju. 

 

Bremza mora brez problema zdr?at zaviranje 1.5 tone te?kega avta s poltone te?ko prikolico brez naletne zavore po dalj?em klancu navzdol. To je dinami?na vo?nja.

?e pa nova bremza po nekaj deset km  s praznim avtom penzionisti?ne vo?nje za?ne opletat, potem je samo za v kanto.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako zato pa NE KUPUJTE original bremz, ker niti podrazno niso poceni. Za ta denar raje kupite ATE, TRW, TEXTAR itd. in vam bo denar se za kosilo ostal :). Tudi jaz vsako spomlad med menjavo pnevmatik preventivno namazem vodila. To se nebi smelo dogajati... sploh pa ne pri novem avtu. Meni se se nikoli v zivljenju ni disk prekuril pa sem z njemu zvozil tudi 150k km. Je pa res, da nikoli ni bil OEM.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Domnevam da to pomeni: Nemoj taknut bremzu ni slu?ajno.

 

Dajte no dajte, kak?na dinami?na vo?nja. pogovarjata se kot da bi vsi tekmovali v vrcju. 

 

Bremza mora brez problema zdr?at zaviranje 1.5 tone te?kega avta s poltone te?ko prikolico brez naletne zavore po dalj?em klancu navzdol. To je dinami?na vo?nja.

?e pa nova bremza po nekaj deset km  s praznim avtom penzionisti?ne vo?nje za?ne opletat, potem je samo za v kanto.  

 

Se strinjam original bi moral dr?at tudi malo bolj dinami?no vo?njo, vendar so pri Mazdi ?parali in posledi?no so zavore kakr?ne so.

Druga ne pomaga kot te?it na servisu dokler je v garanciji naj menjajo, po izteku garancije pa upgradad zavore! Jst sem zelo zadovoljen z MPS zavorami :jupiii:

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej...se strinjam..?e je Mazdurina v garanciji kot sem napisal zahtevaji ORIGINAL zavorne plo??ice ter vse ostalo..so ?e imeli slabe izku?nje z neorig.deli..cela jeba...take inf..sem dobil na na?em mazda servis kp..bom po?akal..do servisa Maja.ce ne bom te?il dokler se ne porihta..saj je Garancija.

Ps.kak?ne so to zavore PMS?

mora? menjat zavororne cilindre plus z.plo??ice...cenovno drago..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hahaha, ni PMS, to majo na?e ?ene :)

Zavore so od Mazde MPS.

Mora? pa menjat zavorne ?eljusti, ve?je diske in plo??ice, v nekaterih primerih tudi zavorne cevi, pri meni ni bilo potrebno.

Cenovno pa so mal dra?je, ?e dobi? ugodnl rabljene ?eljusti, te pride skor isto kot ?e pri poobla??encu menja? oem zavore.

Cenovnono najbolj?a varianta pa so Bremboti od Evota, jst bi jih takrat dobil ceneje kot od Mps. Vendar bi bil pri moji M6 GH problem z ETjem plati??.

Bremboti rabijo malo ve? prostora med plati??em in pestom, zato bi moral ET plati?? biti ccaET38, kar pa na M6gh potegne za sabo ?irjenje blatnikov...

Pri CX5 bi znalo pasat brez dodatnih predelav, ker ima malo ve? prostora v blatnikih.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz bom vsekakor poro?al, kako se bo iz?lo. V?eraj na polno bremzal iz 130 na 70 po klancu navzdol... saj zavore res odli?no primejo, a konkretno tresejo. Za foro sem ?el z moment klju?em preverjati, ?e so vijaki plati?? sploh dobro zategnjeni in so seveda bili.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.