Skoči na vsebino

Nov 6 valjni motor Skyactive X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ampak ?e dobro pogleda? posnetek, kazalec od obratov pade v dveh stopnjah dol. Potem pa je na nuli

zvok pa nara??a

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Takega benzinarja in tak?en avto kupil bi tudi jaz.In bi verjetno hitro pozabil na dizel motorje... :)

 

 

Napisano

Alex sj za tebe bojo tut 6 valjnega dizla nardil :P Bo? lahk odpru prevozni?tvo :P

Ojoj,bo dizel, turbo, ?estvaljnik. Spet bo nascal benzinarja. :)

 

 

Napisano

Vsi bi ga imeli, nih?e ga pa ne bi pla?al...

 

Ampak Japonci so pa res eni kekci: naredijo takega krasnega dizela?a, potem pa malo plo?evine zakrivijo in butnejo motor noter. ?e ?e naredijo takega krasnega dizela?a, a se ne morejo malo potruditi pa ?e en uporaben avto narediti? Da to, kar je tu predstavljeno, pride k nam, prodam ?e te Mazdi, ki ju imam in tajim pred vsemi, da sem kdaj sploh Mazdo vozil...

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Se pravi naslednja generacija M6 s pogonom zadaj, ter vrstnim šestvaljnim bencinarjem. Hm..sounds good, except pogon zadaj.

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

Upam da nebo veriga na zadnji strani :) . Mene pa posebaj privlači štiricilnderski motor z hibridnim sklopom. To še bo zanimivo :) :) 

Napisano
2 hours ago, SpEkTr said:

Se pravi naslednja generacija M6 s pogonom zadaj, ter vrstnim šestvaljnim bencinarjem. Hm..sounds good, except pogon zadaj.

 

Kaj pa je s pogonom zadaj narobe? Itak bo imel ohoho ene elektronike in valjarje, da se boš moral potruditi, da ga počez pelješ, če ne bo ravno sneg na cesti ...

 

Zadnji pogon ima v mojih očeh kar nekaj lepih prednosti: manjši rajdni krog, lažja vožnja v klanec (sploh po slabi ali drseči podlagi), boljša razporeditev teže med obema osema ...

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Ooo, nova 6-ka, pogon zadaj, vrstnih šest cilindrov, benzinar. 🤗Zakon. To bi imel. 👍

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Ne vem zakaj se palite... tega v EU ne bo. :(

 

ZAradi teh SUV-ov lahko kar pozabimo na novo 6-ko pri nas. Tako da  bye bye.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
16 hours ago, dvorjan said:

 

Kaj pa je s pogonom zadaj narobe? Itak bo imel ohoho ene elektronike in valjarje, da se boš moral potruditi, da ga počez pelješ, če ne bo ravno sneg na cesti ...

 

Zadnji pogon ima v mojih očeh kar nekaj lepih prednosti: manjši rajdni krog, lažja vožnja v klanec (sploh po slabi ali drseči podlagi), boljša razporeditev teže med obema osema ...

 

Še BMW gre počasi dol iz zadnjega pogona..Pač višji stroški, dodatna jajca s prenosom nazaj ipd...Potem imaš pa na cesti tudi določene situacije, kjer se z zadnjim pogonom lahko fajn najebeš. Enkrat sem šel z ženino enko se spomnim tam iz črnuč na nemško po tisti bližnjici..No in ko zapelješ s stranske ceste na nemško je bil malce klanček , na njem pa pesek.

 

Itak, avto ki je prihajal z desno je bil še daleč (vsaj mislim sem), speljem, gas,..avto koplje..prednji del že na cesti konkretno, zadnji proti koncu klančka in koplje...grrrrrr... :) Ok, za sneg je tudi tako tako. Se da sicer preživeti, ampak zakaj bi komplicirali če ni treba 🙂

Napisano

Zadnji pogon (če imaš vsaj malo občutka za vožnjo oz. ne rabiš niti tega, ob vseh sodobnih elektronskih pomagalih), je v vožnji veliko večji užitek kot prednji.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se strinjam z Zmajem.

 

BTjka ima tudi stalni pogon zadaj in z malo občutka se prav lepo pelje, nič ne premetava tiste riti, ne zanaša, ne koplje,... Le gume je potrebno imeti ta prave in z dovolj profila.

Napisano

Govorim za vsavkodnevno vožnjo ...za na grobnik verjamem da je kul. No, za obično vožnjo pa...je nekaj razlike, samo meni osebno to ne odtehta vseh pritiklin. Itak pa vsi težijo k AWD tko da, bo pol spet tako tako. Aja seveda ,vprašanje če bo sploh M6 še pri nas :)

Napisano

Vsi pravi športni avti in superšportniki  imajo zadnji pogon ali AWD. Zadnji pogon lahko prenese večjo moč, ni trganja volana v ovinkih.Je tudi cenejši za vzdrževanje kot sprednji. Sprednji pogon je omejen z močjo. Pri pospeških so tudi boljši, ker avto počepne zadaj in prenese več moči na zadnja pogonska kolesa. 

Je pa manj prostora v kabini zaradi "tunela" po sredini. 

In so super za driftanje. 😊

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.