Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Ravnokar kupujem svojo prvo mazdo in me zanima kako uporaben se vam zdi Hud - display. 

 

Je to nekaj, kar je kul na za?etku, potem pa je ve?inoma izklopljen ker postane mote? ?

 

Zanimajo me va?e izku?nje.

 

 

Napisano

Ko se navadi? ?tevca sploh ne gleda? ve?. Zame zelo uporabna stvar.

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Meni je vredu in ga uporabljam saj je bolj prakti?no gledat na njega kot na ?tevec med volanom,lahko pa bi bil tudi brez njega kot pred tem avtom. Preizkusi ga!

Napisano

Hja tudi js sm na za?etku biu zlo proti, oziroma mnenja, da ga nekak ne rabim. Pa se je potem izkazalo, da mi je predvsem pono?i pri?el prav, vsaj meni. Fora je, da sm pono? velik bolj na pecljih in nerad odvra?am pogled s ceste in takrat pride zelo prav, saj ne rabi? kej velik gledat drgam.

Napisano

Jaz sem tudi mislil, da je ?krneki?... pa sem se tako navadil, da ko sem imel enkrat nadomestno Mazdo, ko so mi montirali kljuko.... ki je bila tudi CX-5 samo z osnovno opremo brez HUD-a... in sem ga pogresal...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

HUD je nekaj najbolj?ega pa ?e kul za o?i, ker vedno gledajo v daljavo

 

Je pa to imela ?e Yariska 1999 oziroma je imel digitalni ?tevec s pogledom v daljavo (globino). 

Napisano

Jaz ga ne pogre?am.Je klasika kar v redu. ?e vedno imam tako urne o?i, da uspem za destinko sekunde pogledati na ?tevce.

Tako lahkon trenirate o?esne mi?ice.Vsaj mislim...

 

 

Napisano

Zelo va?no je ja, da je pogled na cesto...

Kaj pa iskanje pravega kvadratnega centimetra za pritisk na "novih oh in sploh" armaturnih plo??ah?

Aja...na ?tevec ni casa gledat...si treba za ostale nastavitve ?as vzet...

Kje so stari dobri avti, ki so imeli samo pomembne stvari v armaturki...

Saj ga ?e imam! Cagr za tank, temperaturo, hitrost in obratomer...vse, kar je ve?, je brez veze! Kaj ?e rabi? ve? za tistih par minut, ki jih pre?ivite v avtu?

Napisano

Ampak vseeno, Mazda je ?e vedno kar blizu klasike in je zelo malo ?arjenja po ekranih. ?e vedno so gumbi, ki se jih zelo hitro navadi? kje so in ne rabi? ravno veliko stran gledat. Men je HUD zelo lu?tna zadeva in na testih novih Mazd (zdaj ko je hud dejansko projeciran na steklo in ne na tist kos plastike, ki zna biti rahlo mote? za nekatere) se mi je fejst hud-o prikupil. Sem se zalotil, da 10km sploh nisem gledal ?tevcev, ker je bila hitrost skos na voljo pred o?mi. 

33112_1.png

Napisano

Zelo va?no je ja, da je pogled na cesto...

Kaj pa iskanje pravega kvadratnega centimetra za pritisk na "novih oh in sploh" armaturnih plo??ah?

Aja...na ?tevec ni casa gledat...si treba za ostale nastavitve ?as vzet...

Kje so stari dobri avti, ki so imeli samo pomembne stvari v armaturki...

Saj ga ?e imam! Cagr za tank, temperaturo, hitrost in obratomer...vse, kar je ve?, je brez veze! Kaj ?e rabi? ve? za tistih par minut, ki jih pre?ivite v avtu?

 

Par minut? O?itno nekaterim uspeva. ?estitam! Sam sem v avtu bistveno preve? ?asa ....

Napisano

So tudi "dinozavri", ki jim novitete pac niso vsec :) ... Nekaterim pa so... in jih radi sprejmemo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zelo va?no je ja, da je pogled na cesto...

Kaj pa iskanje pravega kvadratnega centimetra za pritisk na "novih oh in sploh" armaturnih plo??ah?

Aja...na ?tevec ni casa gledat...si treba za ostale nastavitve ?as vzet...

Kje so stari dobri avti, ki so imeli samo pomembne stvari v armaturki...

Saj ga ?e imam! Cagr za tank, temperaturo, hitrost in obratomer...vse, kar je ve?, je brez veze! Kaj ?e rabi? ve? za tistih par minut, ki jih pre?ivite v avtu?

Ha ha ha moja Mazda ?e temperature motorja nima,tako da nima ni? preve?,sam da ma HUD zaslon?ek ker je res prakti?en,na ?tevcih moram skoraj iskati hitrost ker ima ?tevil?no kar me malo moti,canger je le canger!
Napisano

 

Par minut? O?itno nekaterim uspeva. ?estitam! Sam sem v avtu bistveno preve? ?asa ....

 

Oprosti, ?e si ve?...ve?inoma so pa uro na dan...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.