Skoči na vsebino

A COSMOS podjetje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz pa mislim,da je bezveze menjat olje na 10-15k, ker se je tako menjalo olje v ?asu jugecov pred 30 leti,olja so pa danes veliko bolj?e kvalitete kot takrat. S tem samo okolje onesna?uje?. Jaz trenutno menjam na eno leto,kilometrov je pa bolj malo zato se ne sekiram. Na slu?benem pa na 3 mesece in 30k.pa nimam nobenih problemov in delam po 400k.

Napisano

Jaz pa mislim,da je bezveze menjat olje na 10-15k, ker se je tako menjalo olje v ?asu jugecov pred 30 leti,olja so pa danes veliko bolj?e kvalitete kot takrat. S tem samo okolje onesna?uje?. Jaz trenutno menjam na eno leto,kilometrov je pa bolj malo zato se ne sekiram. Na slu?benem pa na 3 mesece in 30k.pa nimam nobenih problemov in delam po 400k.

Moje mnenje je, da je menjava olja odvisna od na?ina obremenjevanja avtomobila. Namre? ni enako naredit 10.000km po Ljubljani ali pa po avtocesti. Delat kratke vo?nje ali dolge,..... Intervali so na?eloma prera?unani na neko povpre?no uporabo, tako kot poraba. Ja, ?e si v slu?benem avtu in naredi? dalj?o vo?njo v eni uri delovanja avtomobila lahko naredi? 130km po avtocesti. Obratno pa v eni uri delovanja motorja v nekem zastoju skozi ljubljano lahko samo 20km. V obeh primerih pa motor dela eno uro. Zato razli?no menjate olje.

Napisano

Moje mnenje je, da je menjava olja odvisna od na?ina obremenjevanja avtomobila. Namre? ni enako naredit 10.000km po Ljubljani ali pa po avtocesti. Delat kratke vo?nje ali dolge,..... Intervali so na?eloma prera?unani na neko povpre?no uporabo, tako kot poraba. Ja, ?e si v slu?benem avtu in naredi? dalj?o vo?njo v eni uri delovanja avtomobila lahko naredi? 130km po avtocesti. Obratno pa v eni uri delovanja motorja v nekem zastoju skozi ljubljano lahko samo 20km. V obeh primerih pa motor dela eno uro. Zato razli?no menjate olje.

Se strinjam, ampak prepoloviti interval menjave olja pa je le malo prehuda.
Napisano

Jaz bom menjal olje na 10000. Predvsem zato, da dam noter bolj?ega. In tudi potem ga bom menjal na 10000.To ni nek stro?ek, da ne bi bilo noter vedno sve?e in dobro olje.

 

 

Napisano

No saj, ?e pred napis "oil" doda? "nano" bojo ljudje verjeli, da je zdaj pa olje dobro za ?e 1x ve? kilometrov kot v?asih. Jaz ne tvegam, ?eprav cena 5 litrov olja Castrol EDGE A5 za mojega 5 cilinderskega navornika  :lol: ni najcenej?a ampak ?e vseeno bolje preventiva kot kurativa. Itak ga menjam 1x letno, ne na kilometre. Po 30.000 kilometrih kot eni priporo?ajo je pa olje ?e zdavnaj izgubilo svoje lastnosti, pri enih je ?e zdavnaj notri polno nafte. Hvala ne.

Napisano

Ne bom pameten ampak mi lahko kdo pove koliko pa lahko zdr?i motor od Mazde, ?e ga menja? na 10k? Menim da bo odgovor 40-50k. In ?e ga menja? na 25-30k?

Napisano

Poznam kar nekaj lastnikov Mazd, ki so imeli na ?tevcih preko 400.000 km. Vozim eno Mazdo, ki ji redno menjamo olje na 20.000 km, pa ima prevo?enih blizu 285.000 km - ne zgolj po avtocestah. Glede na to lahko domnevam, da imajo tisti, ki menjajo na 10.000 namen voziti mazdo do milijona kilometrov...

Napisano

Poznam kar nekaj lastnikov Mazd, ki so imeli na ?tevcih preko 400.000 km. Vozim eno Mazdo, ki ji redno menjamo olje na 20.000 km, pa ima prevo?enih blizu 285.000 km - ne zgolj po avtocestah. Glede na to lahko domnevam, da imajo tisti, ki menjajo na 10.000 namen voziti mazdo do milijona kilometrov...

Mislim, da ima? prav. Glede na to, da prihajajo elektri?ne kosilnice na ceste, bomo te "starodobnike" vozili, dokler ne bodo razpadli na cesti. Verjetno bodo davki nenormalni, a vsaj vozili se bomo kot pravi.:)

 

 

Napisano

Moja prva generacija ima 350k km pa se je olje vedno menjalo na 20k km. Na letni ravni sem delal cca. 25 k km.

Napisano

Moja prva generacija ima 350k km pa se je olje vedno menjalo na 20k km. Na letni ravni sem delal cca. 25 k km.

Se pravi, da ?e ga menja? na 10000 km,ti traja motor ve?no.

V bistvu motor pre?ivi vse ostalo na avtu.

 

 

Napisano

In to pomeni,da nima smisla menjat olje na 10k,ker verjetno ni nikogar tu ali kje blizu,da bi imel za sabo dvakrat toliko kot tu pi?ete tukaj. Druga?e pa kot je napisal ?e negdo tu na forumu,vsak ve po svoje kaj dela......

Napisano

Moje mnenje je, da je menjava olja odvisna od na?ina obremenjevanja avtomobila. Namre? ni enako naredit 10.000km po Ljubljani ali pa po avtocesti. Delat kratke vo?nje ali dolge,..... Intervali so na?eloma prera?unani na neko povpre?no uporabo, tako kot poraba. Ja, ?e si v slu?benem avtu in naredi? dalj?o vo?njo v eni uri delovanja avtomobila lahko naredi? 130km po avtocesti. Obratno pa v eni uri delovanja motorja v nekem zastoju skozi ljubljano lahko samo 20km. V obeh primerih pa motor dela eno uro. Zato razli?no menjate olje.

 

Tole je po mojem mnenju edini pravi odgovor. Bi pa izpostavu, da v tvojih obeh primerih motor ne dela enako, ker je pri mesti vo?nji veliko bolj obremenjen, sploh pa so dodatno obremenjeni vsi vitalni deli motorja (in avta).

 

Proizvajalci ravno zaradi tega priporo?ijo npr. 20.000 km ali 1 leto, ker ?e se ti vozi? po mestu 1 leto bo? verjetno naredu dost manj kot 20.000 km, olje bo pa ?e za?elo zgubljat svoje lastnosti. Drugo je, ?e naredi? recimo 1000 km v celem letu (nedeljski vozniki), takrat valda ne bo? menjal olja vsako leto. ?e pa jih nardi? recimo 5000 km, potem pa je ?e dobro menjat.

 

Sploh prej, ko sem vozil dizla, sem olje zamenjal ?e malenkost prej kot na 10kkm oz 1 leto, ker sem prakti?no vozil samo mesto in ac.

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Stara M6, 2003 letnik: menjam na 20k že ves čas, trenutno ima cca 340k km in dela kot urca. Potem ko je Pelko zamenjal podložke na šobah pokuri par dcl olja na 20k. Je pa rja krivec, da bo šla zdaj na odpad, žal.... P.S. če rabi kdo motor oz dele: kak mesec bo avto še doma podem gre pod prešo

 

2016 M6: trenutno 120k km. Olje nikoli ne "zdrži" 20k km do menjave, vedno se mi prižge lučka da je potrebno menjati olje nekje na 16k prevoženih od prejšnje menjave??? Menjamo, resetiramo in naslednjič spet isto. Dela pa avto 100 km na dan po AC (50 v eno stran).

Napisano
pred 7 urami je kastro napisal:

Stara M6, 2003 letnik: menjam na 20k že ves čas, trenutno ima cca 340k km in dela kot urca. Potem ko je Pelko zamenjal podložke na šobah pokuri par dcl olja na 20k. Je pa rja krivec, da bo šla zdaj na odpad, žal.... P.S. če rabi kdo motor oz dele: kak mesec bo avto še doma podem gre pod prešo

 

2016 M6: trenutno 120k km. Olje nikoli ne "zdrži" 20k km do menjave, vedno se mi prižge lučka da je potrebno menjati olje nekje na 16k prevoženih od prejšnje menjave??? Menjamo, resetiramo in naslednjič spet isto. Dela pa avto 100 km na dan po AC (50 v eno stran).

Prižge se ti res lučka, je pa to bolj približno in ne preveč natančno. Če spremljaš kvaliteto sproti boš videl, da kar hitro padajo procenti, ki  kažejo kvaliteto samega olja. Je pa po drugi strani tudi to res, da čeprav voziš veliko po AC verjetno včasih ugasneš motor med samo regeneracijo. Takrat steče nekaj nafte v olje. Posledično je jasno, da se kvaliteta olja slabša. Tega v stari 6-ki nisi imel(ni dpf filtra). 

Bdw, a imaš v ta stari 6-ki usnjene sedeže? Rabil bi namreč voznikovega, ker je usnje potrgano. 

 

 

Napisano

Zdajšnja olja so res bolj kvalitetna in bi lahko zdržala tudi daljše intervale, vendar so novejši avti zaradi ZelenihEkoTeroristov zelo obremenjujoči za olje, razni egr, dpfi,...

Zato v novejših avtih tudi najkvalitetnejša olja ne zdržijo več kot 20.000km. No saj olje bo nekaj še mazalo ampak ne zadosti, ne bo sposobno obdržat ustreznega oljnega filma na delih, ne bo sposobno držat nečistoče (posledično se naredi oljna brozga) , ne bo sposobno nevtralizirati kislin ki nastajajo pri izgorevanju (to se vidi v analizi olja ko je TAN večji od TBN)... 

Kot zanimivost sem enkrat bral eno interno VAG študijo kjer so testirali LongLife intervale in so ugotovili da je olje po 250 motourah na koncu in se poveča obraba.

Je pa tudi odvisno od same vožnje, kot so že prej pisali mestna vožnja bo olje prej uničilo kot pa umirjena vožnja po AC. 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 14. 10. 2020 ob 11:53 je kastro napisal:

Stara M6, 2003 letnik: menjam na 20k že ves čas, trenutno ima cca 340k km in dela kot urca. Potem ko je Pelko zamenjal podložke na šobah pokuri par dcl olja na 20k. Je pa rja krivec, da bo šla zdaj na odpad, žal.... P.S. če rabi kdo motor oz dele: kak mesec bo avto še doma podem gre pod prešo

 

2016 M6: trenutno 120k km. Olje nikoli ne "zdrži" 20k km do menjave, vedno se mi prižge lučka da je potrebno menjati olje nekje na 16k prevoženih od prejšnje menjave??? Menjamo, resetiramo in naslednjič spet isto. Dela pa avto 100 km na dan po AC (50 v eno stran).

A vrata so vsa rjava? kakšne barve je avto in katera oblika?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.