Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vpra?anje. 2 dni nazaj sem dobil nov akumulator, po tem zgleda ne delajo ve? dnevne. Prejle gledam ?eno, je ?la v rikvervc, stikalo na Auto, pa ni gorelo ni???

Napisano

?e speljes v rikverc, se dnevne led ne pri?gejo, vsaj pri moji je mislim da tako. Se pa morajo nato pri?gati, ko speljes naprej.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Potem so se komplet lu?i pri?gale. Morm jutri preverit. Pol mi je fotr rekel, da obi?ajno so gorele ko sem ?el rikvervc..

Kaj pa ?e da? ro?ko na off? Kaj gori?

Napisano

Pa kaj je s temi va?imi lu?mi? Jaz imam avto ?e leto dni, pa ?e nisem opazil, da vi delale kot light show-enkrat delajo, ko je sonce,drugi? ne gorijo, ko je vlaga v zraku, tretji? ne gorijo, ko ima? odprto okno...

Ali res tako random delajo?

 

 

Napisano

Saj ne ve?, dokler nisi zunaj. Na servisu so rekli, da menjava akuja ne pobri?e te nastavitve.

V spominu imam, da na poziciji auto dnevne lu?i gorijo, ko avto stoji. Brez ro?ne.

Napisano

Imam vedno na auto, razen v megli dam na on.

Dnevne lu?i se ne pri?gejo, ko v?ge? avto, ampak sele ko odpelje? naprej. In potem ves ?as gorijo, razen ?e aktiviram ro?no. Vsaj tako je pri meni.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Takole je. Ko da? v P se dnevne ugasnejo. Pri?gejo se ko se avto za?ne premikati. Zakaj se v?eraj ob rikvervc vo?nji niso ne vem, mogo?e je ?ena prepo?asi ?la

Napisano

Res je, sem sprobal. Tudi pri ro?nem menjalniku, ko "zategne?" ro?no vse lu?i ugasnejo in se ne pri?gejo tudi ?e ro?no potem spusti? ampak ?ele, ko za?ne? peljati.

33112_1.png

Napisano

Res je, sem sprobal. Tudi pri ro?nem menjalniku, ko "zategne?" ro?no vse lu?i ugasnejo in se ne pri?gejo tudi ?e ro?no potem spusti? ampak ?ele, ko za?ne? peljati.

Sva?ta.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Res je, sem sprobal. Tudi pri ro?nem menjalniku, ko "zategne?" ro?no vse lu?i ugasnejo in se ne pri?gejo tudi ?e ro?no potem spusti? ampak ?ele, ko za?ne? peljati.

Se pravi se razlikuje od letnikov,.. meni se pri?gejo takoj ko spustim ro?no

 


image.jpeg

 

Napisano

Da vidimo kdo najde pameten odgovor zakaj taka odlo?itev. Upam, da niso razmi?ljali samo v smeri "ja zato, ker lahko..:"

33112_1.png

Napisano

Omg, pri tej kolobociji s dnevnimi lu?mi me pa res zanima kaj so razmi?ljali Mazdini in?enirji, ve?je gluposti se niso mogli spomniti.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sam res... zakaj?

Dobrih in?enirjev ni na pretek, zato so dragi, in posledi?no zni?ujejo profit avtomobilski firmi. Umetnikov je pa kolikor ho?e?. Boss, ?e ne?esa ne razume?, je to preprosto zato, ker je to umetni?ka in?talacija.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Dobrih in?enirjev ni na pretek, zato so dragi, in posledi?no zni?ujejo profit avtomobilski firmi. Umetnikov je pa kolikor ho?e?. Boss, ?e ne?esa ne razume?, je to preprosto zato, ker je to umetni?ka in?talacija.

ampak, kje je pa banana? :ne vem:

Prispara se na benzu pa na led ?arnicah...

zakaj pa pol pri dizlu? :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Sem iz kamere snel posnetek, kjer se lepo vidi, kako se adaptivni LED zarometi peilagajo situaciji... Ko je recimo pred mano drugo vozilo, se osvetlitev na tistih mestih zmanjsa, da ne blesci ... Kamera sicer ne prikaze cisto realnega stanja, vseeno pa se vidi bistvo ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Velikorat ti dam prav... tokrat ne...

V eni ?estici imam avtomatsko zatemnitev vzvratnega ogledala...glej ga zlomka, tam se ni? ne ble??i...

V drugi pa nimam tega ogledala, se pa ble??i, ko se tak avto za mano pripelje...

Sam preklopim na kratke lu?i, preden sre?am avto, ko vidim snop svetlobe nasproti voze?ega, naj bo za ovinkom ali v daljavi...avtomatika tega ne naredi...oziroma naredi kasneje...

Na avtocestah pono?i so pa tak vsi pozabili na preklop...tisti z avtomatskimi - avtomatika ne zazna visok polo?aj voznika tovornjaka...da o ostalih ne govorim...

Napisano

Ravno zato sem dal posnetek, kjer se lepo vidi, da je za vozilom pred mano kar ?crna lunkja? ker se segmenti izklopijo in sveti enako, kot ce bi svetile kratke luci...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.