Skoči na vsebino

Zaščita avtomobila s prozorno folijo


50keda

Priporočeno sporočilo

Pozdrav,

 

na hitro sem preletel strani tegale foruma, pa ?e nisem na?el podobne teme.

Zanima me, ?e ?e ima kdo izku?nje z za??itno folijo proti kamen?kom?

Soul Red barva je namre? zlo ob?utljiva in glede na to, da po samo 700 km ?e imam prve svetle pikice, me zanima, ?e je to ?e kdo delal, pa kje pa kako.

 

Vnaprej hvala za vse infote :)

 

PS: ?e pa je ?e kje podobna tema, pa prosim nekoga z pravicami, da to stla?i tja, hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te nove barve na vodni osnovi so res bolj drek kar se trpe?nosti ti?e, zato jo je pametno za??ititi, samo ra?unja da bo? ?ez nekaj ?asa tudi folijo menjal ker se natrga.

Sodelavec je pred leti dal na takrat novega Cliota. Barvo ?e za??iti, vendar je pri mal ve?jih ostrej?ih kamen?kih tudi folijo natrgalo. Dal je pa delat tu v MB, neki foliatech ali nekaj takega.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo, da so ene vodne barve za endrek, ene pa niso.

 

Vse so slabe.Razlika je le ta, da se nekateri cijazijo po cesti z zavesicami, katere delajo upor in posledi?no je tu majhna brzina, drugi pa brzijo mimo v lepih avtih in posledi?no naredijo kamen?ki, ki letijo izpod zavesic ?kodo na premijskem laku.:)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse so slabe.

Pa? niso. Tako kot neko? niso bile vse slabe barve ki so bile na osnovi topil. Je pa zanimiv fenomen da imajo firme, ki so imele neko? te?ave z barvami na osnovi topil, sedaj prav tako te?ave z barvami na vodni osnovi. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aless, to pa ni res no. Nem?ke imajo bolj?o barvo. No, bolj obstojno. Vsaj nekaj :)

Jap, pa tudi kvaliteta avtov je doooosti bolj?a.Kaj pomaga, ?e imajo mogo?e malo bolj kvalitetno barvo, ?e pa jim pleh pod barvo gnije.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kao prava nem?ka kvaliteta ki je ?e zdavnaj ni ve?.

Ljudski "kvalitetnej?i" Passati imajo isto sranje od barve, tu si tudi ?vabi ne zatiskajo o?i, razen kakih fanatikov znamke.

https://www.motor-talk.de/forum/ist-der-passat-lack-so-duenn-oder-ist-der-basis-lack-so-schlecht-kratzer-t1808191.html

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Zaščita avtomobila s prozorno folijo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.