Skoči na vsebino

Airbag lučka


Priporočeno sporočilo

Na?in utripanja ti pove za kateri airbag gre. Tole je verjetno modul zaznave trka na voznikovi strani in ne direktno airbag. Tako, da ti preverjanje konektorjev pod sede?em ne bo pomagalo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z utripanjem ti pove kodo napake...prvo utripanje prva ?tevilka, drugo utripanje druga ?tevilka...pri meni je ?la pri 1. gen mre?a na sovoznikovem sede?u

Potem sem monitral en modul, ki je simuliral, da skozi nekdo sedi in je bil airbag skozi vklopljen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://www.mazda6club.com/threads/any-info-on-airbag-code-22.374713/

 

For airbag warning 22, the workshop manual says the issue could be in the following locations:

*Driver-side side air bag module circuit short to body ground
*Driver-side side air bag module circuit short to power supply
*Short circuit to driver-side side air bag module and other air bag module circuits
*Driver-side side air bag module circuit resistance low
*Driver-side side air bag module circuit resistance high
(See 08-02-61 DTC B1126:11/B1126:12/ B1126:19/ B1126:1 A/ B1126:1B.)

*Configuration setting error (driver-side side air bag module structural malfunction)
(See 08-02-64 DTC B1126:55/ B1127:55.)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nope ni nobeno nakljucje, ampak salajbajzarija uradnega servisa. Pri meni je bilo isto s tem, da so mi pozabili priklopiti se gretje sedezov. Ker se z avtom peljem vec ali manj jaz in se sedez nic ne premika sem airbag luco dobil sele, ko sem generalno pucal avto in sem premikal sedez. Skratka kable ne fixirajo na sedez tako, kot je to narejeno original in potem ko premikas sedez jih konstantno udarjas in posledicno fases lucko. Poglej da so konektorji trdno skupaj in da se sedez ne zaletava v njih pa bo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

M6, 2008, GH. 108 kW, 2.0 benz

Lučka za airbag konstantno sveti. Lučka za izklop sovoznikovega airbaga ob vžigu zasveti, ugasne za cca 1 sek in potem neprestano sveti.

Avtoelektričar ga je priklopil na računalnik.  Pokazal je, da računalnik za airbag sploh nima komunikacije. Računalnik je vzel ven in ga premeril, trdi da je procesor fuč in da bo treba zamenjat računalnik.

Tip rač.: GS1D-57K30.

 

VE kdo za rabljeno varianto? Bojda so novi dragi ko hudič.

Na e-bayu najdeš samo iz UK-a variante za 200 eur+ pa mi je malo rizično za kupit. Da ni iz kakšnega karamboliranega...

 

Hvala!

Popravljeno od jonathan2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je jonathan2 napisal:

M6, 2008, GH. 108 kW, 2.0 benz

Lučka za airbag konstantno sveti. Lučka za izklop sovoznikovega airbaga ob vžigu zasveti, ugasne za cca 1 sek in potem neprestano sveti.

Avtoelektričar ga je priklopil na računalnik.  Pokazal je, da računalnik za airbag sploh nima komunikacije. Računalnik je vzel ven in ga premeril, trdi da je procesor fuč in da bo treba zamenjat računalnik.

Tip rač.: GS1D-57K30.

 

VE kdo za rabljeno varianto? Bojda so novi dragi ko hudič.

Na e-bayu najdeš samo iz UK-a variante za 200 eur+ pa mi je malo rizično za kupit. Da ni iz kakšnega karamboliranega...

 

Hvala!

Probaj kontaktirat carhifi Lesce.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem bolje, da kupis na ebayu bo cenejsa vrjanta :D. Imas tudi v Lj neko firmo k so prav specializirani za popravilo razlicnih Enot (ABS, SRS itd). Je pa res, da so specializirani samo za bmw, ampak pomoje da nebo problema. Enkrat sem jih klical za mazdo za ABS enoto k se je fotr zabil in so rekl cca. 100€ , da mi jo ponovno sprogramirajo. 

Tole je kontakt. Probati ni greh :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Airbag lučka

Pod sedezom je senzor, ampak to ni to, ker v tem primeru  airbag lucka utripa oz. sporoca kodo (code 22). Vec si lahko preberete v tej temi. Tole bo kar drzalo, kar je napisal oz. lahko je tudi problem v instalaciji oz. kablih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 4. 10. 2021 ob 20:46 je Scr3am napisal:

Potem bolje, da kupis na ebayu bo cenejsa vrjanta :D. Imas tudi v Lj neko firmo k so prav specializirani za popravilo razlicnih Enot (ABS, SRS itd). Je pa res, da so specializirani samo za bmw, ampak pomoje da nebo problema. Enkrat sem jih klical za mazdo za ABS enoto k se je fotr zabil in so rekl cca. 100€ , da mi jo ponovno sprogramirajo. 

Tole je kontakt. Probati ni greh :)

 

 

Super, hvala! Jutri pokličem pa povprašam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Z nekaj zamude - kako sem rešil.

Preko e-baya sem naročil rabljen modul. Bil je iz UK tako da me je vse skupaj z davkom koštalo 150 eur. Menjava ter preprogramiranje pri avtoelektričarju še dodatnih 60 eur.

Klical sem tudi na avtoodpade in avto.net (prodaja po delih) a je bilo hudičevo težko dobiti takšnega brez sproženih airbagov. Če že pa cena >200 eur.

Skratka zdaj dela bp!

 

Hvala vsem za pomoč.

 

P.S::  V LJ sem klical in so rekli, da če je procesor fuč - se ne splača popravljat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 45 minutami je jonathan2 napisal:

Z nekaj zamude - kako sem rešil.

Preko e-baya sem naročil rabljen modul. Bil je iz UK tako da me je vse skupaj z davkom koštalo 150 eur. Menjava ter preprogramiranje pri avtoelektričarju še dodatnih 60 eur.

Klical sem tudi na avtoodpade in avto.net (prodaja po delih) a je bilo hudičevo težko dobiti takšnega brez sproženih airbagov. Če že pa cena >200 eur.

Skratka zdaj dela bp!

 

Hvala vsem za pomoč.

 

P.S::  V LJ sem klical in so rekli, da če je procesor fuč - se ne splača popravljat.

A si one v Ljubljano klical, če lahko popravijo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Seveda se, da dobiti rabljen original modul iz ebaya. Prvo napisi kaj je za en avto in pa ker modul.

 

Vrjetno je govora o tem modulu za mazda 6 druga generacija ?
 

WWW.EBAY.DE

Tolle Angebote bei eBay für +GDK4-57-K30. Sicher einkaufen.

 

 

Kataloška številka:  GDK457K30

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jup, gre se za drugo generacijo 2008-2012. Oznaka modula je pa Gs1d-57k30b.

Sicer mi je en sodelavec povedal, za enega iz ljubljane (Brod), tako da se drug teden oglasim, pa upam, da bo lahko zrihtal zadevo.

Kje se pa nahaja sploh ta modul? Glede na to, da nima komunikacije, bi mogoče še malce kontakte preveril 🤔 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.