Skoči na vsebino

Dizel vs. bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

stran od dizla, japonci so bili vedno znani po bencinarjih, traktorje so za?eli delat ?ele ko so ti ratali popularni v evropi

Napisano

stran od dizla, japonci so bili vedno znani po bencinarjih, traktorje so za?eli delat ?ele ko so ti ratali popularni v toevropi

Ti ne pozna? Japoncev.

Oni so tiho, gledajo, se u?ijo,tuhtajo,dajo skupaj glave, stvar naredijo in to ponavadi-najbolj?e. Tako jim je uspelo tudi z dizli skayactiv motorji, naredili so najbolj?e. :)

 

 

Napisano

Mogoce 20 let nazaj. Sedaj pa ni neke razlike med drugo znamko. Pac money, money.

Govorim za dizel Skayactiv motor., ki ima svetovni rekord najhitreje vo?enih krogov.

To pomeni,da so tudi zelo vzdr?ljivi motorji, drugi bi najbr? ?e na pol poti pri takih hitrostih zaribali.

 

 

Napisano

Seveda je 2.2D v redu motor, ampak nekateri so zdr?ali malo ve?, kot samo 24h vo?nje z maksimalno hitrostjo.

 

223.345 km/h   100.000km   leta 1989   https://www.torquenews.com/1084/subaru-history-how-they-set-2-world-records-and-13-international-records-set-same-time-video

224.823 km/h   160.934km   leta 2005   http://www.motorsportscenter.com/printer_625.shtml

221.076 km/h       5.305km   leta 2014   https://www.topspeed.com/cars/car-news/mazda6-diesel-breaks-the-24-hour-speed-record-ar165950.html

Napisano

Mazda ima rekord med dizel motorji z prostornino 2.0-2.5 litra. In v tem obmo?ju je velika ve?ina dizlov, ?e odmislimo razne 3.0 in mo?nej?e.

 

 

Napisano

Ti ne pozna? Japoncev.

Oni so tiho, gledajo, se u?ijo,tuhtajo,dajo skupaj glave, stvar naredijo in to ponavadi-najbolj?e. Tako jim je uspelo tudi z dizli skayactiv motorji, naredili so najbolj?e. :)

ne prbiji, ker pojma nima? s ?im japonci slu?ijo oz. kateri trgi so jim pomembni, za evropo in tvoj traktor se jim gladko jebe.. ?e bi kdaj videl ameri?ki ali azijski avtomobilski trg nebi take nebuloze pisal (in ja bil sem kar nekajkrat na tih trgih)..

Napisano

ne prbiji, ker pojma nima? s ?im japonci slu?ijo oz. kateri trgi so jim pomembni, za evropo in tvoj traktor se jim gladko jebe.. ?e bi kdaj videl ameri?ki ali azijski avtomobilski trg nebi take nebuloze pisal (in ja bil sem kar nekajkrat na tih trgih)..

Najprej bi ti svetoval, da gre? malo ven hodit, na svezi zrak, da se malo umiri?, da sprosti? napetost. :) A si res bil na teh trgih ali samo redno spremlja? travel chanel?

Za raliko od tebe, ki japonce vidi? samo, ko pridejo k nam kot turisti, sem jaz z njimi dolgo let delal.

Od njih smo kupovali cnc stroje pa tudi servisirali so jih.

In poznan japonsko razmi?ljanje in njihovo mentaliteto v nulo, ker so bili ne?tetokrat pri nas v firmi.

Ti se pa lepo malo pozanimaj o stvareh,o katerih nima? blage veze in "potuj" po svetu ?e naprej.

Za ameri?ki trg je na voljo sedaj samo model mazde 6 benzin, 2,5.Karavana ni. In, ?e gre? malo na ameri?ki mazda forum si bo? lahko prebral, da so fou? evropejcem in ostalim, ki imajo na voljo tudi karavana in to-dizel. Ja, prav si prebral, veliko njih si ?eli dizla, sedaj, ko ni na voljo ve? mo?nej?ih benzinarjev.

Kar se ti?e pa Japoncev in dizlov so pri Mazdi skoraj edini, ki jim uspe narediti euro 6 motor brez laganja in prirejanja rezultatov.Najbolj gre v nos to nem?kim proizvajalcem dizlov.?e ne bi bilo te gonje s strani grete, bi v kratkem povozili ostale z zmogljivimi, var?nimi in ?istimi dizli. :)

 

 

Napisano

Ej..Alex..se strinjam tvojo razlago. .dobro..zoom zoom lp

Napisano

Najprej bi ti svetoval, da gre? malo ven hodit, na svezi zrak, da se malo umiri?, da sprosti? napetost. :) A si res bil na teh trgih ali samo redno spremlja? travel chanel?

Za raliko od tebe, ki japonce vidi? samo, ko pridejo k nam kot turisti, sem jaz z njimi dolgo let delal.

Od njih smo kupovali cnc stroje pa tudi servisirali so jih.

In poznan japonsko razmi?ljanje in njihovo mentaliteto v nulo, ker so bili ne?tetokrat pri nas v firmi.

Ti se pa lepo malo pozanimaj o stvareh,o katerih nima? blage veze in "potuj" po svetu ?e naprej.

Za ameri?ki trg je na voljo sedaj samo model mazde 6 benzin, 2,5.Karavana ni. In, ?e gre? malo na ameri?ki mazda forum si bo? lahko prebral, da so fou? evropejcem in ostalim, ki imajo na voljo tudi karavana in to-dizel. Ja, prav si prebral, veliko njih si ?eli dizla, sedaj, ko ni na voljo ve? mo?nej?ih benzinarjev.

Kar se ti?e pa Japoncev in dizlov so pri Mazdi skoraj edini, ki jim uspe narediti euro 6 motor brez laganja in prirejanja rezultatov.Najbolj gre v nos to nem?kim proizvajalcem dizlov.?e ne bi bilo te gonje s strani grete, bi v kratkem povozili ostale z zmogljivimi, var?nimi in ?istimi dizli. :)

V ameriki si ne ?elijo dizla...samo pickupi V8 so dizelski...ker je nafta ob?utno dra?ja in ni in...ne jebejo krivulje...
Napisano

O, bi hoteli imet dizle bi. In to zato, ker so navajeni na v8 in podobne stroje, ki vle?ejo kot traktorji. Tega v mazdinih benz 2.5 motorjih definitivno ni. :)

 

 

Napisano

200 konjov je premalo za v "fasungo" in nazaj. Premalo strma krivulja :D

Ni vse v konjih. Pri normalni vo?nji z 2000 obrati, koliko jih ostane na razpolago? 100,mogo?e malo ve?. To uporabno obmo"je je pomembno ne pa, koliko jih ima pri 4500 obratih, ki jih uporablja? mogo?e dvakrat, ko prehiteva? kak kamion.

 

 

Napisano

Saj imajo 2.5T, ki ima toliko navora, kot dizel, s tem da vle?e (samo z eno turbino) od 1.500 do 6.300, na 1000 obratih ima toliko navora, kot ga imajo max. Pri 2000 obratih navadne 2.0 bencinarke. Tako krivuljo imel bi tudi jaz.

 

Je pa res, da bi dali levo ledvico za karavana. :)

Napisano

Najprej bi ti svetoval, da gre? malo ven hodit, na svezi zrak, da se malo umiri?, da sprosti? napetost. :) A si res bil na teh trgih ali samo redno spremlja? travel chanel?

Za raliko od tebe, ki japonce vidi? samo, ko pridejo k nam kot turisti, sem jaz z njimi dolgo let delal.

Od njih smo kupovali cnc stroje pa tudi servisirali so jih.

In poznan japonsko razmi?ljanje in njihovo mentaliteto v nulo, ker so bili ne?tetokrat pri nas v firmi.

Ti se pa lepo malo pozanimaj o stvareh,o katerih nima? blage veze in "potuj" po svetu ?e naprej.

Za ameri?ki trg je na voljo sedaj samo model mazde 6 benzin, 2,5.Karavana ni. In, ?e gre? malo na ameri?ki mazda forum si bo? lahko prebral, da so fou? evropejcem in ostalim, ki imajo na voljo tudi karavana in to-dizel. Ja, prav si prebral, veliko njih si ?eli dizla, sedaj, ko ni na voljo ve? mo?nej?ih benzinarjev.

Kar se ti?e pa Japoncev in dizlov so pri Mazdi skoraj edini, ki jim uspe narediti euro 6 motor brez laganja in prirejanja rezultatov.Najbolj gre v nos to nem?kim proizvajalcem dizlov.?e ne bi bilo te gonje s strani grete, bi v kratkem povozili ostale z zmogljivimi, var?nimi in ?istimi dizli. :)

haha ti pa si talent, lahko verjame? da sem bil ve?krat na tih trgih (azija, usa,...) in ne tako kot ti po netu...

sem delal z japonci v prej?nji firmi in v ?e vedno v sedanji firmi in to celo v avto industriji, tvoji cnc stroji nimajo nobene veze s traktorjem ki ga vozi?

govoril sem na splo?no za vse japonske avtomobile, ne samo za mazdo, nevem zakaj vsi po vrsti ukinjajo dizle..

pa ne s takimi, da si ameri?ani ?elijo taktorjev, to jih mogo?e par na tistem forumu ki ga tako zavzeto spremlja?, ostalih 327 milijonov ameri?anov si ga ne ?eli, ker imajo ogromno izbire modelov in motorjev (ne samo mazda)

vidim pa da si tipi?en slovencelj, ki ima rad dizla in mu je vrhunec leta 2 tedna dopusta na hrva?kem

zdaj pa nabijaj in hvali svoj clean traktor z vesoljskim navorom ?e naprej

Napisano

haha ti pa si talent, lahko verjame? da sem bil ve?krat na tih trgih (azija, usa,...) in ne tako kot ti po netu...

sem delal z japonci v prej?nji firmi in v ?e vedno v sedanji firmi in to celo v avto industriji, tvoji cnc stroji nimajo nobene veze s traktorjem ki ga vozi?

govoril sem na splo?no za vse japonske avtomobile, ne samo za mazdo, nevem zakaj vsi po vrsti ukinjajo dizle..

pa ne s takimi, da si ameri?ani ?elijo taktorjev, to jih mogo?e par na tistem forumu ki ga tako zavzeto spremlja?, ostalih 327 milijonov ameri?anov si ga ne ?eli, ker imajo ogromno izbire modelov in motorjev (ne samo mazda)

vidim pa da si tipi?en slovencelj, ki ima rad dizla in mu je vrhunec leta 2 tedna dopusta na hrva?kem

zdaj pa nabijaj in hvali svoj clean traktor z vesoljskim navorom ?e naprej

Ha, ha, keri model. Kot prvo, jaz nisem bil na hrva?kem ?e 20 let za razliko od tebe, ki

si verjetno vsako poletje dol. Mislim, da ti japoncev niti kot turistov nisi videl.Zanimivo, kar naenkrat si tudi ti delal z japonci in to v avto industriji... zanimivo.Me prav zanima v kateri firmi...

Edino, ?e si jim kdaj pisal, da ti kak?na igrica na ra?unalniku ne dela.:)

Zdi se mi, da si ti tipi?en sloven?ek, ki hodi na rab ali eventuelno na pag in se naliva cel dan z pivom, ki si ga dostavi v prtlja?niku.

Benzinarko si pa kupil, ker je to sedaj moderno, ker so to drugi rekli, ne pa, da si to ti ?elel. Verjetno vedno dela? in kupuje? tisto, kar je trenutno moderno.Tipi?en potro?nik.Tipi?no slovenceljno.

Dizla pa imam rad, kot velika ve?ina tistih, ki dela veliko kilometrov in se radi hitreje vozijo in manj onesna?ujejo okolje kot kak drugi.:).Preberi si ?lanek v sosednji temi o elektri?nih avtomobilih.

U?ivaj ?e naprej in lepo sanjaj o japoncih.

 

 

Napisano

Dajta se oba malo ohladit... Pejta mau ven...

Nismo politiki...upam...

Napisano

Ha, ha, keri model. Kot prvo, jaz nisem bil na hrva?kem ?e 20 let za razliko od tebe, ki

si verjetno vsako poletje dol. Mislim, da ti japoncev niti kot turistov nisi videl.Zanimivo, kar naenkrat si tudi ti delal z japonci in to v avto industriji... zanimivo.Me prav zanima v kateri firmi...

Edino, ?e si jim kdaj pisal, da ti kak?na igrica na ra?unalniku ne dela. :)

Zdi se mi, da si ti tipi?en sloven?ek, ki hodi na rab ali eventuelno na pag in se naliva cel dan z pivom, ki si ga dostavi v prtlja?niku.

Benzinarko si pa kupil, ker je to sedaj moderno, ker so to drugi rekli, ne pa, da si to ti ?elel. Verjetno vedno dela? in kupuje? tisto, kar je trenutno moderno.Tipi?en potro?nik.Tipi?no slovenceljno.

Dizla pa imam rad, kot velika ve?ina tistih, ki dela veliko kilometrov in se radi hitreje vozijo in manj onesna?ujejo okolje kot kak drugi. :).Preberi si ?lanek v sosednji temi o elektri?nih avtomobilih.

U?ivaj ?e naprej in lepo sanjaj o japoncih.

 

poglej tipi?en slovencelj, na hrva?kem nisem bil na dopustu ene 15 let, je dosti lep?ega morja po svetu kot verjetno v kak?nem zahojenem campu na hrv kamor ti hodi?.. glede igrice pejdi mamico vpra?at, ?e ti ne dela

druga?e ma boli kita kaj ti meni verjame?.. si se dokazal da si idiot in se mi ne da ve? s tabo ukvarjat.. over&out

Napisano

Saj imajo 2.5T, ki ima toliko navora, kot dizel, s tem da vle?e (samo z eno turbino) od 1.500 do 6.300, na 1000 obratih ima toliko navora, kot ga imajo max. Pri 2000 obratih navadne 2.0 bencinarke. Tako krivuljo imel bi tudi jaz.

 

Je pa res, da bi dali levo ledvico za karavana. :)

Bolj bistveno je, da se jim dokaj jebe za porabo saj 2.5T te?ko pride pod 8 litrov na 100km pri relacijski vo?nji. Ker je cena goriva pri njih tolk ni?ja jim je zato ve? ali manj vseeno za diesle. Oziroma bolje povedano je to, da vse kar je pri njih manj kot 10l/100km je var?no.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.