Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem se na za?etku oziral zdaj pa ne ve? toliko. Doskrat ugasnem avto med regeneracijo pa pustim, da se mi nasledni? regenaracija opravi do konca.  Nobenih te?av.

Obrati niso va?ni med regeneracijo,.. ?e pa? po?asneje vo?i? bo dlje ?asa trajala,.. sem mi je tudi ?e izvedla v mestu ob po?asni vo?nji.
 
Regeneracije so nekjem izvajajo po 200-250km vsaj pri 2014 letniku

Regeneracija se izvede ko je motor dovol segret, prej ne.

Ne more? spro?it sam.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Jaz to kontroliram tako, da si nastavim na B ?tevcu kilometrov na nulo, ko je konec regeneracije. Po pribli?no 220-250 kilometrih se bo izvajala ponovno, tako da vem, da je ?as za novo regeneracijo. Pri mojem avtu traja nekje 12 km normalne vo?nje.?e opazim, da se pravkar izvaja pa? ne ugasnem avta ampak se lepo odpeljem en giro(krog) po hitri cesti in po?akam, da se regeneracija kon?a.Lepo poslu?am malo heavy metal in u?ivan. Zdej, ?e sem na avtocesti in grem tankat ali se ustavim, ugasnem avto in se, ko speljem, regeneracija nadaljuje. ?e bi pa to po?el v mestu in ugasnil avto, pa se peljal en kilometer, pa ugasnil avto, pa zopet en kilometer je to strup. Nivo olja bi se dvignil, ker bi vsakokrat neizgorela nafta kon?ala v olju. Posledi?no je olje vedno slab?e kvalitete(itak je dextelia olje ?e v osnovi bolj bogo, z temi dodatki nafte pa postane bla?ena vodica).Zna se zgodit, da mora? zamenjati olje ?e po pol leta ali 10000 km, mo?no tudi prej.

Po FL teh te?av ni ve? zaznati in ni problemov z dvigom.

 

 

Napisano

?ist odvisno traja (ko deluje ieloop ne deluje in poraba se pove?a, po tem lahko vidi?), jst sploh ne kompliciram ve? glede teh generacij pa lep?e spim XD

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

?e nekaj o tej nesre?ni regeneraciji...mazda 6 2013,2.2. dizel; pa nakupu se je pojavila napaka visok nivo olja; zamenjava na pooblascenem servisu,debata z serviserjem,prebiranje foruma in guglanje...pa resitev vmesnik in kontrola preko telefona,regeneracija nekje na 250-270 km, DPF je takrat na 62%,traja nekje 15 km voznje....

 

lp tdk

Napisano

jao, kere komplikacije...

V bistvu je ful enostavno. Ko vozi? po avzotesti gre? in pika. ?e prav pomislim je to vseeno manj komplicirano kot pri benzinarju, ko ne ve? v katero brzino bi dal v klanec ali v ?etrti? v tretji? mogo?e v drugi?

Ne, v drugi bo 5200 obratov... preve?. :)

 

 

Napisano

Za 36km dnevno dizla ?????? 

glej, ?lovek je lepo vpra?al za informacije, ne rabi? mu zdaj pamet solit... odlo?itev kaj bo kdo vozil je njegova in ne od nas ostalih.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem nov na tem forumu, pred tremi tedni kupil Mazdo 6 CD175 letnih 2015/12 - prevo?enih 125.000 km. Po prebiranju tega foruma glede te?av z diesel motorji me zanima, ali obstaja kak?en recept, da s tem te?avam (previsok nivo olja in posledi?no nujna menjava, zama?itev filtra,...) v celoti izogne?? Dnevno prevozim 2 x 18 km, od tega vsaj 5 km v po?asni koloni.

 

Je relacija 18 km dovolj za tak avto?

 

Eni pravijo, da mora? vsaj med regeneracijo vozit nad 1800 obratov, ?e je res, koliko ?asa?

 

Kaj pa ?e si ?e po pol minute od za?etka regeneracije na cilju? 

 

Je kak?no pravilo, kdaj se regeneracija obi?ajno pri?ne (npr. po 10, 15,... minutah vo?nje)?

 

Jo lahko spro?i? sam ko ve?, da bo pot trajala vsaj 20 minut?

 

Kateri dra?ji redni servis ?akajo avto do 300.000 km? Jih bo dosegel?

 

 

lp Janez

 

Mogo?e ?e tole. Eden izmed pogojev za spro?itev regeneracije je tudi ta, da dose?e? obrate nad 2000 rpm. Ko dose?e? te obrate (skupaj z nekaterimi ostalimi pogoji - ogret motor, dovolj goriva, ...) se regeneracija pri?ne. Po mojih izku?njah je neka minimalna razdalja, da dokon?a? en cikel 20 - 30 km (pozimi malo ve?, poleti malo manj), sama regeneracija pa terja cca. 15 km.

Napisano

1. To da zavore po?asi primejo je zna?ilno za tele mazde zgleda (moja prej?nja in trenutna obe mata manj ob?utljive kot npr na kakem citroenu). Glede na kilometre bi jst priporo?al pregled stanja in eventuelno menjavo zavor (ima pa vseeno ?e ?ez 100k km). Tule po forumu bo? na?el priporo?ila za nakup ATE materiala. Aja, pa ti kej trese ko pri visokih hitrostih fejst bremza??

 

2. Je volan zmeraj na pribli?no enakem mestu, ko se ti to zgodi? Al je naklju?no?

Napisano

Ne vem, meni primejo bremze super, kar bi bilo ve? je preve?.Ko sem imel pe?oja, so peijele kar naenkrat, tako, da te je nalepilo na ?ipo, ?e nisi bil pozoren. Verjetno se to smatra kot bremze, ki dobro primejo. To je bil ?isti polom od bremz.

 

 

Napisano

Glede regeneracij, jaz imam tudi 2015 letnik, pa je tako, kot so ti povedali - zacno se vsakih 200-250 km, najlazje to ugotovis po velikanskem skoku trenutne porabe.

Trajajo pa nekako 15 pa tudi do 30 km (zdaj pozimi).

 

Jaz zaceto regeneracijo dokoncam - jbg, se odpeljem se en krog, ker mi ni do tega, da se naslednjic zacenja znova - gre se vec nafte, pa nivo olja se dviguje. V bistvu sem do sedaj v pol leta samo 3x sel dodatni krog, torej da nisem planirano koncal voznje, tako da ni neka panika, vec ali manj se mi regeneracija opravi na AC.

 

Glede zavor: ja, original je neka zalost (vsaj za tiste, ki s(m)o vajeni avtov z dobrimi zavorami). Zamenjas z najboljsim afermarket kar dobis - diske in ploscice. To je vse, kar lahko naredis brez pretiranih stroskov. Pac ne mores vec tekmovati z drugimi, kdo bo pozneje zabremzal ... =)))

Napisano

Ne vem, kaj so za vas dobre bremze. FL ima spredaj ve?je diske od stare in bremze delajo zaenkrat v nulo.Kaj ti pomagajo bremze od porsheja, ?e za tabo vozi star clio in ima zavorno pot 300 metrov, ko mu enkrat zablokirajo kolesa.Za normalno vo?njo so bremze o.k in ker je tu ve?inoma govora o dizel variantah, itak pravijo, da so to avti za starej?e ob?ane za ob?asne izi nedeljske izlete. :)

 

 

Napisano

Ej..kak?na krivulja ?...he he

Napisano

Sem tudi sam pomislil "tale debata bo spet ?la v krivo smer; smer krivulje"... :)

 

Ampak, ker je lepo vpra?al za nasvet(e) , iskreno upam,da bo poleg debat o krivuljah in barvnih kombinacijah dele?en tudi konstruktivnih nasvetov .

Napisano

Ne vem, kaj so za vas dobre bremze. FL ima spredaj ve?je diske od stare in bremze delajo zaenkrat v nulo.Kaj ti pomagajo bremze od porsheja, ?e za tabo vozi star clio in ima zavorno pot 300 metrov, ko mu enkrat zablokirajo kolesa.Za normalno vo?njo so bremze o.k in ker je tu ve?inoma govora o dizel variantah, itak pravijo, da so to avti za starej?e ob?ane za ob?asne izi nedeljske izlete. :)

320mm ima ?ele FL 2018, 2013 do FL 2018 imajo 297, kar z 19 col izgleda skoraj kot kro?ni?ek za espresso skodelico :)

Napisano

Jaz menim, da ni veliko razlike pred fl in po fl 2015, kar se motorja ti?e (seveda ?e je bila odmi?na ?e menjana pri stari), edina razlika je, da imajo mlaj?e ve?inoma precej manj kilometrov, posledi?no manj te?av. Edino turbina oz. loputa, ki preusmerja pline med turbinama naj bi bila izbolj?ana (tema na forumu, takih primerov glede na tuje forume ni malo) ampak ne vem kako zanesljiv je ta podatek. Prav tako ne vem ali so veri?ni pogon oljne pumpe kaj nadgrajevali, se tudi dogaja, da gre motor v ... zaradi odpovedi mazanja.

Napisano

Ja povre?je, kak?ne dneve tudi 50 km in ve?, ve?ina vo?enj pa ni kraj?ih od 18 km. Ja, saj se strinjam, ampak v prvi vrsti sem gledal bencinarje, pa jih skoraj ni.

 

lp Janez

Je ?e v redu za te kilometre. Ne se sekirat.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega je po mestih ohoho.... 🫣
    • Fak. Moja greška. Cel čas sem mislil na njihov  album  1978 Dire Straits.    Ne na tega.       
    • Glej, sploh ne bom komentiral...    
    • Bom končno zaključil debato Analog vs. Digital...nisem prej,k nimam skoz časa viseti na forumu.   Kot prvo,ko @Alex govori,da je Brothers in Arms referenca itd... To je album,ki je bil v studiju posnet na Sony-jev 24 špurni digitalni sistem-toliko o analognem zvoku in kvaliteti. Kaj si ti v studiju poslušal ne vem...če si analogni trak,si poslušal "slabšo" kopijo kopirano z digitalnega masterja. O zvoku pri tebi doma LP vs CD-to je brez veze debata ker je subjektivna. Osebno mnenje,da je na Vinylu "več informacije" in ne vem česa še....se mi zdi blago rečeno "stupid".   Lep video okoli tega.   @5:35 toliko o Jack Douglasu-producentu prej omenjenih Eurosmith-ov,ki so bili eni prvih,ki so začeli snemati digitalno....zanimiv video.   Še zanimivejši pa je ta.   Tukaj razloži,da so cca. od leta 1980 praktično vse vinilke "digitalne". Gre za potrebo,da se na ploščo z zadovoljivo ločljivostjo spravi cel album. Gre za to,da na LP brez regulacije špure rezanja ni mogoče shraniti več kot 4 običajno dolge pesmi (dve na vsako stran).  To je sicer možno na Maxi-Singlu,kar je tudi vzrok,da je na Maxi singlu brazda globlja,širša,in na isti odjemni dozi izhodni signal neprimerno glasnejši...celo na plošči se z prostim očesom po brazdah vidi,kjer je več basa-dinamike. A za normalne albume je potrebna regulacija špure rezanja matrice.  In ker nimamo "kristalno kroglo",ki bi nam v zamiku sproti v naprej povedala kako dinamična glasba sledi v naslednji sosednji brazdi,je leta 1979 na trg prišel Ampex ADD-1 Ta je omogočal zakasnitev v signalu (vpraksi cca. 7 sekund),kar je omogočilo boljši izkoristek širine razpoložljive za rezanje brazde matrice za LP. Tam,kjer je dinamika nižja,so bile brazde lahko bolj skupaj,drugje pa ne...praktično gre le za boljši izkoristek površine LPjke. No in za to zakasnitev je bila uporabljena A/D-D/A konverzija!!!-BOGOKLETSTVO😲 Sory @Alex...praktično vse Vinilke od cca. leta 1980 so v bistvu digitalne,ker drugače se jih sploh ne da narediti. Obstajajo izjeme,kot mastering konzola predstavljena v zgornjem videu,ki jo je tip izdeloval 15 let,da je zmogel obdelati signal ki ga je dobil z močno predelanega predvajalnika. Takih predvajalnikov pa praktično ni,in jih tudi nihče ne uporablja.   Skratka kar je bilo na prejšnji strani pisano z strani "strokovnjaka"-same kontradiktornosti in nakladanje....jaz temu rečem "kačja slina za audiofile" oz. bullshit😂.   Seveda so določeni studiji nagnjeni k izpolnjevanju želja "audiofilov"...za masten cvenk seveda😉...kot npr. Stockfish Records (vrhunski studiji in Guenther Pauler-legenda med studijskimi tehniki) ponuja t.i. DMM-CD/SACD,kjer gre za direkt-cut pobakrene matrice,ki jo nato odčitajo in direktno prenesejo v DSD. Tako zejamejo značilno vinilno popačenje brez postopka produkcije-stiskanja vinilk. Stockfisch DMM-CD/SACD WWW.STOCKFISCH-RECORDS.DE Your description   Seveda pa to spet nima nič z studijskim originalom,ker je v bistvu popačenje. Torej,kot sem že na začetku pisal-ni ga čez DSD....Vinilke pa...ajd,ne bom še enkrat "sol v rano".   Aja-za tiste,ki ne marajo "zastarelih" ploščkov,zgoščenk,speštank,USB-potlačenk itd....obstaja DSD tudi za download😉...samo,kdor da kaj nase,želi stvar držati v roki😊-ziher je ziher.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.