Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem se na za?etku oziral zdaj pa ne ve? toliko. Doskrat ugasnem avto med regeneracijo pa pustim, da se mi nasledni? regenaracija opravi do konca.  Nobenih te?av.

Obrati niso va?ni med regeneracijo,.. ?e pa? po?asneje vo?i? bo dlje ?asa trajala,.. sem mi je tudi ?e izvedla v mestu ob po?asni vo?nji.
 
Regeneracije so nekjem izvajajo po 200-250km vsaj pri 2014 letniku

Regeneracija se izvede ko je motor dovol segret, prej ne.

Ne more? spro?it sam.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Jaz to kontroliram tako, da si nastavim na B ?tevcu kilometrov na nulo, ko je konec regeneracije. Po pribli?no 220-250 kilometrih se bo izvajala ponovno, tako da vem, da je ?as za novo regeneracijo. Pri mojem avtu traja nekje 12 km normalne vo?nje.?e opazim, da se pravkar izvaja pa? ne ugasnem avta ampak se lepo odpeljem en giro(krog) po hitri cesti in po?akam, da se regeneracija kon?a.Lepo poslu?am malo heavy metal in u?ivan. Zdej, ?e sem na avtocesti in grem tankat ali se ustavim, ugasnem avto in se, ko speljem, regeneracija nadaljuje. ?e bi pa to po?el v mestu in ugasnil avto, pa se peljal en kilometer, pa ugasnil avto, pa zopet en kilometer je to strup. Nivo olja bi se dvignil, ker bi vsakokrat neizgorela nafta kon?ala v olju. Posledi?no je olje vedno slab?e kvalitete(itak je dextelia olje ?e v osnovi bolj bogo, z temi dodatki nafte pa postane bla?ena vodica).Zna se zgodit, da mora? zamenjati olje ?e po pol leta ali 10000 km, mo?no tudi prej.

Po FL teh te?av ni ve? zaznati in ni problemov z dvigom.

 

 

Napisano

?ist odvisno traja (ko deluje ieloop ne deluje in poraba se pove?a, po tem lahko vidi?), jst sploh ne kompliciram ve? glede teh generacij pa lep?e spim XD

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

?e nekaj o tej nesre?ni regeneraciji...mazda 6 2013,2.2. dizel; pa nakupu se je pojavila napaka visok nivo olja; zamenjava na pooblascenem servisu,debata z serviserjem,prebiranje foruma in guglanje...pa resitev vmesnik in kontrola preko telefona,regeneracija nekje na 250-270 km, DPF je takrat na 62%,traja nekje 15 km voznje....

 

lp tdk

Napisano

jao, kere komplikacije...

V bistvu je ful enostavno. Ko vozi? po avzotesti gre? in pika. ?e prav pomislim je to vseeno manj komplicirano kot pri benzinarju, ko ne ve? v katero brzino bi dal v klanec ali v ?etrti? v tretji? mogo?e v drugi?

Ne, v drugi bo 5200 obratov... preve?. :)

 

 

Napisano

Za 36km dnevno dizla ?????? 

glej, ?lovek je lepo vpra?al za informacije, ne rabi? mu zdaj pamet solit... odlo?itev kaj bo kdo vozil je njegova in ne od nas ostalih.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem nov na tem forumu, pred tremi tedni kupil Mazdo 6 CD175 letnih 2015/12 - prevo?enih 125.000 km. Po prebiranju tega foruma glede te?av z diesel motorji me zanima, ali obstaja kak?en recept, da s tem te?avam (previsok nivo olja in posledi?no nujna menjava, zama?itev filtra,...) v celoti izogne?? Dnevno prevozim 2 x 18 km, od tega vsaj 5 km v po?asni koloni.

 

Je relacija 18 km dovolj za tak avto?

 

Eni pravijo, da mora? vsaj med regeneracijo vozit nad 1800 obratov, ?e je res, koliko ?asa?

 

Kaj pa ?e si ?e po pol minute od za?etka regeneracije na cilju? 

 

Je kak?no pravilo, kdaj se regeneracija obi?ajno pri?ne (npr. po 10, 15,... minutah vo?nje)?

 

Jo lahko spro?i? sam ko ve?, da bo pot trajala vsaj 20 minut?

 

Kateri dra?ji redni servis ?akajo avto do 300.000 km? Jih bo dosegel?

 

 

lp Janez

 

Mogo?e ?e tole. Eden izmed pogojev za spro?itev regeneracije je tudi ta, da dose?e? obrate nad 2000 rpm. Ko dose?e? te obrate (skupaj z nekaterimi ostalimi pogoji - ogret motor, dovolj goriva, ...) se regeneracija pri?ne. Po mojih izku?njah je neka minimalna razdalja, da dokon?a? en cikel 20 - 30 km (pozimi malo ve?, poleti malo manj), sama regeneracija pa terja cca. 15 km.

Napisano

1. To da zavore po?asi primejo je zna?ilno za tele mazde zgleda (moja prej?nja in trenutna obe mata manj ob?utljive kot npr na kakem citroenu). Glede na kilometre bi jst priporo?al pregled stanja in eventuelno menjavo zavor (ima pa vseeno ?e ?ez 100k km). Tule po forumu bo? na?el priporo?ila za nakup ATE materiala. Aja, pa ti kej trese ko pri visokih hitrostih fejst bremza??

 

2. Je volan zmeraj na pribli?no enakem mestu, ko se ti to zgodi? Al je naklju?no?

Napisano

Ne vem, meni primejo bremze super, kar bi bilo ve? je preve?.Ko sem imel pe?oja, so peijele kar naenkrat, tako, da te je nalepilo na ?ipo, ?e nisi bil pozoren. Verjetno se to smatra kot bremze, ki dobro primejo. To je bil ?isti polom od bremz.

 

 

Napisano

Glede regeneracij, jaz imam tudi 2015 letnik, pa je tako, kot so ti povedali - zacno se vsakih 200-250 km, najlazje to ugotovis po velikanskem skoku trenutne porabe.

Trajajo pa nekako 15 pa tudi do 30 km (zdaj pozimi).

 

Jaz zaceto regeneracijo dokoncam - jbg, se odpeljem se en krog, ker mi ni do tega, da se naslednjic zacenja znova - gre se vec nafte, pa nivo olja se dviguje. V bistvu sem do sedaj v pol leta samo 3x sel dodatni krog, torej da nisem planirano koncal voznje, tako da ni neka panika, vec ali manj se mi regeneracija opravi na AC.

 

Glede zavor: ja, original je neka zalost (vsaj za tiste, ki s(m)o vajeni avtov z dobrimi zavorami). Zamenjas z najboljsim afermarket kar dobis - diske in ploscice. To je vse, kar lahko naredis brez pretiranih stroskov. Pac ne mores vec tekmovati z drugimi, kdo bo pozneje zabremzal ... =)))

Napisano

Ne vem, kaj so za vas dobre bremze. FL ima spredaj ve?je diske od stare in bremze delajo zaenkrat v nulo.Kaj ti pomagajo bremze od porsheja, ?e za tabo vozi star clio in ima zavorno pot 300 metrov, ko mu enkrat zablokirajo kolesa.Za normalno vo?njo so bremze o.k in ker je tu ve?inoma govora o dizel variantah, itak pravijo, da so to avti za starej?e ob?ane za ob?asne izi nedeljske izlete. :)

 

 

Napisano

Ej..kak?na krivulja ?...he he

Napisano

Sem tudi sam pomislil "tale debata bo spet ?la v krivo smer; smer krivulje"... :)

 

Ampak, ker je lepo vpra?al za nasvet(e) , iskreno upam,da bo poleg debat o krivuljah in barvnih kombinacijah dele?en tudi konstruktivnih nasvetov .

Napisano

Ne vem, kaj so za vas dobre bremze. FL ima spredaj ve?je diske od stare in bremze delajo zaenkrat v nulo.Kaj ti pomagajo bremze od porsheja, ?e za tabo vozi star clio in ima zavorno pot 300 metrov, ko mu enkrat zablokirajo kolesa.Za normalno vo?njo so bremze o.k in ker je tu ve?inoma govora o dizel variantah, itak pravijo, da so to avti za starej?e ob?ane za ob?asne izi nedeljske izlete. :)

320mm ima ?ele FL 2018, 2013 do FL 2018 imajo 297, kar z 19 col izgleda skoraj kot kro?ni?ek za espresso skodelico :)

Napisano

Jaz menim, da ni veliko razlike pred fl in po fl 2015, kar se motorja ti?e (seveda ?e je bila odmi?na ?e menjana pri stari), edina razlika je, da imajo mlaj?e ve?inoma precej manj kilometrov, posledi?no manj te?av. Edino turbina oz. loputa, ki preusmerja pline med turbinama naj bi bila izbolj?ana (tema na forumu, takih primerov glede na tuje forume ni malo) ampak ne vem kako zanesljiv je ta podatek. Prav tako ne vem ali so veri?ni pogon oljne pumpe kaj nadgrajevali, se tudi dogaja, da gre motor v ... zaradi odpovedi mazanja.

Napisano

Ja povre?je, kak?ne dneve tudi 50 km in ve?, ve?ina vo?enj pa ni kraj?ih od 18 km. Ja, saj se strinjam, ampak v prvi vrsti sem gledal bencinarje, pa jih skoraj ni.

 

lp Janez

Je ?e v redu za te kilometre. Ne se sekirat.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prva minuta ali dve vožnje zjutraj, povprečje: 😃
    • Kaj je ironija? Ko je punca kurba, a po horoskopu je pa devica...
    • V naravi moje žene je, da se strašno rada izobražuje. Zlasti zdravstveno. Odkar doktor romani izhajajo bolj poredko, prebira in posluša vsa zdravstvena in prehrambna navodila po naših občilih. Žal se po njih tudi ravna. Že dolgo je tega, kar smo v naši kuhinji odpovedali gostoljubje svinjski masti in kmalu zatem tudi izdelkom iz drobovine - zaradi vsebovanega holesterola. Zbogom, paštetice, krvavičke, pečeničke, slastna ocvrta slanina ter podobne dobrote. Potem je žena prebrala, da testenine redijo. Ker nesreča nikoli ne pride sama, je neki lump v ženski reviji pisal, da so paradižniki vir rakastih obolenj. Zdaj so iz naše mize izginili špageti a la karbonara, makaroni s paradižnikovo omako in še in še podobnih dobrot. Ko je neka baraba na televiziji očrnila še olje, češ da je to počasi delujoči strup, smo presedlali na margarino. Toda ali ni vrag, da je nekdo v nekem članku ostro nastopil tudi proti slednji, ker da po škodljivosti ne zaostaja za oljem. Zdaj pražimo čebulo v vreli vodi. Uživanje jajc nam je zagrenil neki strokovnjak v tedniku, celo sol je pri kuhi domala prepovedal. Žena je z jedilnika sladostrastno črtala jajca, v mehko in v trdo kuhana, na oko in sploh. Solimo nič več, v silni želji po soli včasih ližem belo oblogo s cvetličnih lončkov. Pred mesecem je prek televizije neko vegetarijansko babše prepričalo ženo, da so vse oblike mesa v prehrani greh proti telesu in da so edina res zdrava hrana korenje, repa, zelje, solata in neškropljena jabolka. Sočasno je neki tip po radiu znanstveno razlagal, da so povrtnine dvorezen nož, da je njihova uporaba znanstveno vprašljiva, še zlasti če so uspevale na prsti, gnojeni z živalskim gnojem ali z umetnimi gnojili. Zdaj so nam ostali še med, mleko in kruh. Vendar so nam v tedniku kaj kmalu dali vedeti, da med povzroča sladkorno bolezen, mleko da bojda lahko kruto poškoduje vranico, kruh pa da deluje podobno kot testenine. V silni prehrambni stiski se je žena s hčerjo zatekla h kamiličnemu čaju, k ovsenim kosmičem in na vodi kuhanemu rižu, jaz pa k pivu in krompirju v oblicah. A se je že čez nekaj dni našel neki sadist, trdeč, da pivo povzroča protin, v krompirju pa da so odkrili nekatere strupene snovi, ki lahko usodno poškodujejo prostato. Za nekaj časa sem presedlal na vino in otrobe; ker pa vino uničuje jetra in ker ovseni kosmiči in otrobi po teoriji nekega zlikovca, objavljeni v dnevniku, zavirajo normalno delovanje hipofize, ne vemo več, kako in kaj. Žena ima zdaj 35 kilogramov, hči kakšen kilogram več, sumiva, da nama občasno pobegne na kakšno zastrupljanje s pico, jaz pa sem vedno bolj podoben pokojnemu faraonu Ramzesu, potem ko so njegove ostanke zdravili v Parizu... Verna soseda je v bojazni pred našim pogubljenjem poklicala duhovnika, ta je z ministrantom prizvončkljal in nas je hotel dati v poslednje olje. Žena je z zadnjimi močmi zatulila: - "Tega pa ne!" Nekje je brala, da je poslednje olje navadno rastlinsko olje in zato smrt za organizem. Tako zdaj brez napotnice za prvi razred v onstranstvu čakamo izlakoteni, mumificirani, toda zdravi, za odhod iz tega prehrambnega svinjaka...
    • Smo se pa tukaj v službi danes kar smejali. Glavni zvezdi pa dva stroja: BTjc in John Deere. No, v bistvu njuna lastnika...   Gleda sodelavec BTjca, pa se obrne k meni, da če bi mu lahko traktor pripeljal domov, ker da se je ravno za enega rabljenega John Deera dogovoril, pa bi ga šli jutri iskat.   Vsi sodelavci vključno z menoj smo se začeli smejat češ dober štos, BTjc bo na prikolici John Deera vozil, ja. Potem ugotovimo, da mož čisto resno misli. Pa ga vprašam, kje bomo dobili tako prikolico, da bo šel John Deere gor. Možakar pa mrtvo hladno, da kar na navadno prikolico. Vsi spet v smeh, on pa čisto resen. Pa ga vprašam, da kolikokrat bi pa šli po tega John Deera, preden bi ga z BTjcem in prikolico pripeljali domov. On me gleda kot tele in čez nekaj časa se začne smejati. Pa mi razloži, da John Deere X167 tehta 230 kg - v bistvu je "vrtni" traktor...   Ja, kaj, sm kmet an s hribu doma, an John Deere je beštja, k jma nrmnj 6,8 litrski šest-valjni turbo dizel z 175 konji...
    • Kater set moment ključev priporočate? Rad bi take male, da lahko vijačim okrog motorja, pa potem tut klasiko do 200Nm, za kakšne felge zategnit
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.