Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem novi lastnik mazde 6 letnik 2011 z 2.2 motorjem 95KW. Avto ima prevoženih 200k km, doslej iz servisne zgodovine ne kaže, da je bilo z njim karkoli narobe oz. da bi menjali kakšne amortizerje, sklopko, končnike itd. Verjetno me marsikaj od tega prej kot slej čaka. Kako je s temi 2.2 dizel motorji, kakšne imate izkušnje? Na internetu sem glede mazda diesel motorjev našel marsikaj  😐 

 

Glede menjave olja doma, so kakšni zadržki? Je potreben kak priklop na tester ali kaj podobnega? 

Napisano

V Mazdino Digitalno servisno knjigo se žal ne vpisuje dodatno izvedenih del (sklopka, amortizerji....). To lahko ugotoviš le od lastnika ali pa od servisa kjer je bilo kaj dodatno menjano, imajo delovne naloge na keterih se vidi dodatno delo.

Glede Mazdinih dizlov pa na tvojem mestu bi prvo menjal podložke injektorjev in očistil sito oljne črpalke, da si pol zihr da je to ok. 

Pa pri tej R2 mašini še je fajn preverit verigo, da ni preveč raztegnjena. 

Menjava olja doma je enostavna kot vsak drug avto, servisni interval pa ja lahko resetiraš z obd vmesnikom in Forscan app ali pa prebrikaš konektor pod motornim pokrovom in se zresetira interval. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hvala za informacije.

 

Glede servisne knjige vem, sem pa dobil poleg vso servisno zgodovino od prvega do zadnjega servisa v obliki računov. 

 

A pri teh motorjih so še vedno problem podložke injektorjev in sito črpalke? Imamo v bližini LJ kakšnega dobrega/normalno ugodnega mojstra, ki se teh stvari loti izven uradnega servisa?

Napisano

V blizini Medvod je Pelko, ki je strucko za Mazde... 

 

Tule ima delavnico:

staticmap?center=46.1516798%2C14.3863378
WWW.GOOGLE.COM

Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pelko je mojster in k njemu vozim že 10 let različna vozila, PRIPOROČAM! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ponavadi ima cca. teden čakalne dobe (5 delovnih dni), ima 6 ali 7 nadomestnih avtov, tako da to ni problem. Cene ima zelo ugodne, več se bo pa potrebno kar nanj obrnit in dogovorit. :)

 

Lokacija: Zgornja Senica nad Medvodami.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Torej najprej bomo preverili in po potrebi očistili sito, potem pa še podložke. 

 

Še eno vprašanje. Kot vidim, se čipajo vsi ti 2.2 dizel motorji na isto moč. A so torej enaki? 

Napisano
pred 1 uro je matjazy napisal:

Torej najprej bomo preverili in po potrebi očistili sito, potem pa še podložke. 

 

Še eno vprašanje. Kot vidim, se čipajo vsi ti 2.2 dizel motorji na isto moč. A so torej enaki? 

Samo ta tvoj motor ni  skayactiv dizel da, se razumemo. Skayactiv motorji se brez problema čipajo do 220konjev.

Za tvojega pa ne vem, na koliko. konjičev gre. :)

 

 

Napisano (urejeno)

Tudi R2 dizel v M6 GH gre brez problema na 215hp (163 in 185 osnovne verzije). 130hp osnovne verzije pa samo na 170, ker ima manjši turbo.

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 21. 4. 2020 ob 16:27 je Alex napisal:

Samo ta tvoj motor ni  skayactiv dizel da, se razumemo. Skayactiv motorji se brez problema čipajo do 220konjev.

Za tvojega pa ne vem, na koliko. konjičev gre. :)

Si svojo že čipal?

Napisano
Pred eno uro je 323 BA napisal:

Si svojo že čipal?

Kdaj? Če pa ne morem čez 15 občin trenutno. Sva pa z mojstrom na vezi, da se prikažem pri njem, ko bo mogoče. 

 

 

Napisano
pred 10 urami je Scr3am napisal:

Alex, a to jo bos cipal na 210 hp pa 470 nm?

Ne. Verjetno bo malo manj. Se morava dogovoriti na licu mesta. 

 

 

Napisano

Kam jo boš pa dal čipat?

 

Sicer sem gledal malo po netu, pa naj bi se tudi ta švoh čipala na 200?

 

Vmes smo zamenjali podložke pod šobami in pregledali sito, ki ni kazalo nobenih znakov zapacanosti. Z obojim skupaj je bilo dobro uro dela. In 5€ stroškov. 

Napisano
pred 19 minutami je matjazy napisal:

Kam jo boš pa dal čipat?

 

Sicer sem gledal malo po netu, pa naj bi se tudi ta švoh čipala na 200?

 

Vmes smo zamenjali podložke pod šobami in pregledali sito, ki ni kazalo nobenih znakov zapacanosti. Z obojim skupaj je bilo dobro uro dela. In 5€ stroškov. 

Tunerc, novo mesto. 

 

 

Napisano
pred 14 minutami je dvorjan napisal:

Koliko pa računajo ti tunerji?

A je skupinski popust? 😃

Piši ali pokliči jih. Za ceno se da zment. 😏

 

 

Napisano

Ervin je uredu se da vse zment , tko da , cene so od 250+ .

No 250 evrićev sem dal JEST za atmosferca . Trajal je pa 4 ure . 👍 Priporoćam 👍:notworth:.

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je koroska18 napisal:

Ervin je uredu se da vse zment , tko da , cene so od 250+ .

No 250 evrićev sem dal JEST za atmosferca . Trajal je pa 4 ure . 👍 Priporoćam 👍:notworth:.

Res je. Sem slišal same pohvale o njemu. In kar je najbolj pomembno, da da avto na valje pred in po posegu. Vsak avto obravnava individualno. Jaz sem se zmenil za 270€.Samo čakam na termin, ko bo prost, ker sedaj ima veliko dela. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 7 minutami je koroska18 napisal:

Ervin je uredu se da vse zment , tko da , cene so od 250+ .

No 250 evrićev sem dal JEST za atmosferca . Trajal je pa 4 ure . 👍 Priporoćam 👍:notworth:.

Kateri motor imaš in na koliko si jo mapiral pa kako si zadovoljen,če lahko poveš?:prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
    • Ma sej veš, slovenceljski šport je bolj pritoževanje, kot, da kej dejansko spremeniš
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.