Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri CX5 2017 se vsake toliko časa desno ogledalo ne zapre do konca. Sumim, da je zobnik, ki zadevo premika suh in bi ga bilo treba podmazati. Je že kdo to počel? Kje in kako se lotiti plastike?

Napisano

Glede na to, da je 2017, bi skoraj mogla biti se v garanciji... To uredijo na pooblascenem servisu... Ce redno servisiras na pooblascenem, znajo kaksno zadevo uredit tudi, ko je ze izven garancije... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

pelji na pooblaščeni servis. menjajo v garanciji. znana napaka. motorčke zalije voda in začnejo štekat. menjajo z novimi baje vodonepropustnimi motorčki.

Napisano

Meni so na servisu zamenjali zobnik  na obeh ogledalih z boljšimi after market. 

Znan problem, ne komplicirajo. Je pa razstavljanje ogledala baje zelo zahtevno. Meni so na desnem počili šipo ogledala, tako, da so na koncu zamenjali kar celo ogledalo komplet. Je pa baje samo šipca ogledala(original ogrevana) zelooo draga. Tako, da jaz ti ne priporočam diy variante. 😏

 

 

Napisano
pred 4 urami je zimurg napisal:

pelji na pooblaščeni servis. menjajo v garanciji. znana napaka. motorčke zalije voda in začnejo štekat. menjajo z novimi baje vodonepropustnimi motorčki.

Je to tudi pri trojkah,da vem kaj me čaka.

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Je to tudi pri trojkah,da vem kaj me čaka.

Za trojke nisem siguren, če ima isti mehanizem. Vsaj ni veliko primerov. 

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ker je avto uvožen, ima samo tri leta tovarniške garancije, so me poučili na servisu.

Vzel sem WD40 in našprical notranjost ogledala. Dela brez problema.

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Evo, po zadnjem pranju avta se je zadeva z levim ogledalom ponovila. Čeprav je bil motorček zamenjan v garanciji. Ni se odpiralo do konca. Našel sem tole in glej ga zlomka, res pomaga. Če bo komu pomagalo. 

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Evo, po zadnjem pranju avta se je zadeva z levim ogledalom ponovila. Čeprav je bil motorček zamenjan v garanciji. Ni se odpiralo do konca. Našel sem tole in glej ga zlomka, res pomaga. Če bo komu pomagalo. 

 

@Alex to pomaga samo na rdečih....😂😂😂

Napisano (urejeno)

Prej kot WD-40 bi sam za podmazevanje uporabil silikon sprej, ker je neagresiven do drugih materialov in se bo najn manj lepila umazanija (prah).

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Zmeden 1
Napisano

WD-40 pa res ni za podmazovanje... to je samo kratkotrajna zasilna rešitev.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

WD-40 pa res ni za podmazovanje... to je samo kratkotrajna zasilna rešitev.

S čim se pa podmazuje škripajoče pante na vratih? 😋

Wd tudi "odganja" vlago  stran. Verjemi, mi ga porabimo za delo neverjetne količine. Res pa je, da ni za razno razne elektronike (stike). 

Silikonski spraj pa pride v poštev na raznih vodilih(recimo rolete na oknih) kjer pride do trenja in ga silikonski spraj odpravi. 

Vsaka stvar je za svoj namen. 😊

 

 

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je Alex napisal:

S čim se pa podmazuje škripajoče pante na vratih? 😋

Wd tudi "odganja" vlago  stran. Verjemi, mi ga porabimo za delo neverjetne količine. Res pa je, da ni za razno razne elektronike (stike). 

Silikonski spraj pa pride v poštev na raznih vodilih(recimo rolete na oknih) kjer pride do trenja in ga silikonski spraj odpravi. 

Vsaka stvar je za svoj namen. 😊

In kaj podmazujemo pri ogledalu? Kovinske ali plastične dele?

WD-40 ni dober, kjer imamo opravka s prahom (npr. cestnim, makadamskim). Zato se ga izogibajo za mazanje verig na kolesih.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 47 minutami je Janez007 napisal:

In kaj podmazujemo pri ogledalu? Kovinske ali plastične dele?

WD-40 ni dober, kjer imamo opravka s prahom (npr. cestnim, makadamskim). Zato se ga izogibajo za mazanje verig na kolesih.

Prah gre v samo ogledalo zelo zelo težko, ker moraš obrniti šipco skrajno v levo, da lahko sploh prideš s palčko od WD - ja blizu. Ko ga normalno nastaviš, se zapre. Problem pri teh ogledih je ta, da ko recimo pereš avto z močnim curkom (kercher) gre nekaj vode noter. Pa ni problem v elektroniki ali samem motorčku, da ne bi deloval.Problem je ta, da je motorček zelo švoh in ima noter vgrajeno sklopkico, da ne pregori v takšnem primeru, ko se kaj zatika. In z WD 40 samo poskrbimo, da izgine eventuelna vlaga in da je vse skupaj bolj tekoče. Podmazano.

Ko pošpricaš v ta mehanizem (ležaj) gre vsakokrat lepše in hitreje. 

Celo tako hitro se odpre in zloži, da sem moral storiti enako tudi na desnem ogledu, da je sedaj enako na obeh. Prej se je vsakokrat slišal motorček pri odpiranju in zapiranju sedaj pa skoraj nič več. 

 

 

Napisano

Sej WD pomaga, ampak ne za dolg časa. Če hočeš, da je trajno je treba oreng narest.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

S čim se pa podmazuje škripajoče pante na vratih?

 

Ja valjda ne z WD-jem. Bo treba kr mast vzet.

33112_1.png

Napisano

Samo v info, WD40 je preagrsuven za plastične in gumijaste dele in jih sčasoma razžira. 

Zato če so kaki plastični zobniki ali vodila v ogledalu priporočam raje kak silikonski sprej. 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 10 minutami je Aless napisal:

Samo v info, WD40 je preagrsuven za plastične in gumijaste dele in jih sčasoma razžira. 

Zato če so kaki plastični zobniki ali vodila v ogledalu priporočam raje kak silikonski sprej. 😉

Kolikor je meni znano plastike (abs) WD 40 ne razžira. 

Plastiki škodi nitro in aceton Alkohol pa ne. Nekateri celo manjše rajsice na karoseriji z WD - jem odstranijo. 

Sicer je pa razloženo tukaj:

 

WD-40 Multi-Use Product can be used on just about everything. It is safe to use on metal, rubber, wood and plastic. It can also be applied to painted metal surfaces without harming the paint.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Moje izkušnje so pokazale drugače, gumijaste dele wd40 napihne, plastika pa ko več ni wdja gor je taka kot da bi jo na fino speskal ali pobrusil. 

Z silikonskimi spreji je bilo vedno vse ok z gumami in z plastiko.

Zato jaz wd uporabljam samo za odvijanje rjavih delov, zadnje cajte itak več nimamo wd40 ampak od Fuchs-a Rostloser spray, ki je odličen za rjo. 

Pač moje priporočilo, kaj bo pa kdo šprical po svojem avtu pa je na njem. 

P. S. : to da pa nekateri špricajo wd40 na praske je pa samo kamuflaža, dejansko se praske ne odstranijo ampak se samo manj vidijo ker se maščoba nabere v praskah. Enak efekt lahko dosežeš z biločem kar je mastno, magari z oljčni oljem😉

To so bolj fore za dilere za prodajo avta. 🙄

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jest imam tudi bolj, kot ne slabe izkusnje in na zacetku mogoce res pomaga wd-40, vendar je po hitrem postopku spet isto, ce ne se celo slabse. Osebno tudi sam uporabljam silikon sprej za take zadeve.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Kaj sm se jst hvalu, da nej dela kak dolgo misli tole odpiranje/zapiranje. No po še ne celih dveh letih, je levi že začel protestirat, malo ja pa malo ne :D

Še počakam kašn mesec, potem pa na garancijo ni druge :P

Torej neke trajnostne rešitve tle še nismo našli ne, ali pač?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.