Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 55 minutami je AmpeR napisal:

Pošprical z WDjem levo ogledalo na cx3, ker se ne zapira🤔.

 

Kakšna je rešitev? Garancija je že potekla.

Vztrajno špricaj. 😊 Je pa opcija WD-silikon spray. Zaleže za več časa. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Vztrajno špricaj. 😊 Je pa opcija WD-silikon spray. Zaleže za več časa. 

Druge rešitve ni?

Napisano
pred 23 minutami je AmpeR napisal:

Druge rešitve ni?

Ne. Edino, če obstaja kaka varianta boljšega motorčka kje za kupit. Tej originalni so vsi enaki-vsi zanič. Četudi ti ga zamenjajo se ti bo čez čas vse skupaj ponovilo. Enostavno je cel sistem preklapljanja ogledal narobe zasnovan. Konstrukcijsko - polom. 

 

 

Napisano

Nekdo je enkrat napisal, da popravilo na servisu stane 80€, ce se prav spomnim… Samo drzi spet samo dolocen cas…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 11 urami je Jest napisal:

Nekdo je enkrat napisal, da popravilo na servisu stane 80€, ce se prav spomnim… Samo drzi spet samo dolocen cas…

Garancija je eno leto, malo preden ti potče gres v pralnico, spricas v ogledalo, probas zapret odpret veckrat in po enih petih odpiranjih negre vec, posnames in gres na servis ker uveljavljas reklamacijo oz garancijo na preteklo menjavo.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Navaden WD 40 ni vreden pol vedra mrzle vode. Je na trgu toliko boljših žavb, da kr glava boli. 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 52 minutami je FuManchu napisal:

Navaden WD 40 ni vreden pol vedra mrzle vode. Je na trgu toliko boljših žavb, da kr glava boli. 

Konkretno katerih? Pričakujem, da si olajšaš glavobol in jih iz glave vržeš vsaj 10. :)

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jes pa s temi špegli zaenkrat nimam težav pa bo letos 5 let. Upam, da se nism prehit pohvalu🙄

Pa skoz mam na auto.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 39 minutami je Gregster napisal:

Jes pa s temi špegli zaenkrat nimam težav pa bo letos 5 let. Upam, da se nism prehit pohvalu🙄

Pa skoz mam na auto.

 

A maš avto v topli garaži?

33112_1.png

Napisano
pred 51 minutami je Gregster napisal:

Jes pa s temi špegli zaenkrat nimam težav pa bo letos 5 let. Upam, da se nism prehit pohvalu🙄

Pa skoz mam na auto.

Moj avto je 2014 letnik pa tudi ni še problemov,..zdej sam glej k se nam nasledn tedn obema pokvari :D

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Žalosten 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Prej sem izkoristil sončno in vetrovno vreme, da sem nalil tekočino za stekla in preveril v obeh rdečih puščicah nivo olja. Vse ok. 👍

 

 

Napisano
pred 23 urami je FuManchu napisal:

Kent, Weicon, Fuchs, Wurth in še jih je. Za rookije je wd čist dober🤣 

Kent ma dobre izdelke ja 👍

Napisano
dne 21. 1. 2023 ob 19:19 je Boss napisal:

 

A maš avto v topli garaži?

Včasih ja. Sam ni prav topla.

Napisano

Važn, da je plus notri. Po moje tale zadeva zaledeni pol pa potrga plastične zobnike oziroma povzroči povečano obrabo in kasneje tolk prej odpovejo.

33112_1.png

Napisano

Jaz imam avto doma v garazi, ki ni ogrevana… ampak je temperatura taka, da recimo roze notri prezimijo… Sedajle, ko je zunaj par stopinj pod niclo, je v garazi nekje do 10 stopinj… Pa sem imel vseeno tudi probleme s temi menhanizmi… Problem je pomoje, ko ga operes (doma ali v pralnici) in potem voda in nizke temperature naredijo svoje…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 7 urami je Jest napisal:

Jaz imam avto doma v garazi, ki ni ogrevana… ampak je temperatura taka, da recimo roze notri prezimijo… Sedajle, ko je zunaj par stopinj pod niclo, je v garazi nekje do 10 stopinj… Pa sem imel vseeno tudi probleme s temi menhanizmi… Problem je pomoje, ko ga operes (doma ali v pralnici) in potem voda in nizke temperature naredijo svoje…

Točno to. Tudi sam sem opazil, da se pojavi problem vedno po pranju. In to le pozimi. Deluje pa mi, kot da motor nima dovolj moči, da bi odpiral in zapiral ogledala. Ali pa, da gre pri pranju kaka umazanija vmes in potem to šteka. 

Če pomagaš pri odpiranju z roko se lepo odpre ali zapre. Tako, da četudi na servisu zamenjajo motorček to ni trajna rešitev. 🤔

pred 7 urami je Boss napisal:

Važn, da je plus notri. Po moje tale zadeva zaledeni pol pa potrga plastične zobnike oziroma povzroči povečano obrabo in kasneje tolk prej odpovejo.

Sploh ne potrga zobnikov. Deluje, a nima dovolj moči. 

 

 

Napisano

Alex, potrjujem, da se je tudi pri meni stanje poslabšalo, ko so mi na servisu oprali avto. Pa še tisti decembrski mraz je ravno bil. Od takrat stalno neke težave. Saj sem jih imel že prej, pa je bilo kar nekaj časa v redu (podmazovanje je pomagalo). Od servisa naprej pa ... sranje. Človek se vpraša, če namenoma s štrajfiksom po ogledalih špricajo 😂

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

Glede na to, da motorcek deluje... bi jaz rekel, da se mehanizem obrabi in zato posledicno ne deluje OK ... In pomoje menjajo samo mehanizem (zobnike)... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem bil že na -10, sneg, veter in led je bil po celem avtu pa mi zaenkrat delajo bp, res pa je, da so še bolj nova ogledala..... :prstgor:

Napisano

 

Popravilo z WD40

 

 

Tukaj pa cisto podre ogledalo...

 

 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Repair kit stane 66€ :)

 

 

MIKSTOREPH.COM

This part will only replace the folding motor mechanism inside which usually causing problem if defective. Half way folding or not folding at all when you try to fold the side mirror using the...

 

 

Za starejse modele na aliexpressu okoli 40€ s postnino ...

 

 

 

Za novejse okoli 75€

 

 

Cel kup je tega :P

 

https://de.aliexpress.com/w/wholesale-mazda-side-mirror-motor.html?catId=0&initiative_id=SB_20230122223804&origin=y&SearchText=mazda%2Bside%2Bmirror%2Bmotor&spm=a2g0o.detail.1000002.0&dida=y

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.