Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

na svojo novo mazdo 6 bi dal 18" alu platišča za zimsko sezono. Ker tovarniško nima vpisanih 18" platišč, bi jih moral dati homologirati.

Našel sem kar nekaj zanimivih felg ampak se zatakne pri TUV certifikatu. Vse imajo TUV certifikat za GH ali GJ ampak za novi model ki ima oznako GL pa tudi eden nima TUV certifikata.

Homologacijska oznaka se ujema razen hudičevega modela. Ali ima mogoče kdo zmontirane in homologirane 18" felge na novem GL modelu? Hvala za pomoč.

 

LP Gašper

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Lokacija? Poljane?

 

Špan to štima ali pa če poznaš kakšnega avtoličarja da ti na črno

Napisano

 

pred 8 urami je Hixxy napisal:

Lokacija? Poljane?

 

Špan to štima ali pa če poznaš kakšnega avtoličarja da ti na črno

Odlično! Hvala.

Napisano

Pozdravljeni, ne bom odpiral nove teme ampak me zanima če je možno na mazdo 3 letnik 2016 katera ima 18 col platišča v dimenzijah 7jx18 et 50 zamenjat z platišči 8jx18 vendar je et 38?

Napisano
pred 54 minutami je Saso5 napisal:

Pozdravljeni, ne bom odpiral nove teme ampak me zanima če je možno na mazdo 3 letnik 2016 katera ima 18 col platišča v dimenzijah 7jx18 et 50 zamenjat z platišči 8jx18 vendar je et 38?

Možno je, samo ne vem če mogoče potrebuješ homologirat platišča.

Napisano
pred 5 urami je Saso5 napisal:

Pozdravljeni, ne bom odpiral nove teme ampak me zanima če je možno na mazdo 3 letnik 2016 katera ima 18 col platišča v dimenzijah 7jx18 et 50 zamenjat z platišči 8jx18 vendar je et 38?

Širina gum sedaj in potem? 

 

 

Napisano

8jodov in ET38 bo malo mogoče malo knap, bi blo potrebno probat. 

Ponavadi pa že v homologacijskih TUV papirjih pišejo opombe kaj je potrebno naredit da se platišča lahko homologirajo za določen avto. 

Včasih je pottebno širit blatnike, včasih rezat plastične koloteke, včasih pa nič, v glavnem piše v TUV papirjih. 

Homologirat bo pa definitivno potrebno. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jest imam 8.5J  ET 40 ,zadaj je OK , spredaj je pa bi rajše imel ET 45 . Zadaj bi šel tudi ET 35 , sevede so pa dimenzije gum original 215/45/18  stretch 👍 .

Napisano
pred 8 urami je koroska18 napisal:

Jest imam 8.5J  ET 40 ,zadaj je OK , spredaj je pa bi rajše imel ET 45 . Zadaj bi šel tudi ET 35 , sevede so pa dimenzije gum original 215/45/18  stretch 👍 .

Podobno je pri M6. Spredaj hitro "poravnaš" gumo z blatnikom (jaz imam recimo 8,5x19 ET 45). Pa je glih še v redu. Če bi vzel ET 40 spredaj, bi najbrž že bilo vse na meji. Zadaj bi pa komot lahko montiral tudi ET 38.

Nemci imajo navado vzeti različne ET za sprednje feltne in zadnje. Je pa potem problem z menjavo koles-naprej, nazaj. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.