Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?


Janez007

Priporočeno sporočilo

Ne samo, da naj bi Mazda s koncem 2020 ukinila vgradnjo diesel motorjev v Mazdo 6, pravijo tudi, da se bo čez kakšno leto ukinila proizvodnja Mazd 6, ki naj bi jo nadomestil prestižnejši in večji model s 6 valjnim motorjem.  

Vir: oddaja Avtomobilnost 15.10.2020 (13:00).

 

2019_11_avtomobilnost_rtv4d_thumb.jpg
WWW.RTVSLO.SI

Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore...

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

Mogoče res, ampak naj bi bilo v planu, da pride v naslednjih letih nova generacija.

Ja, res je. Lahko se bo imenovala drugače in ne bo več karavan izvedbe, bo pa nekaj sigurno zunaj. In zna bit, da bo res kak hibridni  6 valjni benzinar  z olala konji. 

Tudi tak avto bo v redu, pa čeprav bo benzinar. Bi pa znal imeti tudi veliko navora. 

Kaj takega bi bilo v redu. 

 

2023-Mazda6-Carscoops-3-1024x555.jpg

 

Ali #e kaj bolj divjega. 

Mazda-Vision-Coupe-Sedan-355-1024x555.jpg

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je 50keda napisal:

Ja po konceptu vision coupeja bi naj šlo to ja. Tisto zgorjne je pa zglolj render oboževalcev, ki pravtako ne izgleda slabo ;)

Ja, vem da je render. Je pa všečen.Spodnji je bolj divji in športen. Takega bi takoj kupil. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A vi to resno?

 

Samo spodno sliko bom samo na hitro pokomentiral:

- platišča močno spominjajo na nože sosedove faširmašine

- verige na te pnevmatike bosta nataknila samo Želatinamen in Barbapapa, vsi ostali bodo pa jokali, kako cestno podjetje ne čisti cest

- sprednji odbijač, če ne bi bil plastičen, bi bil krasen plug. To bi moral dodat pred mojo BTjko, da bi razrinil sneg

- pokrov motorja je pripraven za rezanje nog neprevidnim pešcem. Pri takem se vprašam, zakaj pa jaz na BTjki ne smem imeti cevne zaščite (uradno je ne homologirajo zato, ker je preveč nevarna za Evropske pešce, čeprav isto cevno zaščito lahko brez zadržkov uporabljajo v Avstraliji. Očitno so Avstralski pešci bolj žilavi od Evropskih...)

- v vojski sem se nečesa naučil: "Ne sprašuj, če nočeš vedeti." Torej, NE BOM vprašal, kako se v tem avtu zbašeš na zadnje sedeže. Se grem raje gret k ženi...

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

19 hours ago, Slivka said:

- pokrov motorja je pripraven za rezanje nog neprevidnim pešcem. Pri takem se vprašam, zakaj pa jaz na BTjki ne smem imeti cevne zaščite (uradno je ne homologirajo zato, ker je preveč nevarna za Evropske pešce, čeprav isto cevno zaščito lahko brez zadržkov uporabljajo v Avstraliji. Očitno so Avstralski pešci bolj žilavi od Evropskih...)

 

V Avstraliji so cevne zaščite z razlogom. Tam se temu dejansko reče bull bar tudi z razlogom, saj imajo dostikrat probleme z divjadjo na cesti in ti rabiš zaščito pred njimi ;) Ker njihova divjad niso zajci in manjše srnce :)

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je 50keda napisal:

V Avstraliji so cevne zaščite z razlogom. Tam se temu dejansko reče bull bar tudi z razlogom, saj imajo dostikrat probleme z divjadjo na cesti in ti rabiš zaščito pred njimi ;) Ker njihova divjad niso zajci in manjše srnce :)

Kaj pa medvedi gor pri Slivki? 

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Slivka napisal:

Ja, in potem se pozimi, ko začne rahlo snežit, lahko tolažiš, da si obstal v lepem avtu... Mislim, rad bi videl tole reč na cesti med Vrhniko in Logatcem, ko sneži in je na cesti 5 cm snega, res bi rad videl.

He, He, pa saj je znano, da lepi in športni avti niso za kopat po snegu.Za take podvige moraš imet "suv". 😏

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, prav, kar imejte jo. Moti me le, da za ostale voznike pa ni alternative na izbiro. SUVi so glomazni, štorasti in z zelo malo prostora notri, pet-vratnih limuzin praktično ni, iz karavanov delajo športnike in so nizki, športni avtomobili so pa sploh "na tleh". Ni pa nekega praktičnega in uporabnega vozila.

 

Se pa vedno večkrat vprašam, kako določena vozila sploh dobijo homologacijo. Za Slovenijo se ve, da se večino cest ZAČNE plužit, ko je na njih 10 cm snega. Vedno več novih vozil je nižjih. Torej v zimskih pogojih nasedejo na sneg. Pa vseeno dobijo homologacijo, da jih lahko uporabljaš. Ko sem pa jaz želel na BTjko zmontirat hidravlično roko, ki bi bila težka 70 kg in bi čez zadnji rob BTjke gledala za 15 cm, je bilo pa neizvedljivo in nemogoče homologirat...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

Ja, prav, kar imejte jo. Moti me le, da za ostale voznike pa ni alternative na izbiro. SUVi so glomazni, štorasti in z zelo malo prostora notri, pet-vratnih limuzin praktično ni, iz karavanov delajo športnike in so nizki, športni avtomobili so pa sploh "na tleh". Ni pa nekega praktičnega in uporabnega vozila.

 

Se pa vedno večkrat vprašam, kako določena vozila sploh dobijo homologacijo. Za Slovenijo se ve, da se večino cest ZAČNE plužit, ko je na njih 10 cm snega. Vedno več novih vozil je nižjih. Torej v zimskih pogojih nasedejo na sneg. Pa vseeno dobijo homologacijo, da jih lahko uporabljaš. Ko sem pa jaz želel na BTjko zmontirat hidravlično roko, ki bi bila težka 70 kg in bi čez zadnji rob BTjke gledala za 15 cm, je bilo pa neizvedljivo in nemogoče homologirat...

Koliko pa je nižjih od 10cm,razen super špornih in tisti z zlomljeno akso in teh je 0,001%

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res maš, sem zgrešil.

 

Razen na avtocestah in hitrih cestah je višina snega 15 cm in ne 10 cm. Torej avto, ki je od tal dvignjen 14 cm, je primeren samo za avtoceste in hitre ceste, na drugih cestah bo nasedel...

 

O zimski službi piše v 30. členu Pravilnika o rednem vzdrževanju javnih cest:

 

"Prevoznost je zagotovljena, če višina snega na cestah I. in II. prednostnega razreda ne presega 10 cm, na drugih cestah pa 15 cm, promet pa je možen z uporabo zimske opreme vozil. "

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je Slivka napisal:

Res maš, sem zgrešil.

 

Razen na avtocestah in hitrih cestah je višina snega 15 cm in ne 10 cm. Torej avto, ki je od tal dvignjen 14 cm, je primeren samo za avtoceste in hitre ceste, na drugih cestah bo nasedel...

 

O zimski službi piše v 30. členu Pravilnika o rednem vzdrževanju javnih cest:

 

"Prevoznost je zagotovljena, če višina snega na cestah I. in II. prednostnega razreda ne presega 10 cm, na drugih cestah pa 15 cm, promet pa je možen z uporabo zimske opreme vozil. "

Joj,pri vas pa menda samo ti orješ,da maste take ceste?:whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.