Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ne samo, da naj bi Mazda s koncem 2020 ukinila vgradnjo diesel motorjev v Mazdo 6, pravijo tudi, da se bo čez kakšno leto ukinila proizvodnja Mazd 6, ki naj bi jo nadomestil prestižnejši in večji model s 6 valjnim motorjem.  

Vir: oddaja Avtomobilnost 15.10.2020 (13:00).

 

2019_11_avtomobilnost_rtv4d_thumb.jpg
WWW.RTVSLO.SI

Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore...

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
  dne 16. 10. 2020 ob 11:38 je NevLado napisal:

Mogoče res, ampak naj bi bilo v planu, da pride v naslednjih letih nova generacija.

Razširi  

Ja, res je. Lahko se bo imenovala drugače in ne bo več karavan izvedbe, bo pa nekaj sigurno zunaj. In zna bit, da bo res kak hibridni  6 valjni benzinar  z olala konji. 

Tudi tak avto bo v redu, pa čeprav bo benzinar. Bi pa znal imeti tudi veliko navora. 

Kaj takega bi bilo v redu. 

 

2023-Mazda6-Carscoops-3-1024x555.jpg

 

Ali #e kaj bolj divjega. 

Mazda-Vision-Coupe-Sedan-355-1024x555.jpg

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 16. 10. 2020 ob 18:45 je 50keda napisal:

Ja po konceptu vision coupeja bi naj šlo to ja. Tisto zgorjne je pa zglolj render oboževalcev, ki pravtako ne izgleda slabo ;)

Razširi  

Ja, vem da je render. Je pa všečen.Spodnji je bolj divji in športen. Takega bi takoj kupil. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

A vi to resno?

 

Samo spodno sliko bom samo na hitro pokomentiral:

- platišča močno spominjajo na nože sosedove faširmašine

- verige na te pnevmatike bosta nataknila samo Želatinamen in Barbapapa, vsi ostali bodo pa jokali, kako cestno podjetje ne čisti cest

- sprednji odbijač, če ne bi bil plastičen, bi bil krasen plug. To bi moral dodat pred mojo BTjko, da bi razrinil sneg

- pokrov motorja je pripraven za rezanje nog neprevidnim pešcem. Pri takem se vprašam, zakaj pa jaz na BTjki ne smem imeti cevne zaščite (uradno je ne homologirajo zato, ker je preveč nevarna za Evropske pešce, čeprav isto cevno zaščito lahko brez zadržkov uporabljajo v Avstraliji. Očitno so Avstralski pešci bolj žilavi od Evropskih...)

- v vojski sem se nečesa naučil: "Ne sprašuj, če nočeš vedeti." Torej, NE BOM vprašal, kako se v tem avtu zbašeš na zadnje sedeže. Se grem raje gret k ženi...

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano

A ne bi še mal tuki ostal... a nimata že dovolj otrok?

  • Haha 3
  • Začuden 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Sedaj je uradno, da se z koncem letošnjega leta poslavlja M6 z dizelskim motorjem. Škoda, ukinili bodo najbjolši motor. 😕

 

 

Napisano

Ko si na vrhuncu, se umakni...da te obdržijo na dobrem glasu... 

Ker posledice se že kažejo...

Napisano (urejeno)
  dne 16. 10. 2020 ob 19:05 je Slivka napisal:

- pokrov motorja je pripraven za rezanje nog neprevidnim pešcem. Pri takem se vprašam, zakaj pa jaz na BTjki ne smem imeti cevne zaščite (uradno je ne homologirajo zato, ker je preveč nevarna za Evropske pešce, čeprav isto cevno zaščito lahko brez zadržkov uporabljajo v Avstraliji. Očitno so Avstralski pešci bolj žilavi od Evropskih...)

 

Razširi  

V Avstraliji so cevne zaščite z razlogom. Tam se temu dejansko reče bull bar tudi z razlogom, saj imajo dostikrat probleme z divjadjo na cesti in ti rabiš zaščito pred njimi ;) Ker njihova divjad niso zajci in manjše srnce :)

Popravljeno od 50keda
Napisano
  dne 17. 10. 2020 ob 14:44 je 50keda napisal:

V Avstraliji so cevne zaščite z razlogom. Tam se temu dejansko reče bull bar tudi z razlogom, saj imajo dostikrat probleme z divjadjo na cesti in ti rabiš zaščito pred njimi ;) Ker njihova divjad niso zajci in manjše srnce :)

Razširi  

Kaj pa medvedi gor pri Slivki? 

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
  dne 18. 10. 2020 ob 17:04 je Alex napisal:

Seveda je dosti lepše vse skupaj od BMW-ja, da se razumemo. 

Razširi  

Mazda je lepša od BMW-ja.Čudno je izpadlo v prejšnjem stavku. 

 

 

Napisano

Ja, in potem se pozimi, ko začne rahlo snežit, lahko tolažiš, da si obstal v lepem avtu... Mislim, rad bi videl tole reč na cesti med Vrhniko in Logatcem, ko sneži in je na cesti 5 cm snega, res bi rad videl.

Napisano
  dne 19. 10. 2020 ob 8:03 je Slivka napisal:

Ja, in potem se pozimi, ko začne rahlo snežit, lahko tolažiš, da si obstal v lepem avtu... Mislim, rad bi videl tole reč na cesti med Vrhniko in Logatcem, ko sneži in je na cesti 5 cm snega, res bi rad videl.

Razširi  

He, He, pa saj je znano, da lepi in športni avti niso za kopat po snegu.Za take podvige moraš imet "suv". 😏

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Mah kolk pa je snega zadnja leta?? 

Eni živimo na ravnini in se vozimo 90% po AC ki jo hitro splužijo, tako da bi taka športna limuzina bila čist vredu tudi pozimi. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja, prav, kar imejte jo. Moti me le, da za ostale voznike pa ni alternative na izbiro. SUVi so glomazni, štorasti in z zelo malo prostora notri, pet-vratnih limuzin praktično ni, iz karavanov delajo športnike in so nizki, športni avtomobili so pa sploh "na tleh". Ni pa nekega praktičnega in uporabnega vozila.

 

Se pa vedno večkrat vprašam, kako določena vozila sploh dobijo homologacijo. Za Slovenijo se ve, da se večino cest ZAČNE plužit, ko je na njih 10 cm snega. Vedno več novih vozil je nižjih. Torej v zimskih pogojih nasedejo na sneg. Pa vseeno dobijo homologacijo, da jih lahko uporabljaš. Ko sem pa jaz želel na BTjko zmontirat hidravlično roko, ki bi bila težka 70 kg in bi čez zadnji rob BTjke gledala za 15 cm, je bilo pa neizvedljivo in nemogoče homologirat...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
  dne 19. 10. 2020 ob 9:12 je Slivka napisal:

Ja, prav, kar imejte jo. Moti me le, da za ostale voznike pa ni alternative na izbiro. SUVi so glomazni, štorasti in z zelo malo prostora notri, pet-vratnih limuzin praktično ni, iz karavanov delajo športnike in so nizki, športni avtomobili so pa sploh "na tleh". Ni pa nekega praktičnega in uporabnega vozila.

 

Se pa vedno večkrat vprašam, kako določena vozila sploh dobijo homologacijo. Za Slovenijo se ve, da se večino cest ZAČNE plužit, ko je na njih 10 cm snega. Vedno več novih vozil je nižjih. Torej v zimskih pogojih nasedejo na sneg. Pa vseeno dobijo homologacijo, da jih lahko uporabljaš. Ko sem pa jaz želel na BTjko zmontirat hidravlično roko, ki bi bila težka 70 kg in bi čez zadnji rob BTjke gledala za 15 cm, je bilo pa neizvedljivo in nemogoče homologirat...

Razširi  

Koliko pa je nižjih od 10cm,razen super špornih in tisti z zlomljeno akso in teh je 0,001%

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Res maš, sem zgrešil.

 

Razen na avtocestah in hitrih cestah je višina snega 15 cm in ne 10 cm. Torej avto, ki je od tal dvignjen 14 cm, je primeren samo za avtoceste in hitre ceste, na drugih cestah bo nasedel...

 

O zimski službi piše v 30. členu Pravilnika o rednem vzdrževanju javnih cest:

 

"Prevoznost je zagotovljena, če višina snega na cestah I. in II. prednostnega razreda ne presega 10 cm, na drugih cestah pa 15 cm, promet pa je možen z uporabo zimske opreme vozil. "

Napisano
  dne 20. 10. 2020 ob 4:52 je Slivka napisal:

Res maš, sem zgrešil.

 

Razen na avtocestah in hitrih cestah je višina snega 15 cm in ne 10 cm. Torej avto, ki je od tal dvignjen 14 cm, je primeren samo za avtoceste in hitre ceste, na drugih cestah bo nasedel...

 

O zimski službi piše v 30. členu Pravilnika o rednem vzdrževanju javnih cest:

 

"Prevoznost je zagotovljena, če višina snega na cestah I. in II. prednostnega razreda ne presega 10 cm, na drugih cestah pa 15 cm, promet pa je možen z uporabo zimske opreme vozil. "

Razširi  

Joj,pri vas pa menda samo ti orješ,da maste take ceste?:whatever:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tega je po mestih ohoho.... 🫣
    • Fak. Moja greška. Cel čas sem mislil na njihov  album  1978 Dire Straits.    Ne na tega.       
    • Glej, sploh ne bom komentiral...    
    • Bom končno zaključil debato Analog vs. Digital...nisem prej,k nimam skoz časa viseti na forumu.   Kot prvo,ko @Alex govori,da je Brothers in Arms referenca itd... To je album,ki je bil v studiju posnet na Sony-jev 24 špurni digitalni sistem-toliko o analognem zvoku in kvaliteti. Kaj si ti v studiju poslušal ne vem...če si analogni trak,si poslušal "slabšo" kopijo kopirano z digitalnega masterja. O zvoku pri tebi doma LP vs CD-to je brez veze debata ker je subjektivna. Osebno mnenje,da je na Vinylu "več informacije" in ne vem česa še....se mi zdi blago rečeno "stupid".   Lep video okoli tega.   @5:35 toliko o Jack Douglasu-producentu prej omenjenih Eurosmith-ov,ki so bili eni prvih,ki so začeli snemati digitalno....zanimiv video.   Še zanimivejši pa je ta.   Tukaj razloži,da so cca. od leta 1980 praktično vse vinilke "digitalne". Gre za potrebo,da se na ploščo z zadovoljivo ločljivostjo spravi cel album. Gre za to,da na LP brez regulacije špure rezanja ni mogoče shraniti več kot 4 običajno dolge pesmi (dve na vsako stran).  To je sicer možno na Maxi-Singlu,kar je tudi vzrok,da je na Maxi singlu brazda globlja,širša,in na isti odjemni dozi izhodni signal neprimerno glasnejši...celo na plošči se z prostim očesom po brazdah vidi,kjer je več basa-dinamike. A za normalne albume je potrebna regulacija špure rezanja matrice.  In ker nimamo "kristalno kroglo",ki bi nam v zamiku sproti v naprej povedala kako dinamična glasba sledi v naslednji sosednji brazdi,je leta 1979 na trg prišel Ampex ADD-1 Ta je omogočal zakasnitev v signalu (vpraksi cca. 7 sekund),kar je omogočilo boljši izkoristek širine razpoložljive za rezanje brazde matrice za LP. Tam,kjer je dinamika nižja,so bile brazde lahko bolj skupaj,drugje pa ne...praktično gre le za boljši izkoristek površine LPjke. No in za to zakasnitev je bila uporabljena A/D-D/A konverzija!!!-BOGOKLETSTVO😲 Sory @Alex...praktično vse Vinilke od cca. leta 1980 so v bistvu digitalne,ker drugače se jih sploh ne da narediti. Obstajajo izjeme,kot mastering konzola predstavljena v zgornjem videu,ki jo je tip izdeloval 15 let,da je zmogel obdelati signal ki ga je dobil z močno predelanega predvajalnika. Takih predvajalnikov pa praktično ni,in jih tudi nihče ne uporablja.   Skratka kar je bilo na prejšnji strani pisano z strani "strokovnjaka"-same kontradiktornosti in nakladanje....jaz temu rečem "kačja slina za audiofile" oz. bullshit😂.   Seveda so določeni studiji nagnjeni k izpolnjevanju želja "audiofilov"...za masten cvenk seveda😉...kot npr. Stockfish Records (vrhunski studiji in Guenther Pauler-legenda med studijskimi tehniki) ponuja t.i. DMM-CD/SACD,kjer gre za direkt-cut pobakrene matrice,ki jo nato odčitajo in direktno prenesejo v DSD. Tako zejamejo značilno vinilno popačenje brez postopka produkcije-stiskanja vinilk. Stockfisch DMM-CD/SACD WWW.STOCKFISCH-RECORDS.DE Your description   Seveda pa to spet nima nič z studijskim originalom,ker je v bistvu popačenje. Torej,kot sem že na začetku pisal-ni ga čez DSD....Vinilke pa...ajd,ne bom še enkrat "sol v rano".   Aja-za tiste,ki ne marajo "zastarelih" ploščkov,zgoščenk,speštank,USB-potlačenk itd....obstaja DSD tudi za download😉...samo,kdor da kaj nase,želi stvar držati v roki😊-ziher je ziher.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.