Skoči na vsebino

Zamenjava končnikov avspuha na Mazdi 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali je že kdo zamenjal končnika na avspuhu na Skayactiv Mazdi 6? Razmišljam, da bi montiral gor večje. Kolikor sem uspel izmeriti cev je problem, ker se na koncu, kjer je pritrjen krom nastavek,razširi.Kromirani nastavek je  fi 78 mm, če se ne motim. Cev avspuha je fi 50mm.Na koncu se razširi  na večji fi a ne vem točno, kakšen je. Razni univerzalni ne pridejo v poštev, ker cev ni enako široka do konca. 

V mislih imam nekaj takega, kot je na spodnji sliki-odrezati cev in privariti inox nastavek gor. A kje ga nabaviti? 

 

 

 

image.jpeg

Screenshot_20201205_200009_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20201205_200102_com.android.chrome.jpg

 

 

Napisano

Dr. izpuh, ti lahko tukaj pomaga in izpolni tvojo željo

 

 

 

 

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Nastavke dobiš vsepovsod po netu, še mimovrste jih ima ali pa pri kakem lokalnem auspuharju. 

Itak so to vsi  univerzalni nastavki za določen fi. 

Jaz sem na 2.gen, one original nastavke ki so privarjeni na lonec odrezal z flexarco in navaril novo daljšo cev in pol nove Akrapo nastavke gor. Simpl ko pasulj😁

 

P. S. :  Dr. Izpuh pa je dobra opcija, Denis vredu zrihta in ti lahko prilagodi izpuh po tvojih željah.

Meni je na Hondi na novo izdelal komplet izpuh od kolektorja nazaj in ga lahko pohvalim, sicer takrat še ni imel delavnice ker je delal pri Tertineku, popoldan pa doma šušmaril, zdaj pa vidim da ima že svojo delavnico. 👍

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Jest sem na gen.2 vzel od fox. Sem pa isto stare odzagal stran in nove navaril na lonec. Je bila pa tudi pri meni se mi zdi, da notranja oem cev 5 cm in nato nastavek 8 cm. Jaz sem pa potem dal fi 100 mm.

 

https://www.fox-sportauspuff.de/index.php?cName=endrohre-c-530

 

IMG_20180501_130843.jpg

IMG_20180501_130851.jpg

IMG_20180719_134947.jpg

IMG_20180719_134922.jpg

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 35 minutami je Scr3am napisal:

Jest sem na gen.2 vzel od fox. Sem pa isto stare odzagal stran in nove navaril na lonec. Je bila pa tudi pri meni se mi zdi, da notranja oem cev 5 cm in nato nastavek 8 cm. Jaz sem pa potem dal fi 100 mm.

 

https://www.fox-sportauspuff.de/index.php?cName=endrohre-c-530

 

IMG_20180501_130843.jpg

IMG_20180501_130851.jpg

IMG_20180719_134947.jpg

IMG_20180719_134922.jpg

Jaz bi tudi dal gor  fi 100 mm.A si odšraufal auspuhe dol ali si varil kar na avtu? 😬🔥

 

 

Napisano (urejeno)

Jest sem peljal prav k slosarju za avte (cugelj iz Bitenj) :). Jih je pa dol snel ja :)

Je pa fox prav firma k dela auspuhe in dobis tudi papirje za homologacijo. Poleg tega so pa itq celi iz poliranega inoxa in ni sans da zarjavijo :). So sicer mal drazji oe konkurence, ampak z razlogom.

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 3 minutami je Scr3am napisal:

Jest sem peljal prav k slosarju za avte (cugelj iz Bitenj) :). Jih je pa dol snel ja :)

Je pa fox prav firma k dela auspuhe in dobis tudi papirje za homologacijo. Poleg tega so pa itq celi iz poliranega inoxa in ni sans da zarjavijo :). So sicer mal drazji oe konkurence, ampak z razlogom.

 

A imajo kaj podobnega, pri fox iz inoxa  kot sem gor prilepil? V bistvu, da gre iz fi 50mm v konus in v končnike 100 mm.?

Za montažo se bom itak zmenil z mojim mehanikom. 

Saj pripravlja tudi avte za dirke... bo ja zvaril dve cevi skupaj.

A ti si naredil homologacijo oziroma jo moraš imeti? 

 

 

Napisano

Za nastavke ne rabiš homologacije, vsaj tako so mi razložili na tehničnem tu k delajo tud homologacije drgač.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Imas gor na spletni strani razdelilec za razlicne fije. Recimo en konec 50mm drugi pa recimo 80. Kar se tice homologacije jo kao praviloma potrebujes, ker gre za predelavo. Jest osebno nimam homologirano (imam papirje) in mi je ravno zaradi tega policaj tezil, ko me je ustavil. Sem nakoncu nekak zmutil, da so mi kao na tehnicnem rekl, da kao nerabim homologirati, ker je kao samo "nastavek" in je auspuh oem. Ob priliki bom homologiral, ker se ne mislim zajebavati zaradi telih 30e. Ce tko realno gledas se smatra, kot predelava glede na to, da sem oem auspuh odzagal stran in gor nasvasal drugega. Ni samo nastavek, kateri se natakne :D. Je pa res, da nisem se preverjal na tehnicnem, kako je s honologacijo...oni me pa tudi se nikoli niso vprasali ali imam homologirano :)

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Ja to maš prav da gre dejansko za predelavo ker ni original. Po drugi strani bi pa moral pol homologirat tudi vse ostale neoriginalne dele, zavorne ploščice, diski, auspuh. 

Zato sem spraševal pri nas ko delajo homologacije, in so mi razložili da se to ne smatra kot predelava ker je izpušni lonec original, nastavek pa ali je zavarjen ali prišraufan je vseeno. 

No spraševal sem tudi za luknjane zavorne diske če jih moram homologirat (imajo ABE papirje) in je pravtako odgovor bi ne ker ustrezajo originalnemu nadomestnemu delu. Za čeljusti sem pa bil raje tiho, so itak original Mazda😁😎

 

@Scr3ammogoče si preveč nabijal obrate  pa je policaj mislil da imaš Remusa🤪

  • Všeč 2
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

No sej pravim nisem preverjal mi je pa v dveh letih samo enkrat tezil policaj oz. policistka :). Je vprasala, ce je izpuh original. Bi mogi rect, da je da je to mpska :P

Napisano

Evo, končniki so danes  naročeni, carbon look, fi 100 mm. 🤗 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)
Napisano
pred 14 minutami je Bini napisal:

Meni odpira vse,so pa dobri rori ni kaj rečt!:bravo:

Se ti da pogledat,če je kaj podobnega za mojo 3ko limuzino?:whatever:

Mislim, da, so enaki tudi za tvojo. Izmeri fi zunanjega rora (naj bi bil 77 mm). Če imaš tak fi so pravi. 

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ja... končno, pred kakim tednom, po enih skoraj treh mesecih. 😬Sem mislil, da bom moral plačati carino, pa je šlo mimo. 😎

Velikost je v nulo, lepo gredo na obstoječe nastavke cevi. Za to varianto sem se pa odločil, ker se mi ni dalo rezati in variti. Ko bom lahko poslikam. 

 

 

Napisano
6 minutes ago, Alex said:

Ja... končno, pred kakim tednom, po enih skoraj treh mesecih. 😬Sem mislil, da bom moral plačati carino, pa je šlo mimo. 😎

Velikost je v nulo, lepo gredo na obstoječe nastavke cevi. Za to varianto sem se pa odločil, ker se mi ni dalo rezati in variti. Ko bom lahko poslikam. 

Le daj, da vidim če se jih splača naročiti😁 najbolj me zanima, če se vidi original cev v notranjosti nastavka.

Napisano

Tudi mene zanima, kako to zgleda. Čeprav na sivo barvo..no ja kaj pa vem. Bi mogu videt , a kaj optično poveča ror?

Napisano (urejeno)

Oz pogledaš pod reviews k folk slika..vidim da pride bolj ven ror potem? 🙂 nice

 

Pa tenis žogica na kljuki hahahaha

2021-02-13 17_51_19-1pc SUMSOO genuin for Mazda CX 5 cx 4 cx 3 Mazda Axela Mazda ATENZA exhaust pipe.png

Popravljeno od SpEkTr
Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Oz pogledaš pod reviews k folk slika..vidim da pride bolj ven ror potem? 🙂 nice

 

Pa tenis žogica na kljuki hahahaha

2021-02-13 17_51_19-1pc SUMSOO genuin for Mazda CX 5 cx 4 cx 3 Mazda Axela Mazda ATENZA exhaust pipe.png

V bistvu, kot sem sam videl na hitro, lahko sam določiš, koliko bodo nastavki gledali ven, ker so kar dolgi. Tudi sam sistem pritrditve je zelo kvaliteten.

Zdraven so mi v paketu priložili še kvalitetno krpo za brisanje avta. Na otip izgledajo kot da so res iz karbonskih vlaken pa tudi inox izgleda res kvaliteten. Tudi teža je prava, niso kar neki tanki poceni nastavki. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.