Jump to content

Recommended Posts

pred 2 urama je Alenh napisal:

Mi lahko kdo pove oz razloži ketere gume lahk dam gor in kaj pomeni tisto(11a,11b predvidevam predelave)?

Gre se za mazdo 6 2.2 2016...

Screenshot_20210501-175323_Drive.jpg

A misliš na original platišča 19 X 7,5"? Ali bi zamenjal platišča za širša, večja? Malo več podatkov bi pomagalo. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

REČENO STORJENO , 19tke so gor.

To še ni vse. Prejšnji lastnik je imel gor zimske 205 60 R15 (namesto R16)... je skoraj drsal po tleh ... 

Sama velikost platišč ne pove veliko, ampak bolj obseg kolesa oziroma višina bočnic gume. Ker za avte, kjer imaš manjša kolesa je lahko že 18 zelo neudobna, tam kjer pa imaš večja pa je problem recimo

Posted Images

pred 20 minutami je Alex napisal:

A misliš na original platišča 19 X 7,5"? Ali bi zamenjal platišča za širša, večja? Malo več podatkov bi pomagalo. 

Zamenjal bi za 19× 8,5J et 45

Link to post
Share on other sites
pred 35 minutami je Alenh napisal:

Zamenjal bi za 19× 8,5J et 45

Homogiraš lahko gume 245/40 r 19.

Tako dimenzijo imam tudi sam na feltnah 8'5".Tako boš imel skoraj enak presek gume kot 225/45 r 19.

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
pred 8 urami je Alex napisal:

Homogiraš lahko gume 245/40 r 19.

Tako dimenzijo imam tudi sam na feltnah 8'5".Tako boš imel skoraj enak presek gume kot 225/45 r 19.

Potem 235/35 r19 al pa 225/40 r19 odpadejo?

Link to post
Share on other sites
pred 1 uro je Alenh napisal:

Potem 235/35 r19 al pa 225/40 r19 odpadejo?

225 gume so absolutno preozke za 8,5" širino platišč (sem imel nekaj časa takšno kombinacijo, dokler nisem kupil gum 245). Pri gumah 235/35 r 19 pa bi imel napako 5,87% pri odčitku hitrosti. Razlika  v diametru gume:

original 225/45 r 19 = 685.1mm

               235/35 r19     = 647.1mm   Nekateri montirajo na 8,5" tudi gume 245/45 r 19. Tudi tukaj pride do razlike v prikazu hitrosti zaradi večjega premera gume. Sicer pa dobiš zraven platišč vedno tudi tuv v katerem ti piše, kakšne dimenzije gum lahko montiraš za točno tvoj model avta.Brez tega papirja ne moreš narediti homologacije.
Paziti moraš tudi na ET, da ne bo premajhen, ker ti potem lahko drsa po notranjem robu blatnika, ko je avto obtežen. ET ne sme biti niti prevelik, ker imaš potem lahko problem z drsanjem po vzmetenje. 
 
Edited by Alex
  • Like 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
pred 25 minutami je Alex napisal:

225 gume so absolutno preozke za 8,5" širino platišč (sem imel nekaj časa takšno kombinacijo, dokler nisem kupil gum 245). Pri gumah 235/35 r 19 pa bi imel napako 5,87% pri odčitku hitrosti. Razlika  v diametru gume:

original 225/45 r 19 = 685.1mm

               235/35 r19     = 647.1mm   Nekateri montirajo na 8,5" tudi gume 245/45 r 19. Tudi tukaj pride do razlike v prikazu hitrosti zaradi večjega premera gume. Sicer pa dobiš zraven platišč vedno tudi tuv v katerem ti piše, kakšne dimenzije gum lahko montiraš za točno tvoj model avta.Brez tega papirja ne moreš narediti homologacije.
Paziti moraš tudi na ET, da ne bo premajhen, ker ti potem lahko drsa po notranjem robu blatnika, ko je avto obtežen. ET ne sme biti niti prevelik, ker imaš potem lahko problem z drsanjem po vzmetenje. 
 

Razumem potem se bom odločil za 245/40r19 mislim da pri et 45 ne bi smel biti problem,da bo dost prostora.Kakšen maš pa ti et?

Link to post
Share on other sites
pred 54 minutami je Alenh napisal:

Razumem potem se bom odločil za 245/40r19 mislim da pri et 45 ne bi smel biti problem,da bo dost prostora.Kakšen maš pa ti et?

Tudi 45. Tako ti bo ravno prav  "poravnalo" gumo z blatniki. 😉

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami je Alex napisal:

Tudi 45. Tako ti bo ravno prav  "poravnalo" gumo z blatniki. 😉

Super pol me ne rab skrbet,da bi me na tehničnem kej zajebaval in bo šla homologacija lepo prek😊

Link to post
Share on other sites
pred 9 minutami je Alenh napisal:

Super pol me ne rab skrbet,da bi me na tehničnem kej zajebaval in bo šla homologacija lepo prek😊

Tako je. Samo glej, da dobiš obvezno  prave papirje zraven platišč za tvoj avto. Ko greš na homologacijo moraš imeti obvezno vgrajene gor gume, ki bodo vpisane v kartonček, 245/40 r19.

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
pred 2 minutama je Alex napisal:

Tako je. Samo glej, da dobiš obvezno  prave papirje zraven platišč za tvoj avto. Ko greš na homologacijo moraš imeti obvezno vgrajene gor gume, ki bodo vpisane v kartonček, 245/40 r19.

Ja platišča sm že naroču dobil sm pa po mailu TUV certifikat tisto ko sm že včeri  dal gor..

Pravkar je Alenh napisal:

Ja platišča sm že naroču dobil sm pa po mailu TUV certifikat tisto ko sm že včeri  dal gor..

 

Screenshot_20210501-175323_Drive.jpg

Link to post
Share on other sites
pred 3 minutami je Alenh napisal:

Ja platišča sm že naroču dobil sm pa po mailu TUV certifikat tisto ko sm že včeri  dal gor..

 

Screenshot_20210501-175323_Drive.jpg

Super. Kakšna si pa vzel? 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
pred 18 minutami je Alenh napisal:

Tomason ar1

Screenshot_20210502-100214_Chrome.jpg

Lepe. S tem, da je ta 6-ka na sliki "spuščena". A jo boš tudi ti nižal? 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
pred 14 minutami je Alex napisal:

Lepe. S tem, da je ta 6-ka na sliki "spuščena". A jo boš tudi ti nižal? 

Zaenkrat ne....Pretrdo bo pol vse skupi...

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Pa ne samo to... avto rata nepraktičen, ker pol skos stiskaš zobe al bo šlo čez ležečega policaja, a sem dost stran od robnika, da ne zapnem, kakšne rampe v garažne hiše al podzemna parkirišča znajo na prelomu biti s prevelikim kotom in bo trpel odbijaš pa še kaj drugega.

 

Nižat se splača le avto, ki ni daily driver in ga maš več ali manj za frajerirat naokoli... vse ostalo je pa en kup ene dodatne nepotrebne nadloge. 50% tistih pa ki so nižal so zelo kmalu šli nazaj na original višino. Nižat za 1 do 1,5 cm se namrč ne splača za 3 ali več je pa navadno že preveč za brezskrbno uporabo avta.

  • Like 1

33112_1.png

Link to post
Share on other sites
pred 5 minutami je Boss napisal:

Pa ne samo to... avto rata nepraktičen, ker pol skos stiskaš zobe al bo šlo čez ležečega policaja, a sem dost stran od robnika, da ne zapnem, kakšne rampe v garažne hiše al podzemna parkirišča znajo na prelomu biti s prevelikim kotom in bo trpel odbijaš pa še kaj drugega.

 

Nižat se splača le avto, ki ni daily driver in ga maš več ali manj za frajerirat naokoli... vse ostalo je pa en kup ene dodatne nepotrebne nadloge. 50% tistih pa ki so nižal so zelo kmalu šli nazaj na original višino. Nižat za 1 do 1,5 cm se namrč ne splača za 3 ali več je pa navadno že preveč za brezskrbno uporabo avta.

Škoda, ker ni že dizajnirana 6-ka tako, da bi pri isti oddaljenosti od tal bili koloteki oziroma izrez za kolesa nekoliko manjši in bi bilo manj lufta med kolesom in blatnikom. Saj ne bi rabili veliko, kak centimeter in pol. 🤔

  • Like 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

Ja to bi bila boljša rešitev...

33112_1.png

Link to post
Share on other sites
pred 5 urami je Alex napisal:

Tudi 45. Tako ti bo ravno prav  "poravnalo" gumo z blatniki. 😉

Daj mi samo še reči kako je glede kamenčkov ko maš poravnan ti jih kaj meče al ni tak problem?

Link to post
Share on other sites
Pred eno uro je Alenh napisal:

Daj mi samo še reči kako je glede kamenčkov ko maš poravnan ti jih kaj meče al ni tak problem?

Ni problema. V bistvu je zadaj še malo placa do roba blatnika, spredaj je bolj poravnano.V glavnem veliko lepše izgleda kot z original platišči. 😉

  • Like 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites
pred 9 urami je Alex napisal:

Škoda, ker ni že dizajnirana 6-ka tako, da bi pri isti oddaljenosti od tal bili koloteki oziroma izrez za kolesa nekoliko manjši in bi bilo manj lufta med kolesom in blatnikom. Saj ne bi rabili veliko, kak centimeter in pol. 🤔

 

Sej pa tut original ni neki full lufta umes 

IMG_20210502_224749.thumb.jpg.a1b01114eca1ad42530956bbacb17928.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.