Skoči na vsebino

Platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 30 minutami je pickov napisal:

Zdravo! Eno vprašanje, ali pašejo platišča od 3 generacije 19 col na 2 generacijo

Kolikšen je ET od druge gen.? 

 

 

Napisano

Predvidevam da je mišljeno za M6. 

Odgovor je ja pašejo in odlično izgleda, ampak jih ne moreš homologirat. 

 

fcf5c16s-960.jpg

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja za M6 je mišljeno...to da se jih ne da homologirat mi je jasno...kakšne so pa original dimenzije pnevmatik ma 19col

Napisano

Za GH sem jaz imel v homologaciji najvecje 18" (225/45 R18)

 

homologacija-003.jpg.f85a2da1edd34c8f5b282540cd2b85b2.jpg

 

225/45 R19 pa so od tretje generacije (GJ)

 

Homolagacija_pdf.png.d2ec8f1f8793b7b271923beb25d4da87.png

 

Take sem imel tudi na prejsnji sestki ...

 

8409363018_764cd61354_o.jpg.39fcb660f39edcd3c3200af22fc12690.jpg

 

 

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
5 hours ago, Aless said:

Predvidevam da je mišljeno za M6. 

Odgovor je ja pašejo in odlično izgleda, ampak jih ne moreš homologirat. 

 

fcf5c16s-960.jpg

Bolano 😍 se mi zdi, da še bolj pašejo na drugi generaciji kot na tretji

Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

Bolano 😍 se mi zdi, da še bolj pašejo na drugi generaciji kot na tretji

Jaz sem ravno enako razmišljal, res zgleda svetovnooo

Napisano
dne 22. 12. 2020 ob 15:05 je Bini napisal:

Kako bo šele,ko bom jaz na 3ko dal 19ke!?zmeden?

REČENO STORJENO , 19tke so gor.:jupiii:

IMG_20201223_132351~2.jpg

IMG_20201223_132545~2.jpg

IMG_20201223_132439~2.jpg

IMG_20201223_132506~2.jpg

  • Všeč 4
  • Ljubim 2
Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

REČENO STORJENO , 19tke so gor.:jupiii:

IMG_20201223_132351~2.jpg

IMG_20201223_132545~2.jpg

IMG_20201223_132439~2.jpg

IMG_20201223_132506~2.jpg

He, He, zdaj ga pa samo še znižaš in bo super. 😊

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 4 minutami je scania napisal:

Mazda 3 cross  :) :) meni vredi zgleda

Seveda,drugače jih ne bi dal gor! :prstgor:

Napisano

jaz jih morm dat pa prvo peskati pa nanovo barvati da bodo za poleti pripravljene

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Sedaj bodo izgleda 19" feltne najbolj iskani artikli. Pašejo lepo na vse modele. 😊

pred 1 minuto je curko napisal:

jaz jih morm dat pa prvo peskati pa nanovo barvati da bodo za poleti pripravljene

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk
 

A tudi 19? 

 

 

Napisano

Ja ja tudi 19.
po pa da tkole zgleda ker na beli res pase tqksnala barva platisc
pa brez cevlov hehe 50e925f18c425fd4c0eb95e8db093532.jpg

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

Ja ja tudi 19.
po pa da tkole zgleda ker na beli res pase tqksnala barva platisc
pa brez cevlov hehe 50e925f18c425fd4c0eb95e8db093532.jpg

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk


fles naredil svoje na zalost nimam lepse slike drugace pa 19 ja

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

slaba slika se opravicujem drugace 19 ja9841afffba1253895f668dbf7379591a.jpg

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
pred 59 minutami je Alex napisal:

He, He, zdaj ga pa samo še znižaš in bo super. 😊

 

Zanimivo, kao imamo različen okus... men je ravno to všeč, da se krožnica gume prilega odprtini v blatniku in mi je tole skoraj idealno. Nižanje me spominja na turške gastrbajterje.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 43 minutami je Boss napisal:

 

Zanimivo, kao imamo različen okus... men je ravno to všeč, da se krožnica gume prilega odprtini v blatniku in mi je tole skoraj idealno. Nižanje me spominja na turške gastrbajterje.

@Boss prav imaš,nobenega nižanja ne bo,samo gume še menjam iz 45 na 40 pa bo. Te so tako fuč!:prstgor:

Popravljeno od Bini
Napisano

@Bini škoda da ne boš nižal, tako mi ni vredu, ker zgleda kot nek wanabe SUV, če boš dal pa še 40 gume bo pa še slabše ker bo še več razmaka med gumo in blatnikom.

Meni je idealno če je med gumo in blatnikom za prst ali 2 razmaka med gumo in blatnikom, kot na oni M6 na sliki. 

No kot je že Boss napisal so pa okusi različni, važno da je tebi všeč. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.