Skoči na vsebino

Platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vprašanje je kakšna kvaliteta, premer, in za koliko denarja iščeš. Pa ti bomo znali kaj bolj točno svetovati. Nikakor pa ne kupovat  low budget felten (vse so made in china). O. k tudi ostale firme jih delajo tam a višji modeli so narejeni še vedno v EU. 

 

 

Napisano

Najslabše so kake cenene kopije originalnih platišč. Hitro se zvije, lušči in celo poči. Jaz sem bil nekak najbolj zadovoljen z OZ feltnami (kar se športnih modelov tiče). Drugače pa prisegam na original platišča na avtu (tovarniška).

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 minutami je FuManchu napisal:

Najslabše so kake cenene kopije originalnih platišč. Hitro se zvije, lušči in celo poči. Jaz sem bil nekak najbolj zadovoljen z OZ feltnami (kar se športnih modelov tiče). Drugače pa prisegam na original platišča na avtu (tovarniška).

Jaz se bil tudi z OZ izredno zadovoljen. Tudi te Momo, ki jih imam sedaj so super. Ko ne rabiš veliko uteži, je dober znak, da so dobro ulite, postružene in zbalansirane. Dobre feltne so trdne, lahke in narejene iz dobre zlitine. Ker sem imel priliko videti od blizu (in tudi sem sodeloval z njimi) moderne livarne(aluminij, magnezij) vem, kako pomembni so alu ingoti za kvalitetne izdelke. Potem so tu še kvalitetne preše, kontrola prožnosti, obdelovanje na cnc strojih, 

rentgenska kontrola itd. 

Pomembna je tudi linija za prašno barvanje, lakirnice. Recimo v moji bivši firmi smo ulivali med drugim tudi alu platišča za bmw motorje. 

Tolerance opletanja nične, poroznost 0. Drugo pa je, ko se jih  izdeluje kje na Kitajskem z bolj ohlapnimi tolerancami in z kakšnim recikliranimi surovinami in slabim lakiranje. Dokaz takšne slabe proizvodnje so temno grafite feltne "naših" mazd. Ne samo, da se barva lupi, so tudi drugače zelo opletajoča, znajo biti tudi jajčasta. Prva serija mazd (mk1) 17" col, pa je imela original italijanske feltne Eta beta, ki je sicer zelo dobra firma. 

 

 

Napisano
pred 50 minutami je Alex napisal:

Jaz se bil tudi z OZ izredno zadovoljen. Tudi te Momo, ki jih imam sedaj so super. Ko ne rabiš veliko uteži, je dober znak, da so dobro ulite, postružene in zbalansirane. Dobre feltne so trdne, lahke in narejene iz dobre zlitine. Ker sem imel priliko videti od blizu (in tudi sem sodeloval z njimi) moderne livarne(aluminij, magnezij) vem, kako pomembni so alu ingoti za kvalitetne izdelke. Potem so tu še kvalitetne preše, kontrola prožnosti, obdelovanje na cnc strojih, 

rentgenska kontrola itd. 

Pomembna je tudi linija za prašno barvanje, lakirnice. Recimo v moji bivši firmi smo ulivali med drugim tudi alu platišča za bmw motorje. 

Tolerance opletanja nične, poroznost 0. Drugo pa je, ko se jih  izdeluje kje na Kitajskem z bolj ohlapnimi tolerancami in z kakšnim recikliranimi surovinami in slabim lakiranje. Dokaz takšne slabe proizvodnje so temno grafite feltne "naših" mazd. Ne samo, da se barva lupi, so tudi drugače zelo opletajoča, znajo biti tudi jajčasta. Prva serija mazd (mk1) 17" col, pa je imela original italijanske feltne Eta beta, ki je sicer zelo dobra firma. 

Vau,pravi maher si zato imam eno vprašanje glede te Eta beta firme,ki so kao Italjanske Jaz imam na feltnah njihov znak na notranji strani pa je made in China.:whatever: Kaj misliš?

Napisano
pred 37 minutami je Bini napisal:

Vau,pravi maher si zato imam eno vprašanje glede te Eta beta firme,ki so kao Italjanske Jaz imam na feltnah njihov znak na notranji strani pa je made in China.:whatever: Kaj misliš?

Saj pravim, da se načeloma  sedaj te mid price feltne vse ulivajo na Kitajskem. Saj lahko dobiš tudi od tam  kake res dobre med katere pa original Mazdine vsekakor ne spadajo. Te Eta beta so pa precej dobre feltne, čeprav so made in china. Recimo feltne momo , vsaj višje in najvišje modele, še vedno izdeluje v Italiji. 

 

 

Napisano

Pa ljudje bozji saj je dan danes vse made in china. Bosch k velja za neko kvaliteto je tudi vse made in china. Imas dobre in slabe izdelke iz kitajske. Odvisno koliko si pripravljen placati.

Napisano (urejeno)

Prosim za nasvet.

 

Namrec, imam novo Mazdo 3

Platisca so originalna 7Jx18 ET 45 z gumami 215/45/18.

 

Ima kdo izkusnje, ce gredo platisca na novo 3-ko 8Jx18 et 48, gume bi kar prestavil te ki imam 215/45/18.

 

Malo me skrbi da bo platisce presiroko za to gumo, ceprav po konfiguratorju sem nasel podatek da gredo gume od 215-245 na platisca sirine 8J.

 

Ce ima kdo tako, ki naj sporoci kako se to obnese na novi 3-ki in seveda ce gume prevec raztegne ali je se ok videt.

 

Hvala vnaprej 

20210414_172214.jpg

Popravljeno od FrX186
Napisano

Sicer nimam 18" a vseeno. 

Pri. meni je bilo podobno, ko sem kupil 8, 5" široka platišča in sem montiral original  gume 225. Sicer gre gor a jo ful raztegne. Feltnin rob je tako izpostavljen, da jo sigurno kaj kmalu podrsaš po robu. 

Na 8" gredo  gume 225 ali 235. Računaj, da imamo mi na 6-kah original širino felten  7,5" pa so gume 225.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Sicer nimam 18" a vseeno. 

Pri. meni je bilo podobno, ko sem kupil 8, 5" široka platišča in sem montiral original  gume 225. Sicer gre gor a jo ful raztegne. Feltnin rob je tako izpostavljen, da jo sigurno kaj kmalu podrsaš po robu. 

Na 8" gredo  gume 225 ali 235. Računaj, da imamo mi na 6-kah original širino felten  7,5" pa so gume 225.

Mislim enako, že moje 215 so na 7j malo raztegnjene a še ravno na meji! Jaz jih nebi dal gor na 8j. Edino, da daš gumo 245/40 18 8j. So pa lepe👍

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Mislim enako, že moje 215 so na 7j malo raztegnjene a še ravno na meji! Jaz jih nebi dal gor na 8j. Edino, da daš gumo 245/40 18 8j. So pa lepe👍

za lepoto se trpi, so včasih rekli :)

Napisano (urejeno)

Screenshot_20210416-091934_Drive.thumb.jpg.f12bcce96cbefef7aa28f3a00aa474f8.jpgScreenshot_20210416-091947_Drive.thumb.jpg.32b47bc13c1bf863a3d7a9057594f86d.jpg

dne 15. 4. 2021 ob 5:47 je Alex napisal:

Sicer nimam 18" a vseeno. 

Pri. meni je bilo podobno, ko sem kupil 8, 5" široka platišča in sem montiral original  gume 225. Sicer gre gor a jo ful raztegne. Feltnin rob je tako izpostavljen, da jo sigurno kaj kmalu podrsaš po robu. 

Na 8" gredo  gume 225 ali 235. Računaj, da imamo mi na 6-kah original širino felten  7,5" pa so gume 225.

Fantje hvala za mnenja...

 

Po vseh izracunih je 215 min sirina pnevmatike ki je priporocena za platisca 8J.

Namrec, je pnevmatika se vseeno za dober 1 cm sirje od platisca in platisce ima certifikat za Mazdo 3 in prav dopisana je priporocena 215 45 18 guma.

 

Vem, na meji je vse to in ce bi pnevmatika imela "rob" bi bilo se manj skrbi, tako pa verjamem na vse napisano od proizvajalca, kot tudi Mazda servisa in vulkanizerja ki ga poznam.

 

Po izracunu gre skozi, sirina platisca 8J x 2,54cm= 20,32cm, guma je pa najsirji del 215cm.

 

Ko uredim bom poslikal, zaupam certifikatu in da bo lepo. (Nemcu bi ziher bilo lepo tudi ce je guma raztegnjena 🤔)

 

🙋‍♂️

 

 

Screenshot_20210416-092028_Samsung Internet.jpg

Popravljeno od FrX186
Dodajanje prilog
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Super so videt.👍

Bom poslikal ko pridejo, ce bom pa le lahko, pa se se pokazem maja na "srecanju" glede izziva porabe. 😉👍🏻

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
dne 16. 4. 2021 ob 15:41 je FrX186 napisal:

Bom poslikal ko pridejo, ce bom pa le lahko, pa se se pokazem maja na "srecanju" glede izziva porabe. 😉👍🏻

Platisca prispela, gume 215 so sle lepo gor in jih je raztegnilo do tiste meje lepega.

Lepse bi prisle gume z robom, ampak zal te originalne Bridgestone nimajo roba.

 

Zaenkrat je pa ne bom spuscal, ceprav... 🤔

...malo bi pa lahko, a ne da😜

20210422_175556.jpg

20210422_175518.jpg

20210422_181104.jpg

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je FrX186 napisal:

Platisca prispela, gume 215 so sle lepo gor in jih je raztegnilo do tiste meje lepega.

Lepse bi prisle gume z robom, ampak zal te originalne Bridgestone nimajo roba.

 

Zaenkrat je pa ne bom spuscal, ceprav... 🤔

...malo bi pa lahko, a ne da😜

20210422_175556.jpg

20210422_175518.jpg

20210422_181104.jpg

Lepo izpade. Meni sicer niso všeč raztegnjene gume. Ampak moraš pa res  pazit rob felten, ker vidim, da je kar izpostavljen zaradi ožjih gum. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Lepo izpade. Meni sicer niso všeč raztegnjene gume. Ampak moraš pa res  pazit rob felten, ker vidim, da je kar izpostavljen zaradi ožjih gum. 

Vsekakor, je res na meji estetike zame, so se vseeno gume dober 1cm sirje od platisc, ampak rob je pa rob... kot sem napisal, da je vsaj guma z boli izrazitim robom, bi bilo varnejse za platisca.

...sem pa tudi eden tistih ki zelo pazi na avto in mi robniki niso vsec 😜

Zaenkrat se jim uspesno izogibam.

 

😉👍🏻

Napisano
pred 9 minutami je FrX186 napisal:

Vsekakor, je res na meji estetike zame, so se vseeno gume dober 1cm sirje od platisc, ampak rob je pa rob... kot sem napisal, da je vsaj guma z boli izrazitim robom, bi bilo varnejse za platisca.

...sem pa tudi eden tistih ki zelo pazi na avto in mi robniki niso vsec 😜

Zaenkrat se jim uspesno izogibam.

 

😉👍🏻

Tako situacijo imam jaz na stari 6-ki. Sem zelo pazil na robove a sem se moral enkrat enemu modelu umakniti in sem zaružil fajn v robnik. Se zgodi mimogrede, tako, da ti guma z robom zelo pomaga. 

Nič, pazi na lepe feltne in samo gasa.🙂

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je FrX186 napisal:

Vsekakor, je res na meji estetike zame, so se vseeno gume dober 1cm sirje od platisc, ampak rob je pa rob... kot sem napisal, da je vsaj guma z boli izrazitim robom, bi bilo varnejse za platisca.

...sem pa tudi eden tistih ki zelo pazi na avto in mi robniki niso vsec 😜

Zaenkrat se jim uspesno izogibam.

 

😉👍🏻

Hah, tudi jaz sem en tistih, ki pazim na avto in mi robniki niso všeč pa sem ga jeseni vseeno lepo počohal. Platišče je zdaj sicer sanirano ampak filing je biu pa scary. Pa je mogoče moja guma nekoliko bol čez platišče. V glavnem, pazi jih!😉

Napisano
dne 22. 4. 2021 ob 21:54 je Gregster napisal:

Hah, tudi jaz sem en tistih, ki pazim na avto in mi robniki niso všeč pa sem ga jeseni vseeno lepo počohal. Platišče je zdaj sicer sanirano ampak filing je biu pa scary. Pa je mogoče moja guma nekoliko bol čez platišče. V glavnem, pazi jih!😉

Se bom potrudil, uffff

 

Tuhtam pa o menjavi gum, da bi dal gor gume z bolj izrazitim robom, prav zaradi tega da nebi slucajno... 🤔

Napisano
pred 26 minutami je FrX186 napisal:

Se bom potrudil, uffff

 

Tuhtam pa o menjavi gum, da bi dal gor gume z bolj izrazitim robom, prav zaradi tega da nebi slucajno... 🤔

A ne bi dal širših gor(225) da bi bile prave dimenzije za te feltne? Še rob na gumah in si zmagal. Če je opcija daš tistih 40€  za homologacijo in je mir. 

 

 

Napisano
dne 27. 4. 2021 ob 14:58 je Alex napisal:

A ne bi dal širših gor(225) da bi bile prave dimenzije za te feltne? Še rob na gumah in si zmagal. Če je opcija daš tistih 40€  za homologacijo in je mir. 

To imas tudi prav in bom preveril ce je kaksna opcija.

 

Zaenkrat so vpisane le 215.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.