Skoči na vsebino

Platišča


pickov

Priporočeno sporočilo

pred 48 minutami je FRMM napisal:

 

V bistvu gredo ožje za 1cm. CX-3 ima gume 215, Mazda3 205. (govorim za dimezijo 16', 18' ima isto 215)

ET bi šla oba gor brez problema. Po moje je razlika v širini same feltne. Namreč, na feltno 7" gre gor guma 215 na 6'5 pa 205. Gume 205 ne smeš montirati na širino 7".

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Vprasanje za homologacijo platisc / gum. Ali morajo biti gume, ki so specificirane z novimi feltnami biti tufi dejansko na feltni ob homologaciji?

 

Primer:

Tovarniske gume 185/50/16

 

Rad bi homologiral gume 195/50/16 

Nove feltne imajo dimenzijo 185 in 195/50/16 v certifikatu.

 

Vprasanje je ali je ob homologaciji na novih feltnah treba imeti tudi gume 195 ali pa imas lahko nataknjene 185 pa vseeno vpisejo 195?

 

Gre se za razliko v sirini med letnimi in zimskimi...

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je jereb napisal:

Vprasanje za homologacijo platisc / gum. Ali morajo biti gume, ki so specificirane z novimi feltnami biti tufi dejansko na feltni ob homologaciji?

 

Primer:

Tovarniske gume 185/50/16

 

Rad bi homologiral gume 195/50/16 

Nove feltne imajo dimenzijo 185 in 195/50/16 v certifikatu.

 

Vprasanje je ali je ob homologaciji na novih feltnah treba imeti tudi gume 195 ali pa imas lahko nataknjene 185 pa vseeno vpisejo 195?

 

Gre se za razliko v sirini med letnimi in zimskimi...

Hvala

Ja, postopek je tak da pojdi do vulkanizerja in naj ti zmontira gor. Izpolnit more obrazec - tehnično potrdilo o vgradnji. To potrdilo in certifikat pelješ na homolomo, kjer zadevo poslikajo, plačaš 35 eur in dobiš karton po pošti ko vpišejo. Do takrat imaš potrdilo o oddani homologaciji v primeru če te dobijo policaji ob pregledu zimske opreme.

 

Ko bodo slikali homolomo in če boš imel druge gume gor, bodo vpisali kar je gor. Zato je pomembno da imaš vse pripravljeno na homolomo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je NevLado napisal:

Ja, postopek je tak da pojdi do vulkanizerja in naj ti zmontira gor. Izpolnit more obrazec - tehnično potrdilo o vgradnji. To potrdilo in certifikat pelješ na homolomo, kjer zadevo poslikajo, plačaš 35 eur in dobiš karton po pošti ko vpišejo. Do takrat imaš potrdilo o oddani homologaciji v primeru če te dobijo policaji ob pregledu zimske opreme.

 

Ko bodo slikali homolomo in če boš imel druge gume gor, bodo vpisali kar je gor. Zato je pomembno da imaš vse pripravljeno na homolomo.

Točno tako je, kot si napisal. 

Še posebej jih zanima to, da gre guma lepo mimo amortizerja in mimo blatnika. 

To po slikajo z vseh možnih kotov. Tudi gume, ki so trenutno gor poslikajo, prav tako feltne. In dobiš homologacijo točno in samo za to kombinacijo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala, postopek poznam le zanimalo me je ce moras gumo z novo dimenzijo imeti dejansko gor med homologacijo ali je dovolj da je v certifikatu.

pred 4 urami je Alex napisal:

Točno tako je, kot si napisal. 

Še posebej jih zanima to, da gre guma lepo mimo amortizerja in mimo blatnika. 

To po slikajo z vseh možnih kotov. Tudi gume, ki so trenutno gor poslikajo, prav tako feltne. In dobiš homologacijo točno in samo za to kombinacijo. 

Tocno in samo zato kombinacijo ne bo drzalo ker dimenzijo gum vpisejo poleg ostalih, feltne pa v predel predelav vozila. To sem ze delal.

Vprasanje pa je ker gum se nimam, nabavim spomladi nove

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaka, da nisi kaj pomešal?   Naša M3 2018:    
    • Hvala @Bini!!  Ja takole imam, ampak prej sem imel zaprto in se zadaj ni videlo trobe itd. Mogoče se je odprlo, ko sem peljal? Ne vem. Sem pa 100% da je bilo zaprto, ker vem da sem tlačil notri roke ko sem pucal avto. Če je to okej, potem naj bo tako. No, na zadnji sliki pa nimam teh pokrovčkov na levi in desni strani. To še rabim, pa bo okej očitno. Pa tisto zadevco moram tudi naročiti za srne odganjat. 😀
    • Gledam na to v kontekstu tistih časov in svoje mladosti. Ne pogrešam takratne oblasti, pogrešam svojo mladost.      »Janša je že v rani mladosti kazal voditeljske sposobnosti. Že pri INSAJDER.COM Ob zaprisegi Janeza Janše kot predsednika slovenske vlade so v Mladini spomnili, da je bil bodoči predsednik vlade »že v mladosti pravi...
    • Počal sem samo na hrvaških trajktih.   V Italiji nikoli.   Jaz bi rekel, da je to tudi kriva oblika pristanišča.
    • To je itak grška neumnost. Zakaj pa od ICE ne zahtevajo istega? Saj je prazen bencinski tank prav tako manj nevaren od polnega.   Vse, kar bi zdrava pamet potrebovala na trajektih, je to, da bi na vsakem trajektu poskrbeli za lažjo vožnjo na rampo, da vozilo ne podrsa s podom. Tam je pač nameščena baterija, ki se lahko poškoduje. Dve večji "deski" iz trde gume bi bilo vse, kar se potrebuje ... Ampak birokrati ne razmišljajo tako kot kmetje.   Če kdo poškoduje baterijo pri vožnji na trajekt, je vseeno ali je 90 % ali 40 % polna. In to sta moja dva centa.   PS: Ja, tudi na trajekt bom šel v Grčiji z EV. Brez da bi se tresel. 😃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.