Skoči na vsebino

Mazda CX-3 vs Mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Z malo pretiravanja bi rekel, da sem ob menjavi imel podoben občutek, kot po koncu smučanja, ko zamenjaš pancarje s supergami :)

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Svojo mazdo 6GH, sem kupil od gospoda, ki je kupil CX-3 in je imel največ pripomb nad prostorom. Sploh pritljažnik je baje kar žalost, sploh napram 5vratni mazdi :) 

Napisano (urejeno)

Prtljažnik CX-3 sploh ni bistveno manjši, če se ne motim za 18 litrov manjši od Mazde 3 (pet vratne).

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Prtljažnik CX-3 sploh ni bistveno manjši, če se ne motim za 18 litrov manjši od Mazde 3 (pet vratne). Je pa pri CX-3 zelo praktično dvojno dno, sam sem imel spodaj skrito razno "šaro", zgoraj pa je bil potem cel prostor na razpolago za trgovino. Je pa res, da je bilo potrebno ob večjih nakupih špecerije robo nakladati še na sedeže, za sedeže, ...

 

Torej petvratna Mazda 3 ima v prtljažniku le malenkost več prostora, malenkost več prostora pa tudi za sedenje na zadnjih sedežih.

 

Bi rekel, da je CX-3 avto za par, mogoče tudi družino s tremi člani. če niso nadpovprečne rasti :) 

Sem enakega mnenja. To so po mojem avti za kak mlad par+pes, eventualno en otrok. Za kaj več je potrebno gledati kaj večjega.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Ja @gregc88 zanimivo vprašanje.

 

Seveda ima višji sedež pri CX-3 tudi prednosti. Prva je ta, da se lažje usedež in lažje "dvigneš rit", ko greš iz avta. Po tem, ko pa enkrat v avtu sediš, meni položaj pri Mazdi 3 veliko bolj ustreza, ker imam občutek da me avto "objema" oz. sem z njim bolj povezan. Druga je ta, da med vožnjo vidiš nekoliko več, sploh ob cestah z nizkimi ograjami. 

 

Kar se pa preglednosti "desno nazaj" tiče, sta oba avta žal slaba. Pri moji "japonski" velikosti in temu primerni nastavitvi sedeža sta mi pri CX-3 pogled "desno nazaj" zakrivala sovoznikovo naslonjalo sedeža in takoj nato še stebriček, preglednost pa slabša še razmeroma visoko postavljeno in po višini ozko zatemnjeno steklo zadnjih desnih vrat , to "zašiljeno" stransko steklo, ki daje lep videz avtomobilu. Če se je zraven peljala še žena, je bil položaj še bistveno slabši, manj pregleden :) 

 

Pri Mazdi 3 z nekoliko več opreme težavo v veliki meri olajša "opozarjanje na mrtvi kot", funkcija ki jo pri CX-3 letnik 2016 tudi oprema Revolution nima.

 

Tudi žena in in še en družinski član včasih vozita moj avto in obema je Mazda 3 veliko bolj všeč, kar se vidi tudi po tem, da jo več vozita.

 

 

 

 

Bravo. Po pisanju se mi zdi da si tudi ti že "starejši mladenič" kot jaz in mi je všeč, da bolj uživaš v športnem sedenju v avtu kot v visokem v suvu. Jebeš razgled. Za to grem na kako teraso. Verjetno si tudi ti bolj športen tip in ti ni težko se sklanjati za še spravit  v avto? 🤗

 

 

Napisano
14 hours ago, Janez007 said:

 

Ja @gregc88 zanimivo vprašanje.

 

Seveda ima višji sedež pri CX-3 tudi prednosti. Prva je ta, da se lažje usedež in lažje "dvigneš rit", ko greš iz avta. Po tem, ko pa enkrat v avtu sediš, meni položaj pri Mazdi 3 veliko bolj ustreza, ker imam občutek da me avto "objema" oz. sem z njim bolj povezan. Druga je ta, da med vožnjo vidiš nekoliko več, sploh ob cestah z nizkimi ograjami. 

 

Kar se pa preglednosti "desno nazaj" tiče, sta oba avta žal slaba. Pri moji "japonski" velikosti in temu primerni nastavitvi sedeža sta mi pri CX-3 pogled "desno nazaj" zakrivala sovoznikovo naslonjalo sedeža in takoj nato še stebriček, preglednost pa slabša še razmeroma visoko postavljeno in po višini ozko zatemnjeno steklo zadnjih desnih vrat , to "zašiljeno" stransko steklo, ki daje lep videz avtomobilu. Če se je zraven peljala še žena, je bil položaj še bistveno slabši, manj pregleden :) 

 

Pri Mazdi 3 z nekoliko več opreme težavo v veliki meri olajša "opozarjanje na mrtvi kot", funkcija ki jo pri CX-3 letnik 2016 tudi oprema Revolution nima.

 

Tudi žena in in še en družinski član včasih vozita moj avto in obema je Mazda 3 veliko bolj všeč, kar se vidi tudi po tem, da jo več vozita.

 

 

 

 

Zanimivo, mene je to najbolj iritiralo, ko sem šel gledat 3ko. Pa sem imel prej jotinega Aurisa. V CX-3 pa bam, kar naenkrat več placa oz. občutek, da nisi tako utesnjen.

Napisano
pred 15 urami je Janez007 napisal:

Če se je zraven peljala še žena, je bil položaj še bistveno slabši, manj pregleden 

 

 

Tudi jaz imam precej težav s preglednostjo iz avta kadar je žena zraven. Ne smem gledat gospodičen na pločnikih.

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Sončna očala pomagajo,,, ampak vseeno vsaj mal pa tud na cesto glej.

33112_1.png

Napisano

Ampak tole velja predvsem pri dirkah... in ce primerjamo pancarje... pac s sportanjem (cetudi rekreacijsko) ... Se vedno pa se verjetno po smucanju preobujes v udobnejse cevlje :D ... 

 

Seveda pa ima vsak svoje mnenje ... 😇 --- in na sreco imamo moznost izbire glede na potrebe in lastne preference ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Realno napisano... 
    • Tole je skoraj bolj verjetno kot pa, da bi bilo naključno narobe vse tisto kar omenja @tommzy Na ta način so meni ruknali Alfo R. 156 in prešpricali blatnik brez moje vednosti. To smo ugotovili pri prodaji staro za novo na Selmarju kjer so preverili debelino laka pri celem avtu! Zagotovil sem mu, da ni karamboliran in mi je verjel in tudi povedal za delavnice kjer te manjše stvari na hitro popravijo.  Moram pa rečt, da je bilo vse skupaj odlično popravljeno. 🤗
    • Jaz imam pa eno drugo teorijo (ne jemljite resno). 😁 @tommzy je omenil, da odstopa odtenek barve. Tu se začne. Avto so ruknili pri prevozu na ladjo in gre na popravilo v delavnico. Mehaniki vidijo biznis. Pobarvajo odbijač (slabo), zraven poberejo iz vrat nove zvočnike, notri dajo stare, slabo sestavijo - črički. Poberejo ven nove svečke in injektorje, stare not - višja poraba, enako za luči in elektroniko. Avto mu predajo "kot nov". Ni povezano s tem, da sem gledal 151 epizod Mentalista.
    • Naša CX-30 G140 AT ima sedaj cca 17.000 km, po števcu povprečna poraba 6,5 l/100 km. Sem včeraj rekel šoferju, da verjetno vozi po jajcih, pa se ni strinjal - pravi da vozi normalno.   Mazda 6 AT G194 ima zadnjih 12.000 km povprečno porabo 8.0 l/100 km.
    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.