Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Alex napisal:

In, ko jaz rečem, da je mazdino olje zgolj povprečno... 😉

Razlika je v tem, da Aless-eva trditev stoji na konkretni utemeljitvi, metodi, številkah. 

Imaš pa tudi ti očitno prav 👍 (glede na Aless-eve analize). 😁

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

Tolko časa že občasno sledim tej temi, da ste me premamli. Bom obema avtoma sunil kapljico olj, pa da vidimo. 🙂

Napisano

@Alexja v mojem primeru imaš prav, in se je izkazal Motul za boljšega! 😉

Se pa mora upoštevat da je vsak motor malo drugačen in vsak uporabnik ima drugačen režim vožnje. Zato ni nujno da bo "boljše" olje dalo željene rezultate.

To se vidi samo z analizo, kjer imaš direktno primerjavo in ko enkrat veš katero olje paše motorju, pol to točiš in mogoče narediš spet kako analizo čez 100kkm, da preveriš če je obraba na podobni ravni. 

Še vedno sem mnenja da so Mazdina olja dobra, ampak so preveč ECO naravnana (znižane viskoznosti hths, kv40, kv100). 

 

Če je interes lahko tudi malo bolj podrobno opišem primerjavo olja na mojem primeru. 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@Aless kateri parameter gledaš za minimalno obrabo. Se ti da primerjat mazdino 5w30 olje za bencinarje z najboljsim oljem po tvojem za bencinarje. 

Zelo zanimivi se mi zdijo tvoji izracuni in ugotovitve.

Napisano

Ford Focus 12809 km prevoženih.

 

Olje:

- Castrol Magnatec Professional E 5W-20 (prevoženo 12809 km)

- avto pravi, da je življenska doba olja še 20%

 

20210713_214048.thumb.jpg.cc1b281bc053e2283c4065c56b3a4dc6.jpg20210713_214414.thumb.jpg.f5fbd62381171c41ed5bd40a75c2ad13.jpg

 

 

Komaj čakam na komentar 😉

Napisano

@godlikeNačeloma zgleda tvoj vzorec dobro, vendar ga zelo pokvari večja količina goriva v olju (tko kot na moji Mazdi).

Območja bi ocenil tako:

1= 3-4

2= 1

3= 1

4= 2-3

 

Vizuelno olje še ima rezerve glede čistilnih lastnosti, ampak glede na količino goriva je olje za zamenjat. Zdaj groba ocena goriva bi rekel da je okrog 4%, kar je že preveč za bencinarja, ker bencin bolj spira olje in ga še bolj redči kot nafta.

Verjetno ti olje če ga povohaš smrdi po bencinu.

Si imel dost krajših voženj?

Mogoče za prihodnje, če imaš dost krajših voženj, priporočam da vsake toliko narediš malo daljšo vožnjo z malo bolj "moško" vožnjo da se motor dobro segreje.

Pri bencinarju bo nekaj bencina z malo daljšo vožnjo pod večjo obremenitvijo izhlapelo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 21 urami je scania napisal:

@Aless kateri parameter gledaš za minimalno obrabo. Se ti da primerjat mazdino 5w30 olje za bencinarje z najboljsim oljem po tvojem za bencinarje. 

Zelo zanimivi se mi zdijo tvoji izracuni in ugotovitve.

 

Za minimalno obrabo se gleda količina adtitivov ZDDP, Molibden, Wofram, Bor. Kot drugo se pa še gleda viskoznost HTHS, hths pod 3.0 imajo slabšo mazalno lastnost pod obremenitvijo, zato priporočam hths med 3.0-3.5.

Glede olja za Mazdine G bencinarje pa sem že v oni drugi temi o olju napisal Shell Helix Ultra 5w30, Ravenol DXG 5w30, Amsoil Signature Series 5w30. ;)

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
6 hours ago, Aless said:

@godlikeNačeloma zgleda tvoj vzorec dobro, vendar ga zelo pokvari večja količina goriva v olju (tko kot na moji Mazdi).

Območja bi ocenil tako:

1= 3-4

2= 1

3= 1

4= 2-3

 

Vizuelno olje še ima rezerve glede čistilnih lastnosti, ampak glede na količino goriva je olje za zamenjat. Zdaj groba ocena goriva bi rekel da je okrog 4%, kar je že preveč za bencinarja, ker bencin bolj spira olje in ga še bolj redči kot nafta.

Verjetno ti olje če ga povohaš smrdi po bencinu.

Si imel dost krajših voženj?

Mogoče za prihodnje, če imaš dost krajših voženj, priporočam da vsake toliko narediš malo daljšo vožnjo z malo bolj "moško" vožnjo da se motor dobro segreje.

Pri bencinarju bo nekaj bencina z malo daljšo vožnjo pod večjo obremenitvijo izhlapelo.

 

 

Hvala.

 

Korona je bla.

Tak da je od lanskega septembra bil vozen 500m do vrteca in ob sprostitvah 4 km 1x na tedn.

Sedaj ko me spet želijo v službi videt, je bolj vožen. Tudi ta vikend sem bil na Rogli. Par tednov nazaj pa v Italiji in slovenski obali. Tak da sem ga tudi po avtocesti gonil.

Mislim, da na splošno imam kar težko nogo (če me ne držijo v občini). 😎

Palčko bom povohal ja, me prav zanima.

 

Zdaj če gledam tudi tovarniške procente, tudi po njihovo ni to olje za več kot 2000km.

 

Bom še ob priliki Mazdi sunil kako kapljico krvi.

 

 

 

Napisano
dne 12. 7. 2021 ob 12:03 je Aless napisal:

@Alexja v mojem primeru imaš prav, in se je izkazal Motul za boljšega! 😉

Se pa mora upoštevat da je vsak motor malo drugačen in vsak uporabnik ima drugačen režim vožnje. Zato ni nujno da bo "boljše" olje dalo željene rezultate.

To se vidi samo z analizo, kjer imaš direktno primerjavo in ko enkrat veš katero olje paše motorju, pol to točiš in mogoče narediš spet kako analizo čez 100kkm, da preveriš če je obraba na podobni ravni. 

Še vedno sem mnenja da so Mazdina olja dobra, ampak so preveč ECO naravnana (znižane viskoznosti hths, kv40, kv100). 

 

Če je interes lahko tudi malo bolj podrobno opišem primerjavo olja na mojem primeru. 

Aless, dobro, da si dokazal tudi ostalim,in to z resnimi analizami, da je mazdino originalno  olje narejeno bolj za tiste, ki radi precej hitro, avte z malo kilometri prodajo oziroma zamenjajo z novimi.  In razočaranje z kratko dobo delovanja motorja prenesejo na kasnejše kupce, ki jim ni jasno, kaj se jim je zgodilo.😊

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Aless, dobro, da si dokazal tudi ostalim,in to z resnimi analizami, da je mazdino originalno  olje narejeno bolj za tiste, ki radi precej hitro, avte z malo kilometri prodajo oziroma zamenjajo z novimi.  In razočaranje z kratko dobo delovanja motorja prenesejo na kasnejše kupce, ki jim ni jasno, kaj se jim je zgodilo.😊

Opa, to pa na mene leti.... 😂

Do 10k km je Mazdino olje odlično, res pa je, da samo za bencince.... :prstgor:

Napisano (urejeno)
dne 14. 7. 2021 ob 16:06 je Alex napisal:

Aless, dobro, da si dokazal tudi ostalim,in to z resnimi analizami, da je mazdino originalno  olje narejeno bolj za tiste, ki radi precej hitro, avte z malo kilometri prodajo oziroma zamenjajo z novimi.  In razočaranje z kratko dobo delovanja motorja prenesejo na kasnejše kupce, ki jim ni jasno, kaj se jim je zgodilo.😊

Kaj si mislil s "kratko dobo delovanja motorja"? 😮

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Kaj si mislil s "kratko dobo delovanja motorja"? 😮

 

Sam bi na pamet rekel, da finese med olji bistveno ne vplivajo na pojav večjih težav pri naših Mazda dizelskih motorjih, kot so odpoved "verižice" za oljno pumpo (verjetno med najbolj usodnimi), odpoved turbine, injektorjev, sklopke-vztrajnika-menjalnika,.... S takim ali drugačnim redno menjanim predpisanim oljem bo gola mašina (bati, cilindri,...) verjetno brez posegov prevozila 300.000 km in več.

Res je, sem včeraj govoril z serviserjev in je še enkrat povdaril, da je treba menjati ketno za oljno pumpo najkasneje do 200k km! Ono pa do 300k km. 

Popravljeno od Bini
Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Res je, sem včeraj govoril z serviserjev in je še enkrat podaril, da je treba menjati ketno za oljno pumpo najkasneje do 200k km! Ono pa do 300k km. 

Na dizlih mislis?

Napisano
pred 7 urami je Aless napisal:

 

Za minimalno obrabo se gleda količina adtitivov ZDDP, Molibden, Wofram, Bor. Kot drugo se pa še gleda viskoznost HTHS, hths pod 3.0 imajo slabšo mazalno lastnost pod obremenitvijo, zato priporočam hths med 3.0-3.5.

Glede olja za Mazdine G bencinarje pa sem že v oni drugi temi o olju napisal Shell Helix Ultra 5w30, Ravenol DXG 5w30, Amsoil Signature Series 5w30. ;)

 

Sem gledal shell olje in sem priperjal parametre v servisni knjizici pise 5w30 api sl acea a3/a5. Zdaj shell olje ima pa oznake api sl acea pa a3. Zdaj a5 mora tudi bit ali je ali a3 ali a5? Pa zna bit kak problem s tem oljem? ker prva serija mazde 6 bencinar so tudi  imeli par primeeov ko se ie zajem olja oljne crpalke zadelal. Te oznake api in acea so mi neznanke 😕

Napisano

Ali a3 ali a5. Če ustreza a5 ustreza tudi a3.

 

To je čistost olja. Če se prav spomnim so A starejši standard, C pa novejši standard. B pa ne vem več točno....

 

Tudi sam sem začel v moj M2 točit A5 shell ultra.

1 hour ago, Janez007 said:

Kaj si mislil s "kratko dobo delovanja motorja"? 😮

 

Sam bi na pamet rekel, da finese med olji bistveno ne vplivajo na pojav večjih težav pri naših Mazda dizelskih motorjih, kot so odpoved "verižice" za oljno pumpo (verjetno med najbolj usodnimi), odpoved turbine, injektorjev, sklopke-vztrajnika-menjalnika,.... S takim ali drugačnim redno menjanim predpisanim oljem bo gola mašina (bati, cilindri,...) verjetno brez posegov prevozila 300.000 km in več.

 

 

Hah, Alfa je s tovarniškim oljem za 75k km začela dobivat napako na mašini. Redno servisirano, 1x na leto, 12-14k km.

Garež na filtru v glavi je zmanjšal pretok in četrti aktuator ni odpiral vedno pravilno sesalnega ventila.

Če ne bi pomagala menjava filtra, je ocenjen strošek menjave enote bil ca. 1.000€

 

Torej nisva pri 200.000 al pa 300.000km.

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Kaj si mislil s "kratko dobo delovanja motorja"? 😮

 

Sam bi na pamet rekel, da finese med olji bistveno ne vplivajo na pojav večjih težav pri naših Mazda dizelskih motorjih, kot so odpoved "verižice" za oljno pumpo (verjetno med najbolj usodnimi), odpoved turbine, injektorjev, sklopke-vztrajnika-menjalnika,.... S takim ali drugačnim redno menjanim predpisanim oljem bo gola mašina (bati, cilindri,...) verjetno brez posegov prevozila 300.000 km in več.

S "kratko" sem mislil na to, da avto ne bo naredil 500000 km, kolikor naj bi naredil vsak mazda dizel z lahkoto. In, če tu prištejemo še to, da nekateri menjavajo olje šele na 15000 km in morda še več, je "kratka" življenjska doba motorja lahko hitro tu. 😉

 

 

Napisano

Še en vzorec od Forda Fusion. 1.6 16v. Olje bilo menjano cca 5Kkm nazaj. Avto ima prevoženih 153Kkm.

Olje je noter Ford 5w 30.

 

 

20210714_202016.jpg

20210714_202107.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano

@Janez007 razlike oz. finese med olji vplivajo tudi na verigo.

Verige imajo rade gostejše olje, pri redkem olju se dokazano poveča obraba verige.

Zato je tudi za samo verigo boljše izbrat 5w30 olje z HTHS viskoznostjo okrog 3.5, še bolje bi bilo 5w40 ampak Mazda te specifikacije nima med odobrenimi. 

Bo pa seveda gola mašina z skoraj vsakim oljem prevozila 300kkm, je pa tudi tukaj lahko razlika v kakem stanju bodo cilindri po 300kkm z ustreznim oljem in manj ustreznim. 

To sem tudi podal izračun obrabe cilindrov, na podlagi mojih analiz različnih olj na moji M6. 

Btw. : Sami proizvajalci avtomobilov pa itak ocenjujejo življensko dobo avta 200kkm🤪

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
dne 14. 7. 2021 ob 20:28 je Aless napisal:

@Janez007 razlike oz. finese med olji vplivajo tudi na verigo.

Verige imajo rade gostejše olje, pri redkem olju se dokazano poveča obraba verige.

Zato je tudi za samo verigo boljše izbrat 5w30 olje z HTHS viskoznostjo okrog 3.5, še bolje bi bilo 5w40 ampak Mazda te specifikacije nima med odobrenimi. 

Bo pa seveda gola mašina z skoraj vsakim oljem prevozila 300kkm, je pa tudi tukaj lahko razlika v kakem stanju bodo cilindri po 300kkm z ustreznim oljem in manj ustreznim. 

To sem tudi podal izračun obrabe cilindrov, na podlagi mojih analiz različnih olj na moji M6. 

Btw. : Sami proizvajalci avtomobilov pa itak ocenjujejo življensko dobo avta 200kkm🤪

👍

Popravljeno od Janez007
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

@scania

@godlike

V servisni je ali A3 ali A5😉

ACEA A5 olja imajo znižano HTHS viskoznost, se pravi so bolj ECO(znižanje porabe). Po domače malo redkejša so. 🥴

Sem pripel 2 sliki za hitro razlago API in ACEA specifikacij

ZjZhYTczN2YtOTJmNC00NzA5LThiMzgtZjVkOTQ5MGJhZDQ5_api-1.jpg

OWVlMWE1ZjMtY2UxYy00ZTQ2LWE4YjItZmM4Nzg0OWM5MWM5_acea.jpeg

  • Všeč 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pravkar je Aless napisal:

@scania

@godlike

V servisni je ali A3 ali A5😉

ACEA A5 olja imajo znižano HTHS viskoznost, se pravi so bolj ECO(znižanje porabe). Po domače malo redkejša so. 🥴

Sem pripel 2 sliki za hitro razlago API in ACEA specifikacij

ZjZhYTczN2YtOTJmNC00NzA5LThiMzgtZjVkOTQ5MGJhZDQ5_api-1.jpg

OWVlMWE1ZjMtY2UxYy00ZTQ2LWE4YjItZmM4Nzg0OWM5MWM5_acea.jpeg

@Aless hvala za razlago, zdaj si me not potegnil z olji 😁😁 kaj pa api sl? Ker shell ima sn. 

Torej je bolje za ketno in mazanje acea A3?

Napisano

@FuManchuTop vzorec!

Olje je še kot novo, nobenih nečistoč, nič vode, nič goriva. 

To olje v tem motorju in takim voznim režimom bo zdržalo bp 20kkm.👍

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.