Skoči na vsebino

Nakup CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 minutami je LadoK napisal:

Možno. Če bi pa peljal avto v MS bi naj bil servis še za 20 € cenejši. Tako mi je prodajalec zatrdil. 

Se mi pa ne splača vozit 300 km za 20 € 

Zakaj ne? Malo izleta po lepi pokrajini, ogled znamenitosti...

Prijetno s koristnim...

Napisano
Pravkar je Shrek napisal:

Zakaj ne? Malo izleta po lepi pokrajini, ogled znamenitosti...

Prijetno s koristnim...

Drugače sem prekmurc :) 

pred 5 minutami je Jest napisal:


Jaz imam CX-5 z bencinskim 2.5, 194 PS motorjem... Poraba ni 10l, kot je napisano malo visje... ampak dobirh 8l... odvisno od vozenj... 

Mi lahko kaj več poveš o tem motorju v mazdi? 

Kake slabosti? Avtomatik? 

Najbolj me zanima realna poraba. Precej vozim v hribovitem terenu, zato mislim, da bi bila poraba pri meni nekje 10 l. 

Napisano

Glede porabe >> https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/916281.html

 

spritmonitor_thumbnail.png
WWW.SPRITMONITOR.DE

Overview Mazda, CX-5

 

 

Veliko je pa tudi napisanega recimo v tejle temi >> 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je LadoK napisal:

Možno. Če bi pa peljal avto v MS bi naj bil servis še za 20 € cenejši. Tako mi je prodajalec zatrdil. 

Se mi pa ne splača vozit 300 km za 20 € 

To se dobro zavedajo tudi na servisu v Ljubljani in Celju. 😁

Napisano

Jaz imam 2,5 M6 porabo 6,8l, ampak se ne vozim v hrib. Vglavnem motor ni pozresen in je meni super, obcutno boljsi kot g165. Svojo sem pripeljal 2 leti staro iz Nemcije in sem pri nas normalno uveljavljal garancijo za ogledalo in volan.

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Samo za informacijo, povprečna poraba moje Mazde 3 G120 sedaj pozimi, po ravnem, kratke razdalje je 7,8 l/100km. CX-5 je višja in cca 20% težja. Če mene vprašaš, bo vse kar bo pri CX-5 bencinarki pod 10 litrov, super. Kolega ima Kodiaq bencinarko in mu žre po ravnem okoli 10 l.

 

Za te klance bi bil verjetno primeren hibrid, ki bi ti navzdol delno povrnil v klanec potrošeno energijo.

Za Kodiak z 1,4 TSI vem, da je standard poraba 10l. 2,0 tsi pa okoli 12 l

Napisano

Tudi pri dieselu je razlika.

Pri enaki vožnji je pri 165 konjičev 13 letnik dober liter nižja poraba kot pri 147 konjičev 08 letnik.

To je za bencinarja.

Dogovori se za testno vožnjo, pa sam probaš.

Si upam stavit, da ima mazda pri bencinskem motorju nižjo porabo od konkurence. Turbo mlinčki so požeruhi...in avti na kratki rok...

Napisano

O porabi smo se že kar dosti pogovarjali. Moj zaključek je bil da 2.5l bencinar porabi cca. 1l več kot 2.2l 175km diesel, odvisno od nacina in relacije se to giblje nekje od 7 do 9l. Sedaj pa je samo odvisno kaj komu pase, ampak glede na kratke relacije vzemi 2,5 bencinarja in ne bo ti zal. Poraba je na ravni konkurence oz. se manjsa.

Napisano

Sam sem sprobal G165 v šestici z ročnim menjalnikom in nisem bil zadovoljen s poskočnostjo. Zdaj a imam previsoka pričakovanja je pač drugo vprašanje, ampak računaj, da je CX-5 SUV že tako malo težji pa še ves sistem za AWD in še manj aerodinamična oblika. 

 

Za tolk denarja, ki ga boš dal za avto te ta mora navduševat oziroma vsaj ne razočarat. Jaz osebno za AWD različico bi izbiral le med G194 in D184. Ta dva motorja ti bosta prinašala nasmeh na usta, ostalo ti pa ne garantiram. Razen, če so tvoja pričakovanja bolj nizka.

 

33112_1.png

Napisano

Jaz vozim cx-5 awd at 184, ker delam okoli 40.000 km morda se več ko ne bo korone .

Pri becinarjih bi pa vzel 2,5 če bi lahko izbiral

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne vzet dizla, da ne boš ratal revež, ki se bo več časa ukvarjal z DPF-jem in pripadajočim sranjem.

 

Kot pravi @Boss, stegni se do G194, da ti ne bo žal.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Ne vzet dizla, da ne boš ratal revež, ki se bo več časa ukvarjal z DPF-jem in pripadajočim sranjem.

 

Hmh, nevem kak revež bi bil z dizlom??

Jaz če me ne bi motoroznanstvo zanimalo sploh ne bi vedel da imam DPF, in to kljub temu da ima avto prevoženih 289.000km!😎

Pravtako turbina je še vedno prva pa čeprav bi morala že zdavnaj crknit po pisanju nekaterih s foruma ki vozijo bencinarje. :rolleyes:

Eni imajo prav fanatičen strah pred dizlom.

  • Všeč 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
51 minutes ago, Aless said:

 

Hmh, nevem kak revež bi bil z dizlom??

Jaz če me ne bi motoroznanstvo zanimalo sploh ne bi vedel da imam DPF, in to kljub temu da ima avto prevoženih 289.000km!😎

Pravtako turbina je še vedno prva pa čeprav bi morala že zdavnaj crknit po pisanju nekaterih s foruma ki vozijo bencinarje. :rolleyes:

Eni imajo prav fanatičen strah pred dizlom.

On 1/30/2021 at 8:31 PM, LadoK said:

Letno naredim nekje 20000-25000 km, vendar avto 70% uporabljam za krajše relacije, 10-30 km, start-stop

  

Še enkrat preberi, kaj pravi bodoči lastnik, potem pa še enkrat preberi na forumu kjer ljudje pišejo, da ko se dela regeneracija, naj se človek "še malo vozi, da se dokonča". Nevem če ima človek s takšnim stilom vožnje željo po tem, da se bo poleg vsega norenja v avto in iz njega vozi "še malo do konca regeneracije", sploh ko se bo pripeljal na domač hrib kjer je cesta verjetno dead end in nima na razpolago dodatnih nadaljnih poti.

 

Torej nimam nič proti dizlu in DPF, ampak glede na stil vožnje in potrebe bi človeku v tem primeru dizla Mazdo odsvetoval.

Napisano
pred 13 urami je Shrek napisal:

Je 165 dovolj... 

odvisno kje in kako ga voziš, meni relacijsko odgovarja 

Napisano

@NevLado O samen delovanju DPFa in o izvajanju regeneracijah si ne rabim brat, vem zadosti.

To kaj ljudje pišejo/pišemo so priporočila, ampak kje v Mazdinih navodilih pa piše da se moraš vozit da dokonča regeneracijo??

99% lastnikov sploh ne opazi da se izvaja regeneracija, zato se tudi ne vozi naprej da bi to dokončala. 

Si sploh vozil dizla z DPF? Si opazil da dela regeneracijo? 

 

Regeneracijo lahko prekineš in se bo nadaljevala naslednjič ko vžgeš avto in se ta segreje, pri meni se nadaljuje ko se motor segreje nad 50°C, in to vem ker imam prek obd-ja prikloplen android radijo in mi prikazuje live podatke o motorju. 

Regeneracije se končajo med 20-25km. 

Ni problem prekinjat regeneracije, se bodo pa te izvajale bolj pogosto in posledično več goriva lahko pride v olje. 

Problem je bolj če bi prekinjal regeneracije še preden se motor segreje da bi nadaljeval regeneracijo, v tem primeru bo zabilo DPF in dobiš opozorilno lučko. 

Zdaj če dela človek 10km vožnje v eno smer se strinjam je res premalo za dizla, že za bencinca so to težki pogoji. 30km v eno smer pa je že čist ok za dizla. 

Za krajše od 30km naj gleda za bencincem, priporočam 2.5, ker 2.0 G165 je že v M6 bolj švoj, če prišteješ dodatno težo CX5 in 4wd se bo v hrib namatral. 

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ne pretiravat, da se bo matral s 165 konji v hrib. A je samo za navzdol narejen 165 motor? Za normalno vožnjo je tudi 145 dosti. Če pa dirkaš, pol je pa 200 premalo. 

Ima tast vinograd v hribu, pa se s pežojem 207 s 75 konji in prikolico pripelje na cilj. Jaz pa tudi z svojimi mazdami od 121 do 165 konji. S prikolico ali brez. Pa ni matranja motorja. 

Drugače pa...kdaj se motor matra? 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Sam imam 6-ko CD 150, pred kratkim pa sem za en dam imel CX-5 165. Avto se pelje drugače, ampak ne slabo, je pa res, da ni za dirkanje.

Napisano

Lp. ..jaz imam Mazdo CX5 bencin 2.0.165.k.😉😁

Sem prav zadovoljen gre super 👍😉normalno pridem kamor hočem 😁😁..res pa je da tukaj deluje tudi dober Mazdin  menjalnik .zdaj ko ima motor 80.000 km...gre boljše ..to je avto za normalno vožnjo👍😉😉

Zdaj čakam na kaj novejšega pri Mazdi 😁...to je moje mnenje ...zoom zoom lp😉😁😁😁

Napisano

Itak da prides kamor hoces z g165, ampak ce si zelis biti konkurencen 2.0 tdi passatom na vrhniskem klancu proti morju, no potem bos rabil g192,194. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.