Skoči na vsebino

Nakup CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja...samo to je že motor 

2.5 bencin 194 .k. 😁sem ga tu že vozil in gre super odličen navor za benzinarja .👍👍😁😉.tukaj je  potem samo stvar posameznika ..kaj hočeš imet od avta in itd....

Pa lep dan 😁😉  zoo zoom 😁😉😉

Napisano
pred 7 urami je Aless napisal:

Regeneracije se končajo med 20-25km.

Hmmm, ker letnik maš ti avto? Pri mojem namreč traja regeneracija med 6 in 9km.

 

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

Itak da prides kamor hoces z g165, ampak ce si zelis biti konkurencen 2.0 tdi passatom na vrhniskem klancu proti morju, no potem bos rabil g192,194. 

Seveda gre, vprašanje je samo kako. Na vrhniškem klancu je vsaj prestava ali celo dve navzdol, če je avto naložen. Za dirkat s Passati TDI pa verjetno celo v tretjo. Avto bo pač razgrajal, ampak men se šestka zdi preveč nobel, da bi razgrajala. To sede hot hatchom, ne pa takim limuzinam. :nevem: Še vedno mislim, da bi rabila Mazda tudi bencinske turbake. Recimo 2.0T z 200KM in 2.5T s 300KM, ki bi 90% te moči dosegal med 3000 in 6000 obrati. To bi bil balzam za oči, ušesa in filing v hrbtu.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Se strinjam 👍👍👍😁😉

Tudi upam da bo Mazda kmalu ponudila kaj takega na naš trg ...😁😉😉

Napisano

Ja glih zadnjic sem na Mazdi spraseval ce bodo prodajali 2.5 turbo, odgovor seveda negativen. Cudno mi je da Mazda tega ne da v EU, se mi zdi da bi dobili nove kupce ki Mazde ne kupijo samo zaradi presvoh motorjev.

Napisano

@Boss letnik 2008 2.gen M6 2.0dizel. To so še Mazdini prvi motorji z DPFom (RF7J) in niso še glih izpopolnjeni. 

Regeneracije dela vedno 20-25km. Interval med regeneracijami pa ko mam samo avtocesto med 200-250km, če je več krajših voženj pa tam okrog 150km.

Ti imaš pa najnovejšo dizelco in v 12 letih od takrat so se verjotno tudi Mazdini inženirji kaj naučili in izboljšali. 😉

 

Glede Turbo bencinarjev se strinjam s tabo, 2.0T ali 2.5T bi bili zame idealni motorji. 😎

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pravkar je Aless napisal:

@Boss letnik 2008 2.gen M6 2.0dizel. To so še Mazdini prvi motorji z DPFom (RF7J) in niso še glih izpopolnjeni. 

Regeneracije dela vedno 20-25km. Interval med regeneracijami pa ko mam samo avtocesto med 200-250km, če je več krajših voženj pa tam okrog 150km.

Ti imaš pa najnovejšo dizelco in v 12 letih od takrat so se verjotno tudi Mazdini inženirji kaj naučili in izboljšali. 😉

 

 

Je res... sem imel pred to isti letnik in isti motro kot maš ti zdajle in drži - je kar precej časa rabila, da je opravila regeneracijo do konca, pri tej pa to komaj zaznam.

33112_1.png

Napisano
53 minutes ago, ignacij said:

Ja glih zadnjic sem na Mazdi spraseval ce bodo prodajali 2.5 turbo, odgovor seveda negativen. Cudno mi je da Mazda tega ne da v EU, se mi zdi da bi dobili nove kupce ki Mazde ne kupijo samo zaradi presvoh motorjev.

 

ugibam da je tezava v izpuhih in EU kvotah le-teh

Napisano
Ja glih zadnjic sem na Mazdi spraseval ce bodo prodajali 2.5 turbo, odgovor seveda negativen. Cudno mi je da Mazda tega ne da v EU, se mi zdi da bi dobili nove kupce ki Mazde ne kupijo samo zaradi presvoh motorjev.

Ni problem v tem da ne bi dali ,problem so izpusti EU ter penali...Verjema da bi se ta 2.5 turbo dobro prodajal ..... novodobni MPS


Sent from my iPhone using Tapatalk
Napisano

Pa naj naredijo hybridni pogon pa bodo zelo hitro nazaj v mejah tolerance CO2 izpustov. Aja, tolk daleč pač Mazdi ne seže, oziroma je EU trg premajhen.

33112_1.png

Napisano

Bom pa še drugo vprašal. 

En bližnji sosed bo v roku enega mesca prodajal cx5 letnik 2018 z 150KM - dizel, avtomatik...avto ima 55000 km. 

Kako je glede teh motorjev? So dovolj glede na težo avta? 

Napisano
22 minutes ago, LadoK said:

Bom pa še drugo vprašal. 

En bližnji sosed bo v roku enega mesca prodajal cx5 letnik 2018 z 150KM - dizel, avtomatik...avto ima 55000 km. 

Kako je glede teh motorjev? So dovolj glede na težo avta? 

so dovolj glede na težo avta!

Napisano

Iz Nemčije uvožen avto lahko pri nas popravljaš v sklopu garancije. Pogoj je enak, torej da ima opravljene servise. Ne moreš pa doplačati za podaljšano garancijo..

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
9 hours ago, zimurg said:

so dovolj glede na težo avta!

 Motor ima 380 Nm navora, kar je več kot dovolj, da vlečeš za sabo še kakšen tovor 😉

Napisano
pred 11 urami je LadoK napisal:

Bom pa še drugo vprašal. 

En bližnji sosed bo v roku enega mesca prodajal cx5 letnik 2018 z 150KM - dizel, avtomatik...avto ima 55000 km. 

Kako je glede teh motorjev? So dovolj glede na težo avta? 

Pelji se z njo pa boš ugotovil kako gre in potem vidiš kako in kaj.Če je očuvana in prava cena bi jo kupil,vsaj veš ,da je od soseda in,da te ne bo nasral 😁 Seveda če potrebuješ dizla......:whatever:

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Slučajno videl, edin mal dost kilometrov za 3 leta :) 

1041446.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G160 AWD Revolution, letnik:2018,24500 EUR :: www.Avto.net ::

 

So vsaj realni pa dpf ni zabit!👍

Napisano

Samo cena je pa kar dobra... ali so ti avti res se toliko vredni? Po grobi oceni bi rekel, da je cena za tak letnik okoli 20.000 €

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tudi meni klika... Včasih zelo. Imam AT. Drugače pa sem danes prvič po 3.500 zbil porabo na 6.4-6.5 po regionalki. Ampak sem mogel fajn tuhtat koliko gasa bom pritisnil pa koliko hitro bom vozil. Striktno po omejitvah... Še zdaj ne vem kako je tako pala poraba...  A ima kdo tako bolj "rezek" zvok motorja sedaj ko se je ohladilo? Drugače pa imam en problem že pri tej kilometrini...  Na čase ko ga zalaufam ali ko se ustavim in dam v P mi je začel obratomer nihat pa prav čuti se kako se motor "zaganja" in je nemiren...    Je treba na servis?   Pa je normalno da avtomatik vozi po mestu recimo ob zelo malo gasa ali nič na 1100-1300 obratih?   Aja pa še eno vprašanje... Zadnjič sem konkratno opral avto pa sem opazil, da če grem z "gobo" (je tista iz mikrovlaken kot špageti) po zadnjem steklu in pod "spojlerjem" in če se ga dotaknem da ga lahko z gobo/roko rahlo "privzdignem"?   Drugače pa super glede vsega ostalega.    1105(1).mp4 JUMPSHARE.COM Shared with Jumpshare    
    • Jooj. Moja napaka. Sklopko sem mislil. In grdo klikne.   Pri zavorah, sem kdaj pri kerem avtu slišal ampak to je samo stikalo za zavorno luč.
    • odlična izbira, drži se menjave olja med 10-15kkm, original 5w30 mazda ali karkoli api sl + acea a5
    • Sej te 870P so tut prave M+S... je pa to brezvezen pogoj, ker M+S pomeni samo "mud and snow" in se ne kategorizira kot prava zimska guma izven zakonodaje   Preverjene, zimske gume imajo tist triglav z zvezdico  to je faktor, da je guma kategorizirana kot zimska
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.