Skoči na vsebino

Motnje radarskega tempomata (fake zaznava pred avtom)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 minutami je Shrek napisal:

Toooo... 👍

A bomo spet meli debato o dnevnih luceh? Na en sončen petek bi pa res pasala 😎

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 32 minutami je Nejc1986 napisal:

Točno to. Ali pa da tudi zadnje luči nonstop gorijo. 

Predvsem to, da bi zadnje luči stalno gorele. Dan-danes, ko so večinoma že vse zadnje luči led, pa res ne prihranimo dosti, če so podnevi izklopljene. Edino na varnosti v deževnem in oblačnem  vremenu izgubimo, ko ni zadaj nobenih svetil. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

A je kaka opcija, da bi bile zadnje luči stalno prižgane. Strinjam se z Alexom, da bi deževnem vremenu, ko je še dovolj dnevne svetlobe, bilo smiselno imeti prižgane zadnje luči. Saj lahko to narediš ročno, samo je problem, ko večinoma pozabiš.

Kolegu, ki ima BMW 3-jko so to lahko spremenili, ne vem pa, če lahko tudi na naših Mazdah

Napisano
pred 10 minutami je Carot napisal:

A je kaka opcija, da bi bile zadnje luči stalno prižgane. Strinjam se z Alexom, da bi deževnem vremenu, ko je še dovolj dnevne svetlobe, bilo smiselno imeti prižgane zadnje luči. Saj lahko to narediš ročno, samo je problem, ko večinoma pozabiš.

Kolegu, ki ima BMW 3-jko so to lahko spremenili, ne vem pa, če lahko tudi na naših Mazdah

Ne vem, če je opcija bi bilo pa super. Bi bilo treba to malo raziskati. 🤔

 

 

Napisano

je bila že debata okoli zadnjih luči na forumu in se ne da tega naštimat (vsaj tako je bilo rečeno)

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Da se, da. Ročico mal obrneš ob volanu, pa sveti...

Vsaj pri meni je tako... 

Napisano
pred 2 minutama je Shrek napisal:

Da se, da. Ročico mal obrneš ob volanu, pa sveti...

Vsaj pri meni je tako... 

Se pravi, daš na ročno funkcijo? 

 

 

Napisano

Hm, a ni brez veze trošit energije za to. Pač vžgeš luči in maš skos prižgane in to je to. Simpl.

Napisano
Pravkar je J.J. napisal:

Hm, a ni brez veze trošit energije za to. Pač vžgeš luči in maš skos prižgane in to je to. Simpl.

Res je. Ampak sprednje LED luči imajo pa določeno število ur svetilnosti. In znano je, da LED žarnice s časom zgubljajo svetilnost. 

Morala bi biti opcija, da imaš spredaj dnevne in zadnje prižgane luči. Seveda, ko ni pretemno.

 

 

Napisano

A dnevne LED pa nimajo dolocenih ur svetilnosti? 🤣 

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Res je. Ampak sprednje LED luči imajo pa določeno število ur svetilnosti. In znano je, da LED žarnice s časom zgubljajo svetilnost. 
Morala bi biti opcija, da imaš spredaj dnevne in zadnje prižgane luči. Seveda, ko ni pretemno.
Nism vedu. Ja nč, kolk ur pa je to?
Napisano
pred 22 minutami je J.J. napisal:
pred 10 urami je Alex napisal:
Res je. Ampak sprednje LED luči imajo pa določeno število ur svetilnosti. In znano je, da LED žarnice s časom zgubljajo svetilnost. 
Morala bi biti opcija, da imaš spredaj dnevne in zadnje prižgane luči. Seveda, ko ni pretemno.

Nism vedu. Ja nč, kolk ur pa je to?

Večina LED luči v avtomobilih naj bi zdržala (teoretično) 11-12 let ob normalni uporabi. Problem je vročina . Večina LED žarnic v katerem koli ohišju (glavni žarometi, zadnje luči) bodo sčasoma nehale prav delovati prav zaradi vročine. Vročina povzroči, da LED žarnica ali začne  utripati / ali komplet odpove. LED žarnice v notranjosti  (recimo lučke za osvetlitev kabine) nimajo enakih težav s toploto.

Teoretično naj bi res zdržale toliko a sami veno, da tudi doma led žarnice ne zdržijo toliko v stropnih lučeh, kot nam obljublja proizvajalec. 

 

 

Napisano

Led luči ne crknejo same od sebe, ampak imajo števec prižigov luči. Ne točno, ampak približno. Ko dosežejo programirane prižge, crknejo. Tako je na premium znamkah za zadnje luči. Potem si prisiljen kupiti novo luč. 

Napisano

Zadnje led luči in dnevne niso problem, sa je njihova svetilnost bistveno nižja kot sprednjih žarometov, kjer je temperatura lahko problem. Ampak ker se uporabljajo le v mraku, ko je tudi zunanja temperatura nižja je to čist ok. Če pa jih furaš pri 35 stopinjah podnevi po možnosti v koloni pa jaz ne bi glih stavil na dolgoživost.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pa da se vrnemo na tempomat. Tudi sam sem veckrat jezen nanj, imel sem ze tudi par prmerov piskanja BRAKE, iz neznanega razloga, in nesteto primerov piskanja, ko je nekdo zavijal s ceste. Se mi pa to dogaja manj in manj, kar pomeni, da vecam varnostno razdaljo ocitno.

 

Zame je najbolj uporaben na AC k je malo prometa, tako kot danes na primorki, idealka 😉

 

Me je pa ze veckrat prisilno bremzal pri obracanju vzvratno, sploh ce se kaksna vejica nastavibna pravo mesto.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No glede tega prisilnega zaviranja, moja cx-3 nima še radarske podpore, ima navaden tempomat + kamere. Sepravi je zaviranje samo "city" (scbs)... pa sem večkrat že iz šihta "nabasal" na rampo, ker veš da se bo odprla ko spelješ iz parkinga, ampak auto vidi da se ti suvereno voziš proti rampi, ki se šele začne dvigovat...samo slišiš piskanje in tist "BRAKE" in potem zategne.

 

Se mi je pa zgodil ene 2krat, da je napisal scbs disabled, ko se nabere prah pa packarije na kamero.

 

Sem pa ravno tekom prejšnji dni ponoči na cesti nabasal na košutko..ravno iza ovinka, cca 70kmh, pred mano na cesti košutka, valda po bremzi. Ne morem si priklicat v spomin, a sem jaz tako močno pohodil bremzo, ampak sem 99% da je tik pred košutko pri nizki hitrosti trigeriralo ta scbs, ker me je tako zategnilo s pasom, da sem bil kr šokiran. Najhuj mi je bilo pa za gume, ker je bil tako neprijeten zvok, je kr fejst zaružil. Vem da so se še vsi 4je žmigovci užgal, ampak v tistem trenutku pač nisi pozorn kar ti tam na headupu piše. 😂

 

Tako da jaz pravim, da so ta varnostna pomagala vredna svojega denarja. Za naslednji auto definitivno gledam za radarski tempomat in čim več asistenčnih sistemov. So sicer situacije, ko to ni glih kul, na primer prehitevaš v škarje, ti bi rad prehitel pa rabiš gas, kaj bodo naredila v tisti situaciji ta pomagala? Če ti bo usekalo po bremzi, zna ratat kr sranje. Ampak recimo tam ko je Boss dal gor video iz tehnološkega ko mu je 6ka bremzala? Ma hvala bogu. Sam naj ma čim več avtov to notr in basta. Vse je za neki dobro, za neki pa slabo v tem življenju.

Napisano
On 3/22/2021 at 6:46 PM, Nejc1986 said:

Jaz sem do sedaj opazil samo hitro utripanje zavornih luči (ki prenehajo hitro utripati ob prenehanju zaviranja). Da bi pa smerokazi kaj hitreje utripali kot sicer, pa še nisem opazil. 

 

Pri drugih mazdah?

Mazda3, 2014, Revo: ce zaviras na polno zacne tiktakat kot zmigovci, ampak ene 2x hitreje. Ko se ustavis, imas vse 4 prizgane z obicajno frekvenco in se NE ugasnejo sami od sebe. Sprobal ze velikokrat.

Kaj in kako utripa zunaj med zaviranjem ne vem, me pa daje firbec. Posnetka svojega avta od zadaj nimam.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.