Skoči na vsebino

Nakup Mazde 5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Zanima me, če ima kdo izkušnje z Mazdo 5, konkretno gledam letnik 2012 s CD116 motorjem - vsaka izkušnja/nasvet bo dobrodošel :)

Sicer delam dnevno 2x20km + kakšna relacija za vikend. Gledal sem bolj bencinarje, ampak mi je zdaj tale padla v oči.

Gledam pa konkretno tole:

1081258.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda5 CD116 TE SLO-1.LASTNIK..., letnik:2012,6890 EUR :: www.Avto.net ::

 

Hvala za pomoč, mogoče pa dobi MX-5 večjega brata v garažo :)

 

Napisano (urejeno)
dne 9. 6. 2021 ob 19:45 je B-cool napisal:
Pozdravljeni.
 
Zanima me, če ima kdo izkušnje z Mazdo 5, konkretno gledam letnik 2012 s CD116 motorjem - vsaka izkušnja/nasvet bo dobrodošel
Sicer delam dnevno 2x20km + kakšna relacija za vikend. Gledal sem bolj bencinarje, ampak mi je zdaj tale padla v oči.
Gledam pa konkretno tole:1081258.jpg WWW.AVTO.NET
Mazda Mazda5 CD116 TE SLO-1.LASTNIK..., letnik:2012,6890 EUR :: www.Avto.net ::  
Hvala za pomoč, mogoče pa dobi MX-5 večjega brata v garažo
 

Živjo, imel sem jo pa se mi ne da pisati. Pokliči me pa ti z veseljem povem kaj in kako :) lp Janez

Popravljeno od J.J.
Napisano

Hvala Janez za odziv :)

 

Bil na ogledu, zaenkrat mi je všeč, edino vprašanje glede feltn (ni sicer bistveno, pa vseen) - je normalno, da so vse 4 tako grozno korodirane?? Kej takega še nisem videl, pa sem mel že kar nekaj alu felg v 20 letih  🤔

 

Sicer pa čakam, da grem še z mehanikom pogledat, če da še on zeleno luč, pol pa akcija :)

 

Napisano

Enake je imel kolega na šestici...so tudi bile ful mehurjaste. Jih je prodal. 

Napisano
Hvala Janez za odziv
 
Bil na ogledu, zaenkrat mi je všeč, edino vprašanje glede feltn (ni sicer bistveno, pa vseen) - je normalno, da so vse 4 tako grozno korodirane?? Kej takega še nisem videl, pa sem mel že kar nekaj alu felg v 20 letih 
 
Sicer pa čakam, da grem še z mehanikom pogledat, če da še on zeleno luč, pol pa akcija
 
Ja, tut moje ble ze po 4ih letih korodirane. Zato sm jih mel za pozimi. Poleti pa 17ke antracit
Napisano

Jaz sem enkrat gledal tako in je bila kar rjava spodaj

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 6 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.